Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit moet wel een van de oudste resterende plaatjes zijn uit de lijst?
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die had toch ook een FOK! account?
Met jouw ui verbaast me dat nietquote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle Young Ones afleveringen uit mijn hoofd kem.
@BeRightBackquote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die had toch ook een FOK! account?
BeRightBack volgens mij, bandje toen met Tim Knolquote:
Dat dusquote:
yepquote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
BeRightBack volgens mij, bandje toen met Tim Knol
quote:
Geinig!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
BeRightBack volgens mij, bandje toen met Tim Knol
Nounounou.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Bono is the biggest crap in the universe.
He IS the record.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Litg eraan hoe ver ie geilt op zichzelf.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef Sabata het volgende:
zou Bono nog steeds kwaad zijn dat hij door Frozen een oscar voor dit nummer mis is gelopen?
Daarmee overschat je hem wel een beetje. Maar ja, daar is hij zelf ook goed in natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Ik ben nog wel echt ziek. Maar sinds mei neem ik (offlabel) medicatie en daar heb ik wel echt baat bij. Ik heb zelfs al een paar keer een klein stukje gefietst en ik kan wat langer rechtop zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe is het met je fysieke gesteldheid inmiddels?
Nog steeds veel last van de long covid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit is niet echt een kerstgedachte.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:30 schreef Oriente het volgende:
Stephen King.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:32 schreef BillDauterive het volgende:
Long Walk To Freedom? Ik heb dit jaar wel The Long Walk gezien. Ook een mooie film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |