Ik verwacht zaterdag wel recordtempo ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal nu wel 27-28 zijn want weekend en wellicht de avond van de 30e nog omdat veel mensen 31 vrij zijn
Maar misschien juist ook wel weer op de 27e sociale verplichtingen omdat mensen vrij zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal nu wel 27-28 zijn want weekend en wellicht de avond van de 30e nog omdat veel mensen 31 vrij zijn
Ik Simone!quote:
Alsof mensen sociale verplichtingen hebben tijdens de Top 2000quote:Op donderdag 25 december 2025 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar misschien juist ook wel weer op de 27e sociale verplichtingen omdat mensen vrij zijn.
Dit hele topic is een sociale verplichting.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof mensen sociale verplichtingen hebben tijdens de Top 2000
Wa?quote:
Heyyy @essnhillsquote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Scorpio
Ja ik kom ff snel buurten maar schuif overmorgen pas echt aan
quote:
Eergisteren Kees Schaper van The Kik nog live gezien in de band Naga Kirana.quote:
Ik denk dat ik alle Young Ones afleveringen uit mijn hoofd kem.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:25 schreef PippenScottie het volgende:
De biografie van Ben Elton lag onder de kerstboom. Ik ben een sucker voor Britse comedy, dus die moest ik hebben
Die had toch ook een FOK! account?quote:
Dat weten bepaalde mensen hier heel goed.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit moet wel een van de oudste resterende plaatjes zijn uit de lijst?
ja die zou allang naar radio5 moetenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit moet wel een van de oudste resterende plaatjes zijn uit de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |