Dank je wel, StranAIquote:Op donderdag 25 december 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
Dit betekent 'het mooie eiland'.
Gratis Spaanse les voor vandaag.
Wel gevaarlijk zo'n jurk en al die kaarsenquote:
Vakantieliefje?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:41 schreef Koen66 het volgende:
Vakantieliedje, herinneringen van lang geleden
Madonna kan dat..quote:Op donderdag 25 december 2025 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk zo'n jurk en al die kaarsen
Als je wilt, kan ik je verder helpen met een plan van aanpak om Spaans te leren, of wellicht een recept te leren voor gazpacho. Ik ben hier wanneer je me nodig hebt!quote:
Gaat ze weer proberen zuiver te zingen?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:42 schreef Tussle266 het volgende:
Madonna gaat in 2026 van alles uitvoeren toch? Hopelijk promoveert er wat uit de KKD dan.
Paar jaar voordat ik mevr Koen tegenkwam als laatste vakantieliefjequote:
Is ze ookquote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
Een "ik-ben-heus-heel-stoer"-liedje van Anouk.
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Anouk is eigenlijk gewoon veel beter dan Madonna. Zeker live
Zuiverder dan Bankzitters.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat ze weer proberen zuiver te zingen?
Ze zingt iig beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Kijk eens naar haar concerten in het Gelredome in 2008 bijvoorbeeld. En dan naar Madonna live...quote:
Een dag voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
Madonna wordt volgend jaar ook gewoon 68 jaar.
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens naar haar concerten in het Gelredome in 2008 bijvoorbeeld. En dan naar Madonna live...
En meer clips als dezequote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
Deed Anouk maar weer rockmuziek als dit
Staat nog steeds op mijn nog-live-te-zien-lijstje.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Ze is best een bitch. Maar ik heb dat een stuk liever dan iemand die fake lief doet en dan mensen in de rug steekt.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom dan? Puberaal type met haar "rebelse" act. Allemaal kind-gedrag.
Ze is nu Six Seven jaar oud?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
Madonna wordt volgend jaar ook gewoon 68 jaar.
Die zingt tegenwoordig weer behoorlijk goed van wat ik heb gehoord. De nummers waarbij zijn stem niet meer werkt speelt ie niet meer geloof ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.
Het blijft natuurlijk subjectief, maar ik vind de liedjes van Anouk muzikaal ook vaak interessanter dan die van Madonna.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.
De recente 'rockende' nummers die ze bij Eva Jinek deed waren wmb iig niet nodig geweest.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Net als Madonna toch?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?
Wel een leugen dan.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zei de presentatrice nou net:
"Annie stemde hier ooit op omdat ze 2 katten uit het asiel plaatste bij anouk
Krols Girls neem ik aan"
Nee hoor, staat bij elk restaurant als een paal boven water. Of eigenlijk een parkeerplaats.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |