Paar jaar voordat ik mevr Koen tegenkwam als laatste vakantieliefjequote:
Is ze ookquote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Bugno3 het volgende:
Een "ik-ben-heus-heel-stoer"-liedje van Anouk.
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Anouk is eigenlijk gewoon veel beter dan Madonna. Zeker live
Zuiverder dan Bankzitters.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat ze weer proberen zuiver te zingen?
Ze zingt iig beter.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Kijk eens naar haar concerten in het Gelredome in 2008 bijvoorbeeld. En dan naar Madonna live...quote:
Een dag voor mijn verjaardag.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
Madonna wordt volgend jaar ook gewoon 68 jaar.
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk eens naar haar concerten in het Gelredome in 2008 bijvoorbeeld. En dan naar Madonna live...
En meer clips als dezequote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Momo het volgende:
Deed Anouk maar weer rockmuziek als dit
Staat nog steeds op mijn nog-live-te-zien-lijstje.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
Ze is best een bitch. Maar ik heb dat een stuk liever dan iemand die fake lief doet en dan mensen in de rug steekt.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom dan? Puberaal type met haar "rebelse" act. Allemaal kind-gedrag.
Ze is nu Six Seven jaar oud?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
Madonna wordt volgend jaar ook gewoon 68 jaar.
Die zingt tegenwoordig weer behoorlijk goed van wat ik heb gehoord. De nummers waarbij zijn stem niet meer werkt speelt ie niet meer geloof ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan hang je "beter" puur op aan zangkwaliteit. Dan kan Bob Dylan er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |