SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2024, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:
(afbeelding volgt zodra de nieuwe lijst bekend is)
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuke filmquote:Op donderdag 25 december 2025 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Dankzij deze smaakvolle film staat dit lied weer in de top 2000![]()
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Iets met Seconds to Mars in de TT ging me wat te ver.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Cover van Royale Otis is ook wel aardig imoquote:Op donderdag 25 december 2025 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de heropleving van dit nummer helemaal gemist en had dit nummer dus al tig jaar niet meer gehoord tot die cover van de week. En nu hoor ik hem weer!Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Sophie
Tis met recht moord op de dansvloer... want het cafe is DOOD!Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Matige TTYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Beste TT
Haters can be so lame and vicious
Ah, dat was die onnodige cover die ik hoorde.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Cover van Royale Otis is ook wel aardig imo|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Electric Six covert dat lied ook tijdens hun optredens. Of naja, dat deden ze vorig jaarquote:Op donderdag 25 december 2025 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de heropleving van dit nummer helemaal gemist en had dit nummer dus al tig jaar niet meer gehoord tot die cover van de week. En nu hoor ik hem weer!![]()
![]()
Jazeker.quote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Muziek.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
Zo ben ik weer. Heb ik nog iets gemist?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
QOTSA is om te Kotsa!Haters can be so lame and vicious
6-7 jonguhquote:Haters can be so lame and vicious
Nee, er is al een TT.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Grootste stijger tot nu toe, gok ik- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Facedown in een prullenbak[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
QotSA-genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oke, ik moet er vandoor, tot vanavond
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Gewaagd.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grootste stijger tot nu toe, gok ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijne dagquote:Op donderdag 25 december 2025 12:18 schreef MTheBassman het volgende:
Oke, ik moet er vandoor, tot vanavond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, laat deze meme alsjeblieft gewoon afsterven.quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Cake by the ocean!![]()
Oh, wacht.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Waar koop je zulke kerstballen?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
quote:quote:Op donderdag 25 december 2025 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] We moeten nog even wachten op @:essnhills denk ik
quote:
Er was nog een mention maar die ben ik kwijt![]()
Maar
Jaja Overmorgen ergens ben ik er weer
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Essie!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar
![]()
dan pas?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Broekiequote:
quote:
Ja eerst Kersten enzo
Tijdens de T2K zijn we gewoon dezelfde leeftijd hè.quote:
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
leuk liedje = leuk
Hey Scorpioquote:Op donderdag 25 december 2025 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey EssieJe bent er vroeg bij dit jaar
Ja ik kom ff snel buurten maar schuif overmorgen pas echt aan
Whatever you sayquote:Op donderdag 25 december 2025 12:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tijdens de T2K zijn we gewoon dezelfde leeftijd hè.
Hoe is het met je fysieke gesteldheid inmiddels?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Scorpio
Nog steeds veel last van de long covid?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
De 27e en de 30e is meestal piekdruktequote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Scorpio
Ja ik kom ff snel buurten maar schuif overmorgen pas echt aan![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Scorpio
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zal nu wel 27-28 zijn want weekend en wellicht de avond van de 30e nog omdat veel mensen 31 vrij zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De 27e en de 30e is meestal piekdrukte[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zometeen kerstbrunch, vanmiddag en vanavond met familie.
Dus ook minder T2000 als ik zou willenSame shit, different day
SC hopper present![]()
is dat een Marco-referentie?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal nu wel 27-28 zijn want weekend en wellicht de avond van de 30e nog omdat veel mensen 31 vrij zijn- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik verwacht zaterdag wel recordtempo ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal nu wel 27-28 zijn want weekend en wellicht de avond van de 30e nog omdat veel mensen 31 vrij zijn
Dan moet ik wel even mijn werklaptop inschakelen, no way dat mijn telefoon dat bijhoudt.![]()
![]()
Maar misschien juist ook wel weer op de 27e sociale verplichtingen omdat mensen vrij zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal nu wel 27-28 zijn want weekend en wellicht de avond van de 30e nog omdat veel mensen 31 vrij zijn|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De biografie van Ben Elton lag onder de kerstboom. Ik ben een sucker voor Britse comedy, dus die moest ik hebben
My friends all drive horses![]()
Ik Simone!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alsof mensen sociale verplichtingen hebben tijdens de Top 2000quote:Op donderdag 25 december 2025 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar misschien juist ook wel weer op de 27e sociale verplichtingen omdat mensen vrij zijn.
Annemieke mieke mieke..
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dit hele topic is een sociale verplichting.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof mensen sociale verplichtingen hebben tijdens de Top 2000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wa?quote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heyyy @essnhillsquote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Scorpio
Ja ik kom ff snel buurten maar schuif overmorgen pas echt aan![]()
![]()
![]()
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
![]()
.
Eergisteren Kees Schaper van The Kik nog live gezien in de band Naga Kirana.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooi plaatje..Don't follow me. I am lost too
.
Ik denk dat ik alle Young Ones afleveringen uit mijn hoofd kem.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:25 schreef PippenScottie het volgende:
De biografie van Ben Elton lag onder de kerstboom. Ik ben een sucker voor Britse comedy, dus die moest ik hebbenNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Die had toch ook een FOK! account?quote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat weten bepaalde mensen hier heel goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit moet wel een van de oudste resterende plaatjes zijn uit de lijst?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ja die zou allang naar radio5 moetenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit moet wel een van de oudste resterende plaatjes zijn uit de lijst?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit moet wel een van de oudste resterende plaatjes zijn uit de lijst?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die had toch ook een FOK! account?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
zou Bono nog steeds kwaad zijn dat hij door Frozen een oscar voor dit nummer mis is gelopen?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Met jouw ui verbaast me dat nietquote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle Young Ones afleveringen uit mijn hoofd kem.
@BeRightBackquote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die had toch ook een FOK! account?![]()
BeRightBack volgens mij, bandje toen met Tim Knolquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat dusquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
yepquote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
BeRightBack volgens mij, bandje toen met Tim Knol![]()
quote:Geinig!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
BeRightBack volgens mij, bandje toen met Tim Knol|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nounounou.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Bono is the biggest crap in the universe.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
He IS the record.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Bono is the biggest crap in the universe."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Litg eraan hoe ver ie geilt op zichzelf.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef Sabata het volgende:
zou Bono nog steeds kwaad zijn dat hij door Frozen een oscar voor dit nummer mis is gelopen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn gutjes.
Als je bedenkt hoeveel mensen het een goed idee vonden dat dit lied uitgebracht mocht worden, het ook nog vrijwillig gingen draaien dan kun je maar 1 ding bedenken: de wereld zit vol met idiotenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daarmee overschat je hem wel een beetje. Maar ja, daar is hij zelf ook goed in natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Bono is the biggest crap in the universe.![]()
Mwah, een keer in de paar jaar kan ik dit nummer nog wel aan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
U2 deed het niet best he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben nog wel echt ziek. Maar sinds mei neem ik (offlabel) medicatie en daar heb ik wel echt baat bij. Ik heb zelfs al een paar keer een klein stukje gefietst en ik kan wat langer rechtop zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe is het met je fysieke gesteldheid inmiddels?
Nog steeds veel last van de long covid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit is niet echt een kerstgedachte.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Bono is the biggest crap in the universe.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Deze band heb ik vannacht al gehoord helaas.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stephen King.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
Long Walk To Freedom? Ik heb dit jaar wel The Long Walk gezien. Ook een mooie film.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Imagine Dragons![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog wel echt ziek. Maar sinds mei neem ik (offlabel) medicatie en daar heb ik wel echt baat bij. Ik heb zelfs al een paar keer een klein stukje gefietst en ik kan wat langer rechtop zijnKlinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oke ik neem even een kleine break want kat werd er onrustig van en ze moet binnen blijven omdat ik straks weg ga.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog wel echt ziek. Maar sinds mei neem ik (offlabel) medicatie en daar heb ik wel echt baat bij. Ik heb zelfs al een paar keer een klein stukje gefietst en ik kan wat langer rechtop zijnWell, atleast there's progressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enemies...Don't follow me. I am lost too
.
MememememeeeeDon't follow me. I am lost too
.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
iets later dan gehoopt uit bed
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Volgend jaar graag op plek 2165For you, there'll be no more crying.
Je kat is geen liefhebber die zelf ook stemt?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Oke ik neem even een kleine break want kat werd er onrustig van en ze moet binnen blijven omdat ik straks weg ga.![]()
Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel echt heel slecht hè?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Afgezet tegen alle NL-talige meuk die er (nog maar weer) bijgekomen is lijkt dit al snel middelmaat, maar feitelijk is 't echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel echt heel slecht hè?![]()
Nee helaas en mijn zangkunsten worden helemaal niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kat is geen liefhebber die zelf ook stemt?Your beauty never ever scared me.![]()
Dan is dit eigenlijk wel een warm bad- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat zal ik zeggen? Zeg maar niks.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik vind Imagine Dragons gemiddeld slechter dan Suzan & Freek denk ik. Al hebben beide artiesten ook een paar luisterbare platenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Afgezet tegen alle NL-talige meuk die er (nog maar weer) bijgekomen is lijkt dit al snel middelmaat, maar feitelijk is 't echt verschrikkelijk.![]()
Ach.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
.
Ah, ik heb in de familie-app voorbij zien komen dat familie daarheen was.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:36 schreef Remco het volgende:
Dit is verschrikkelijk, vooral omdat het mij aan die ontzettend overdreven streamers doet denken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen idee wat het is verder. #steen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alleen mn eigenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:37 schreef ok01 het volgende:
Luister nog liever naar een scheet dan naar dit- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ga vooral allemaal door elkaar zingen, daar wordt het beter van.Man man man. Dat zijn dan professionele artiesten.
![]()
Ik heb Acda & De Munnik best hoog zitten en Typhoon ook wel, maar dit vind ik zo'n vlak liedje. Eigenlijk gewoon een Maan-liedje.![]()
Andermans scheten hebben inderdaad een veel matigere melodie.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
.
I fell in love with salt bagels
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Album top 100 2024![]()
Dank je wel, StranAIquote:Op donderdag 25 december 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
Dit betekent 'het mooie eiland'.
Gratis Spaanse les voor vandaag.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
.
Had graag mee willen zingen maar helaas. Er kijkt hier dan een kat mij aan alsof ik haar ga vermoorden.Your beauty never ever scared me.![]()
5x voor een icoon zoals Madonna is vrij weinig....For you, there'll be no more crying.
Wel gevaarlijk zo'n jurk en al die kaarsenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
.
De eerste helft zit erop.. schoonmaken en eten koken.
Nu een kleine break voordat het champions league onderdeel van de Kerst begint. Sociaal doen.
Ik ga wat zzz’jes pakken. Powernaps!
Vakantieliefje?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:41 schreef Koen66 het volgende:
Vakantieliedje, herinneringen van lang geledenYour beauty never ever scared me.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Madonna verdwijnt langzaamaan uit de lijst. Toch wel bijzonder voor de best verkopende vrouwelijke artiest allertijden die Queen of Pop wordt (werd) genoemd. Zal ook wel niet lang meer duren voordat Taylor Swift haar voorbij gaat maar goed.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Madonna kan dat..quote:Op donderdag 25 december 2025 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk zo'n jurk en al die kaarsen
.
Als je wilt, kan ik je verder helpen met een plan van aanpak om Spaans te leren, of wellicht een recept te leren voor gazpacho. Ik ben hier wanneer je me nodig hebt!quote:![]()
Kerstlunch op. Tafelkeed buiten uitgeklopt. Sow, wat is het koud buiten
Nu weer binnen bij de verwarming verder Top 2000 luisteren.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
![]()
.
Madonna gaat in 2026 van alles uitvoeren toch? Hopelijk promoveert er wat uit de KKD dan.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Gaat ze weer proberen zuiver te zingen?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:42 schreef Tussle266 het volgende:
Madonna gaat in 2026 van alles uitvoeren toch? Hopelijk promoveert er wat uit de KKD dan.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Paar jaar voordat ik mevr Koen tegenkwam als laatste vakantieliefjequote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
.
![]()
.
Is ze ookquote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
Een "ik-ben-heus-heel-stoer"-liedje van Anouk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Anouk is eigenlijk gewoon veel beter dan Madonna. Zeker live![]()
![]()
Zuiverder dan Bankzitters.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat ze weer proberen zuiver te zingen?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Ze zingt iig beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Anouk is eigenlijk gewoon veel beter dan Madonna. Zeker live2025-jaarlijst![]()
Kijk eens naar haar concerten in het Gelredome in 2008 bijvoorbeeld. En dan naar Madonna live...quote:![]()
Een dag voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
Madonna wordt volgend jaar ook gewoon 68 jaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens naar haar concerten in het Gelredome in 2008 bijvoorbeeld. En dan naar Madonna live...![]()
1 keer de clip van Dress You Up weer bekijken en ik vind Madonna live weer beter- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En meer clips als dezequote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
Deed Anouk maar weer rockmuziek als ditLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Staat nog steeds op mijn nog-live-te-zien-lijstje.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Anouk is eigenlijk gewoon veel beter dan Madonna. Zeker live|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
U uDon't follow me. I am lost too
.
Ze is best een bitch. Maar ik heb dat een stuk liever dan iemand die fake lief doet en dan mensen in de rug steekt.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom dan? Puberaal type met haar "rebelse" act. Allemaal kind-gedrag.
En waarom zou wat zij doet niet gewoon bij haar persoonlijkheid horen?![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ze is nu Six Seven jaar oud?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
Madonna wordt volgend jaar ook gewoon 68 jaar.My friends all drive horses![]()
Die zingt tegenwoordig weer behoorlijk goed van wat ik heb gehoord. De nummers waarbij zijn stem niet meer werkt speelt ie niet meer geloof ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het blijft natuurlijk subjectief, maar ik vind de liedjes van Anouk muzikaal ook vaak interessanter dan die van Madonna.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.![]()
De recente 'rockende' nummers die ze bij Eva Jinek deed waren wmb iig niet nodig geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom dan? Puberaal type met haar "rebelse" act. Allemaal kind-gedrag.
Iets te midlife crisis.2025-jaarlijst![]()
Net als Madonna toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom dan? Puberaal type met haar "rebelse" act. Allemaal kind-gedrag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
.
Minidocu's worden vast ook wegbezuinigd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
.
Zei de presentatrice nou net:
"Annie stemde hier ooit op omdat ze 2 katten uit het asiel plaatste bij anouk
Krols neem ik aan"Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Twee crashtestdummies die de liefde bedrijven.
Mmmmmmmmm......Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wel een leugen dan.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Blijft een fijn nummer, Mmm (x4)"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zei de presentatrice nou net:
"Annie stemde hier ooit op omdat ze 2 katten uit het asiel plaatste bij anouk
Krols Girls neem ik aan"Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
MmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmDon't follow me. I am lost too
.
Nee hoor, staat bij elk restaurant als een paal boven water. Of eigenlijk een parkeerplaats.quote:All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Op het einde ook veel A's"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee hoor, staat bij elk restaurant als een paal boven water. Of eigenlijk een parkeerplaats.
Nee deze danquote:Op donderdag 25 december 2025 12:51 schreef asco het volgende:
Muzikaal prima maar het voelt zo deprimerend.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:49 schreef Bargehassus het volgende:
Twee crashtestdummies die de liefde bedrijven.
Mmmmmmmmm......Moment supreme.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Eerst nog even lunchen.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:49 schreef Szura het volgende:
Zitten we al klaar voor Willy!???!!!???!?
Album top 100 2024![]()
ik zag een raar roze knijn ofzoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ook niet echt een carnavalskraker. Wel ook mooi.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Something in the Way-genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mmm, dit is wel een mmm-ig blokje, hm?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wachten totdat dat distortion-pedaal wordt ingetrapt
Deze van Nirvana ook niet echt, maar ook heel mooi.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook niet echt een carnavalskraker. Wel ook mooi.2025-jaarlijst![]()
Mmm-mmquote:Op donderdag 25 december 2025 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mmm, dit is wel een mmm-ig blokje, hm?
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
It's ok to eat fish....
Nou, koeien enzo ook hoor....Haters can be so lame and vicious
Wel aardig op weg naar de uitgang overigens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Anders eten ze jou wel!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
It's ok to eat fish....
Nou, koeien enzo ook hoor....- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er staan nog wel wat liedjes in the wayquote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef Ferdo het volgende:
Wel aardig op weg naar de uitgang overigens.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, dat zeker.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze van Nirvana ook niet echt, maar ook heel mooi."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
1832 Don't Think Twice It's All Right Bob Dylan![]()
1831 Als De Zon Schijnt André van Duin![]()
1830 Father & Friend Alain Clark![]()
![]()
![]()
1829 Golden HUNTR/X![]()
![]()
1828 Is This Love Whitesnake![]()
1827 La Vie Est Belle Diggy Dex & Vali![]()
1826 No Ordinary Love Sade![]()
1825 Beautiful Goodbye Amanda Marshall wordt een oh deze
1824 Bobby Jean Bruce Springsteen![]()
1823 For Bitter Or Worse Anouk![]()
1822 Heathens Twenty One Pilots![]()
1821 I Can't Make You Love Me Bonnie Raitt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Endless nameless?quote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Echt, al die "afrika is zielig" reclames op tv tussendoor
Zou ooit via California State Route 108 rijden maar er lag something in the way, een rotsblok die de hele weg blokkeerde.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zwaar matig uurtjequote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
1829 Golden HUNTR/X![]()
![]()
1821 I Can't Make You Love Me Bonnie RaittHaters can be so lame and vicious
De trend volgend moet hij volgend jaar weer een paar honderd plaatsen stijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat liedjes in the way"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
1 stemplaat en daarna een hoop meuk
edit: nee, niet waar, best een genietbare 2e helft- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Erger me er niet meer aan dan andere reclames. Alle reclames zijn kut.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, al die "afrika is zielig" reclames op tv tussendoor
Maar ik erger me er eigenlijk helemaal niet aan want mute enzo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit had best midden in de nacht gemogen jaquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Don't think twice, it's alright vind ik ook een heel mooi nummerMaar ik heb het ooit leren kennen met een versie van Ricky Koole die wel serieus heel goed was.
![]()
Tijd om te lunchen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bob Dylan?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 stemplaat en daarna een hoop meukYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Oh mis ik ook weinig aan zo te zien. Mooi zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
1829 Golden HUNTR/X![]()
![]()
1821 I Can't Make You Love Me Bonnie RaittYour beauty never ever scared me.![]()
Lap, de vrouw ligt ziek op bedHopelijk kan ze mee naar het diner
Yupquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ricky Koole afgelopen maandag nog gezien in het Concertgebouwquote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef Strani het volgende:
Don't think twice, it's alright vind ik ook een heel mooi nummerMaar ik heb het ooit leren kennen met een versie van Ricky Koole die wel serieus heel goed was.
Ay, klote timingquote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo? Meer voor jou!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ah neequote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook snotlongpleuristroep?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Goede timing!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is omdat ik pas om 14:00 weer meeluister.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh wat leuk!! Ik vind haar zo'n mooie stem hebbenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ricky Koole afgelopen maandag nog gezien in het Concertgebouw
Zo en ik had ook altijd wel een beetje een crush op 'r![]()
![]()
Precies, ze wachten op jouquote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is omdat ik pas om 14:00 weer meeluister.![]()
![]()
No kid bij de Snob. Da's beter dan Afrika-reclames.
Direct erachteraan ook "geen reclame, dat is toch heerlijk"?
Ze weten het zelf ook.
2025-jaarlijst![]()
En er wordt minder in gesnedenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef Eightyone het volgende:
No kid bij de Snob. Da's beter dan Afrika-reclames.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bedankt Sjurmeenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoofdpijn vooralquote:Op donderdag 25 december 2025 12:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah neeook snotlongpleuristroep?
Paus roept op tot vrede. Wow.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Of meer abortussen.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het zou ook wel raar zijn als hij zou oproepen tot oorlog."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sex voor het huwelijk.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
En homohuwelijken.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
In de middeleeuwen ging dat wel anders.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het zou ook wel raar zijn als hij zou oproepen tot oorlog.![]()
![]()
Zometeen een nieuwe fave walk on song die gaat debuteren in de Top![]()
Alle walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*PDC-darters met een tourkaart, WK-deelnemers en de prominente vrouwen zijn meegenomen.
** Eigenlijk in de versie van Hermes House Band
Als iemand nog aanvullingen heeft hoor ik het graag
Helaas (nog) niet in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Het is Oscar nietquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh we krijgen zometeen Blink en Golden. Horroruur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[quote]Op donderdag 25 december 2025 13:05 schreef Gretzl het volgende:
Zometeen een nieuwe fave walk on song die gaat debuteren in de Top![]()
[ link | afbeelding ]
Alle walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):
[spoiler]0057. (0050) Queen - Don't Stop Me Now
0062. (0122) Black Sabbath - Paranoid
0068. (0084) The Cranberries - Zombie
0075. (0092) The Killers - Mr. Brightside
0084. (0081) Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
0086. (0070) Robbie Williams - Angels
0109. (0120) Oasis - Don't Look Back in Anger
0118. (0095) Pink Floyd - Another Brick in the Wall
0137. (0158) Bryan Adams - Summer of '69
0141. (0162) Oasis - Wonderwall
0167. (0152) Jason Paige - Gotta Catch 'Em All (Pokemon Theme Song)
0193. (0233) Guns N' Roses - Paradise City
0194. (0255) Dire Straits - Walk of Life
0227. (0146) Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
0232. (0134) The Beatles - Hey Jude
0233. (0193) Neil Diamond - Sweet Caroline
0260. (0181) Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds
0285. (0270) The Weeknd - Blinding Lights
0296. (0294) Bon Jovi - Livin' on a Prayer
0351. (0437) Oasis - Champagne Supernova
0357. (====) Ozzy Osbourne - Crazy Train
0365. (0304) Elton John - I'm Still Standing
0378. (0363) Guns N' Roses - Welcome to the Jungle
0449. (0393) John Denver - Take Me Home, Country Roads **
0495. (0451) The White Stripes - Seven Nation Army
0565. (0906) Red Hot Chili Peppers - Can't Stop
0569. (0790) Men at Work - Down Under
0579. (0536) Eminem - Without Me
0641. (0591) Tina Turner - The Best
0649. (0619) Madonna - Like a Prayer
0676. (0669) Blur - Song 2
0781. (0807) Stevie Wonder - Superstition
0789. (0825) Spandau Ballet - Gold
0842. (0733) Status Quo - Whatever You Want
0869. (0940) David Guetta & Sia - Titanium
0968. (0972) Survivor - Eye of the Tiger
1215. (1192) Madness - Our House
1375. (1306) blink-182 - All the Small Things
1466. (1329) Chuck Berry - Johnny B. Goode
1629. (1417) The Script & will.i.am - Hall of Fame
1712. (1384) Status Quo - Rockin' All Over the World
1726. (1436) Imagine Dragons - On Top of the World
1733. (1515) Loreen - Euphoria
1730. (1548) House of Pain - Jump Around
1829. (====) HUNTR/X - Golden[/quote]
*PDC-darters met een tourkaart, WK-deelnemers en de prominente vrouwen zijn meegenomen.
** Eigenlijk in de versie van Hermes House Band
Als iemand nog aanvullingen heeft hoor ik het graag
Helaas (nog) niet in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
[/quote]
Walk the Moon staat gewoon op 1544- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Huh blink-182?quote:Op donderdag 25 december 2025 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we krijgen zometeen Blink en Golden. Horroruur.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: