quote:Op donderdag 25 december 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog wel echt ziek. Maar sinds mei neem ik (offlabel) medicatie en daar heb ik wel echt baat bij. Ik heb zelfs al een paar keer een klein stukje gefietst en ik kan wat langer rechtop zijnKlinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog wel echt ziek. Maar sinds mei neem ik (offlabel) medicatie en daar heb ik wel echt baat bij. Ik heb zelfs al een paar keer een klein stukje gefietst en ik kan wat langer rechtop zijnWell, atleast there's progressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Goedemorgen!quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
iets later dan gehoopt uit bed
Je kat is geen liefhebber die zelf ook stemt?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Oke ik neem even een kleine break want kat werd er onrustig van en ze moet binnen blijven omdat ik straks weg ga.
Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel echt heel slecht hè?
Afgezet tegen alle NL-talige meuk die er (nog maar weer) bijgekomen is lijkt dit al snel middelmaat, maar feitelijk is 't echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel echt heel slecht hè?
Nee helaas en mijn zangkunsten worden helemaal niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kat is geen liefhebber die zelf ook stemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |