Klinkt heftig...quote:
Wel top2000?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik luister al nooit radio , dan ga ik er dus ook niet naar kijken ....
Ik kijk de 'a go go' op tv, telt dat?quote:
Staat hier standaard aan...quote:
Peertjes, lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag al de stoofpeertjes gemaakt voor overmorgen, dan kunnen ze nog lekker twee dagen in het siroop trekken![]()
En Fryske dumkes gebakken, die heb ik voor het dessert nodig
Zou niet leuk zijn zo tijdens de kerstdagenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het maar niet besmettelijk is.
Ik keur dat goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk de 'a go go' op tv, telt dat?
Lekker stoofpeertjesquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag al de stoofpeertjes gemaakt voor overmorgen, dan kunnen ze nog lekker twee dagen in het siroop trekken![]()
En Fryske dumkes gebakken, die heb ik voor het dessert nodig
Een bekend Fries koekje. Gemaakt van o.a. anijs en hazelnootquote:Op woensdag 24 december 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peertjes, lekker
Wat zijn dumpkes dat ken ik niet?
Ik ook soms iddquote:Op woensdag 24 december 2025 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk de 'a go go' op tv, telt dat?
A zo, ik kom daar nooit vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een bekend Fries koekje. Gemaakt van o.a. anijs en hazelnoot
Best lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik kom daar nooit vandaar dat ik het niet ken.
A, jij kent ze welquote:
Ja die komen hier nog wel eens langs hehe. Heb een stel Fiese roeiers ookquote:
Katten met een resting bitch facequote:
Oeh daar wordt je wel bang van jaquote:
Jij doet vaak lekkere boodschappen!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Karzai het volgende:
ben dus even de markt op gegaan ga verder ook niet moeilijk doen hapjes brood en kaas dus vanavond
[ afbeelding ]
dankuquote:Op woensdag 24 december 2025 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jij doet vaak lekkere boodschappen!
komt ook van een van de beste bakkers in amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
Die broden zien er sowieso erg lekker uit
Er stond echt jaren geleden een op de markt die ook vers broden verkocht enz, was ook erg lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt ook van een van de beste bakkers amsterdam
https://bakkerijstraathof.nl/
ze maken ook heerlijke gebakjes enzo, maja prima zaakquote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er stond echt jaren geleden een op de markt die ook vers broden verkocht enz, was ook erg lekker
Jammiequote:Op woensdag 24 december 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze maken ook heerlijke gebakjes enzo, maja prima zaak
Jij ook en soul natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen een fijne kerst gewenst.
Fijn lekker warme benenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:46 schreef fietsie het volgende:
Boh met de infraroodplaat onder mijn bureautje een avondje internetten, heerlijk
aangezien ik een atheist ben beschouw ik dit als een normale doordeweekse dag, wel blij met de vrije dagen verder en lekker eten doe ik altijd welquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen een fijne kerst gewenst.
Denk dat veel mensen het in deze met je eens zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
aangezien ik een atheist ben beschouw ik dit als een normale doordeweekse dag, wel blij met de vrije dagen verder en lekker eten doe ik altijd wel
wel weer blij om wat familie te zien
Groot gelijk Karzai, lekker doen wat je wil en eten wat je lekker vindquote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
aangezien ik een atheist ben beschouw ik dit als een normale doordeweekse dag, wel blij met de vrije dagen verder en lekker eten doe ik altijd wel
wel weer blij om wat familie te zien
Groetjes van Soul.quote:
Ik had zo iets gekocht wat warmt afgeeft, maar komt net tot onder mijn knieenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:46 schreef fietsie het volgende:
Boh met de infraroodplaat onder mijn bureautje een avondje internetten, heerlijk
Kun je hem dan niet onder een bureautje ofzo ophangen ?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zo iets gekocht wat warmt afgeeft, maar komt net tot onder mijn knieen
Nee, ik heb geen bureau, zit aan de eetkamer tafel.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je hem dan niet onder een bureautje ofzo ophangen ?
Heb ik ook net op, zo lekkerquote:
Coldplay.quote:
Je hoeft hier ook niet heen om ze te kunnen etenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik kom daar nooit vandaar dat ik het niet ken.
Meer plastic dan dúmkes. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft hier ook niet heen om ze te kunnen eten
https://www.bol.com/nl/nl/p/fryske-dumkes-mono/9200000122017106/
ZIet er niet erg uitnodigend uit moet ik zeggenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft hier ook niet heen om ze te kunnen eten
https://www.bol.com/nl/nl/p/fryske-dumkes-mono/9200000122017106/
Bij jou of bij mij?quote:
Zijn vast ook wel ergens anders te bestellen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Meer plastic dan dúmkes. Nergens voor nodig
Het plastic laagje even erbij weg denken.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet erg uitnodigend uit moet ik zeggen
Bij jou tochquote:
Ja lekkerquote:
Lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Die van mij vind ik erg geslaagd. Ik was alleen wat uitgeschoten met de hazelnoot dus die overheerst wat, maar dat vind ik niet zo erg
Oh ja, daarom heb ik extra boodschappen gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij jou toch
Ik verwacht een drie gangen menu
Vul fryske dumkes in in de zoekmachinequote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef fietsie het volgende:
Ik woon echt al een halve eeuwigheid in Friesland maar dumkes... ik kom ze eigenlijk alleen tegen bij een kopje horeca koffie oid...
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn vast ook wel ergens anders te bestellen.
Dit krijg je vaak bij een kop koffie in de horeca.
Bij de bakker staat ook een zakje te koop vaak. Nog nooit meegenomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef fietsie het volgende:
Ik woon echt al een halve eeuwigheid in Friesland maar dumkes... ik kom ze eigenlijk alleen tegen bij een kopje horeca koffie oid...
Anders had je het ook mee kunnen nemen hier na toequote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, daarom heb ik extra boodschappen gedaan.![]()
Ik vroeg mij al af waarom ik zoveel heb gehaald.
Bij mij werkt de link wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Vul fryske dumkes in in de zoekmachine
Bol doet dat idd altijd met die link, stomme bol
en een stadion, en het kennedy space centre, en nog zoveel meer,quote:Op woensdag 24 december 2025 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
Na de oorlogsschepen is er ook een open riool naar Trump vernoemd.
[ afbeelding ]
En wat wordt het?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, daarom heb ik extra boodschappen gedaan.![]()
Ik vroeg mij al af waarom ik zoveel heb gehaald.
Je kan beter ergens anders die koekjes halen.quote:
Domni had wel een vorkje mee willen prikkenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:40 schreef drakin het volgende:
Ik heb hert of ree gegeten vandaag.
Verpakking is weg, maar zon dier dus.
Meeste zit nu in de vriezer voor later.
Ja. Bij Aoibhinquote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders die koekjes halen.
Momentje, even mijn jas aandoen en ik kom er aan.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders had je het ook mee kunnen nemen hier na toe
Hij heeft al lekkere dumkesquote:Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni had wel een vorkje mee willen prikken
Hoi fietsie, ik zie je hier meeposten, misschien ben je wel een oude bekende en langer op FOK dan ik, maar ook dan alsnog welkom in 40+.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef fietsie het volgende:
Als je morgen ochtend weg gaat, ben je ook nog op tijdquote:Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Momentje, even mijn jas aandoen en ik kom er aan.
Hoi, ik 'woon' sinds grofweg 2004 in opeenvolgend de KSC, de CUL SC, af en toe de KPD SC en ondertussen telde ik voldoende grijze haren om alweer 10 jaar hier te hebben mogen posten, dus ik dacht, ik ga gezellig eens hier neuzenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi fietsie, ik zie je hier meeposten, misschien ben je wel een oude bekende en langer op FOK dan ik, maar ook dan alsnog welkom in 40+.![]()
Blondie?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen ga ik nog notenburgers maken, tiramisumousse maken, blondie bakken en misschien nog stamppot maken
Welkom in ieder gevalquote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi, ik 'woon' sinds grofweg 2004 in opeenvolgend de KSC, de CUL SC, af en toe de KPD SC en ondertussen telde ik voldoende grijze haren om alweer 10 jaar hier te hebben mogen posten, dus ik dacht, ik ga gezellig eens hier neuzen
Welkom.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi, ik 'woon' sinds grofweg 2004 in opeenvolgend de KSC, de CUL SC, af en toe de KPD SC en ondertussen telde ik voldoende grijze haren om alweer 10 jaar hier te hebben mogen posten, dus ik dacht, ik ga gezellig eens hier neuzen
quote:
Welkom hierquote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werk met een hele lading korfballers, mijn neefjes korfballen in de randstad, maar ik ben zelf meer van sporten op wielen.(en bij voorkeur 1200cc+)quote:Op woensdag 24 december 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Bak je Denise ook mee?quote:
Mooie foto.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wtf
RIP Blondie
[ afbeelding ]
Ik ga nu al, de rollade moet ik een tijdje laten sudderen om hem lekker te krijgen. Afblussen met wat witte wijn...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je morgen ochtend weg gaat, ben je ook nog op tijd
Of ga je te voet
Kijk eens aan. Dan mag je bij de technische staf van ons team.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werk met een hele lading korfballers, mijn neefjes korfballen in de randstad, maar ik ben zelf meer van sporten op wielen.(en bij voorkeur 1200cc+)
En welk takenpakket omvat dat dan zoal ?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Dan mag je bij de technische staf van ons team.
Wij zijn het beste korfbalteam van heel 40+
De afwas na afloop natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
En welk takenpakket omvat dat dan zoal ?
Dickpics sturen.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mannen hier houden van foto's verzamelen? (Want dames hebben er in mijn ervaring een grondige hekel aan die dingen te moeten catalogiseren..)quote:
De spelers in het gareel houdenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is een takelpakket,quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh, ik loop nu al te kwijlenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga nu al, de rollade moet ik een tijdje laten sudderen om hem lekker te krijgen. Afblussen met wat witte wijn...
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een takelpakket,
je moet dan de wrakken van het veld slepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Heb je geen adereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Pas maar op dat er dan geen splinters bij je vlees zitten.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb daarnet een goede keukenplank misbruikt om een grote vleeskliever door een stuk diepgevroren vlees te slaan... Er vlogen splinters rond
Maar ik kan nu een deel van het vlees iig diepgevroren laten, en later gebruiken
Gelukkig zat t goed in folie, dus die kans is niet zo groot.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pas maar op dat er dan geen splinters bij je vlees zitten.
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig zat t goed in folie, dus die kans is niet zo groot.
Nee !?!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wtf
RIP Blondie
[ afbeelding ]
Eerst goed lezenquote:
Context.quote:
quote:
Het was een veel te groot stuk om in 1x te ontdooien; ik moest t dus diepgevroren in twee helften klieven...quote:
Ach gos, chufi helemaal van slag nu.quote:
Knap hoor, dat het gelukt is, je aanrecht nog wel heel?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Het was een veel te groot stuk om in 1x te ontdooien; ik moest t dus diepgevroren in twee helften klieven...
Welk deel ?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, chufi helemaal van slag nu.
Veel plezier met Die hard.
Weet ik niet, moet je aan Chufi vragen dan.quote:
Ik ken mn natuurlijk al als al die andere herhaal reeksen deze periodequote:Op woensdag 24 december 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, chufi helemaal van slag nu.
Veel plezier met Die hard.
Hehe ja dat welquote:Op woensdag 24 december 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap hoor, dat het gelukt is, je aanrecht nog wel heel?
En dan is dit toch wat je nu wil zien omdat er niets nieuws is op tv?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken mn natuurlijk al als al die andere herhaal reeksen deze periode
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehe ja dat wel![]()
En daarna beide stukken weer vacuum getrokken, 1 in de vriezer, andere te ontdooien gezet
Mijn moeder is sinds 2 jaar alleen, en ze is in haar eigen consumptiepatroon enorm van de groenten groenten groenten groenten en groenten. En ook toen mijn vader nog leefde: groenten groenten groenten groenten.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En morgen dus lekker vlees eten?
Ik kijk meestal naar een 2e scherm ..quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan is dit toch wat je nu wil zien omdat er niets nieuws is op tv?
Ging gisteren bijna een heel topic over Die Hard.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef fietsie het volgende:
Zijn die films nog steeds een ding? Ondanks dat we tegenwoordig geen 4:9 schermen meer kijken ?
Hier zijn dingen als Die Hard, dat vervelende jongetje alleen in een huis enz enz nooit een 'ding' geweest; sowieso toen we nog kerst vierden bij mijn ouders was de tv heel die periode uit.
Vergeet Gremlins niet, die komen ook elk jaar weer langs.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef fietsie het volgende:
Zijn die films nog steeds een ding? Ondanks dat we tegenwoordig geen 4:9 schermen meer kijken ?
Hier zijn dingen als Die Hard, dat vervelende jongetje alleen in een huis enz enz nooit een 'ding' geweest; sowieso toen we nog kerst vierden bij mijn ouders was de tv heel die periode uit.
Oh dat is wel een naar iets maar wel heel lief van jou dat je dat dan doet voor haar.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn moeder is sinds 2 jaar alleen, en ze is in haar eigen consumptiepatroon enorm van de groenten groenten groenten groenten en groenten. En ook toen mijn vader nog leefde: groenten groenten groenten groenten.
Maar, als ze dan bij mij waren, en een stukje goed bereid vlees kregen, hadden ze ineens tijdelijk geheugenverlies. En ook afgelopen bij de 1e BBQ waar mijn moeder weer aan mee wilde doen, at ze een spreekwoordelijke os weg.
Dus ik heb iets lekkers gehaald, ga het zo goed bereiden als ik maar kan, en dan eens zien wat er sneller op is; de groenten van eigen tuin,. of de os
Nog steedsquote:Op woensdag 24 december 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk meestal naar een 2e scherm ..
Lief dat je je moeder zo verwend. Welk vlees komt er morgen op tafel?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn moeder is sinds 2 jaar alleen, en ze is in haar eigen consumptiepatroon enorm van de groenten groenten groenten groenten en groenten. En ook toen mijn vader nog leefde: groenten groenten groenten groenten.
Maar, als ze dan bij mij waren, en een stukje goed bereid vlees kregen, hadden ze ineens tijdelijk geheugenverlies. En ook afgelopen bij de 1e BBQ waar mijn moeder weer aan mee wilde doen, at ze een spreekwoordelijke os weg.
Dus ik heb iets lekkers gehaald, ga het zo goed bereiden als ik maar kan, en dan eens zien wat er sneller op is; de groenten van eigen tuin,. of de os
En Home Alone.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet Gremlins niet, die komen ook elk jaar weer langs.
Ja die noemde fietsie al, "dat vervelende jongetje alleen in dat huis"quote:
Braziliaanse Ribeye, ik ga m sous vide, per steak bereiden, met wat boter rozemarijn en knoflook in ieder vacuumpakje. En dan even mooi bruin maken in een pan boter.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat je je moeder zo verwend. Welk vlees komt er morgen op tafel?
Ohw.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die noemde fietsie al, "dat vervelende jongetje alleen in dat huis"
Bohquote:Op woensdag 24 december 2025 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Braziliaanse Ribeye, ik ga m sous vide, per steak bereiden, met wat boter rozemarijn en knoflook in ieder vacuumpakje. En dan even mooi bruin maken in een pan boter.
Dat klinkt goed zeg, ben jij zo'n keukenprinses?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Braziliaanse Ribeye, ik ga m sous vide, per steak bereiden, met wat boter rozemarijn en knoflook in ieder vacuumpakje. En dan even mooi bruin maken in een pan boter.
3quote:Op woensdag 24 december 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Simons Says in NY with a Vengeance
Ik mag graag in de keuken staan ja, daarom 'woon' ik ook standaard in CULquote:Op woensdag 24 december 2025 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg, ben jij zo'n keukenprinses?
Heb je zelf een vacuumapparaat?
Gezellig dat je hier nu ook komt buurten, kwam je hier terecht door de oude quote van Dombi afgelopen week?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik mag graag in de keuken staan ja, daarom 'woon' ik ook standaard in CUL![]()
Vacumeerapparaat is wel handig hoor, die heb ik standaard in de kast staan. En twee sousvide oplossingen (afhankelijk van 't gewenste volume). Gebruik hem ook in combinatie met de steenoven buiten vaak
Mooi hoor.quote:
Ja ik kwam in het verleden ook al wel eens neuzen, maar laatste kwam er een mention voorbij over mijn fobo geloofik, en toen ging ik wat meelezen enzquote:Op woensdag 24 december 2025 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
kwam je hier terecht door de oude quote van Dombi afgelopen week?
Ik had er ook overheen gelezen geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook wat cryptisch omschreven.
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik kwam in het verleden ook al wel eens neuzen, maar laatste kwam er een mention voorbij over mijn fobo geloofik, en toen ging ik wat meelezen enz
Dat is dan denk ik die post van Domni geweest, ging over de verkiezingen van 2019.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik kwam in het verleden ook al wel eens neuzen, maar laatste kwam er een mention voorbij over mijn fobo geloofik, en toen ging ik wat meelezen enz
En bevalt het hier?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al eerder over gelezen, dat er berichten die eerst niet zichtbaar waren tevoorschijn komen. Irritant lijkt me dat, ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er ook overheen gelezen geloof ik.![]()
Of soms komen er later ineens berichten bij die er eerst niet stonden, fok doet best wel vervelend af en toe, ik heb het gelukkig pas ook gelezen van iemand anders die dat ook had dus het ligt niet aan mij, want dat dacht ik wel een tijdje.
Collega als in Fok-wise bedoel je? Of ook irl?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik die post van Domni geweest, ging over de verkiezingen van 2019.
En jij bent natuurlijk nog even een collega van mij geweest.
Daar had ik gisteren ook last van.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al eerder over gelezen, dat er berichten die eerst niet zichtbaar waren tevoorschijn komen. Irritant lijkt me dat, ik heb er gelukkig geen last van.
FOK!modwise, ik werk niet in de zorg en al helemaal niet in Frieslandquote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Collega als in Fok-wise bedoel je? Of ook irl?
Erg irritant, ik kwam er dan achter doordat iemand iets quotte en dan dacht ik he, ik heb dat helemaal niet gezien, terug scrollen, waar staat het dan, vage shit en dan na verversen is het bericht er ineens wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al eerder over gelezen, dat er berichten die eerst niet zichtbaar waren tevoorschijn komen. Irritant lijkt me dat, ik heb er gelukkig geen last van.
Stom, ik dacht eerst dat het misschien te maken had dat Choco geen abo heeft, maar dat heb jij wel en jij hebt er ook last van.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren ook last van.
Ik oorspronkelijk ook niet hoor, voorheen IT-detachering, wel in Noord-NLquote:Op woensdag 24 december 2025 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FOK!modwise, ik werk niet in de zorg en al helemaal niet in Friesland
De zorg is heel breed natuurlijk, niet iedereen die in de zorgt werkt staat aan een bed.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik oorspronkelijk ook niet hoor, voorheen IT-detachering, wel in Noord-NL![]()
Maar inderdaad, ik heb nog een tijdje geprobeerd of ik modden leuk kon gaan vinden
Ik had een tijdje terug wel een abo voor een paar maanden en had het toen ook volgens mij, maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig al een paar maanden aan de gang ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stom, ik dacht eerst dat het misschien te maken had dat Choco geen abo heeft, maar dat heb jij wel en jij hebt er ook last van.
Het was, en is nog steeds, een speeltuin voor als ONZ of KLB ff saai is. En dat blijf ik een misser vinden.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zorg is heel breed natuurlijk, niet iedereen die in de zorgt werkt staat aan een bed.
Ik denk dat het heel veel scheelt wel subforum je mod, en kan me wel voorstellen dat je het op een bepaald moment helemaal zat was.
Daar ligt het dan inderdaad niet aan, en users hebben er inderdaad al een tijdje af en aan last van, al heb ik er nog geen topic over gezien in FB.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug wel een abo voor een paar maanden en had het toen ook volgens mij, maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig al een paar maanden aan de gang ook.
Ik begrijp precies wat je bedoelt, het weerhoudt users ervan om een topic te openen of er serieus te posten, waardoor de vervelia's er steeds meer de overhand kregen/krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was, en is nog steeds, een speeltuin voor als ONZ of KLB ff saai is. En dat blijf ik een misser vinden.
Deze snap ik even niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was, en is nog steeds, een speeltuin voor als ONZ of KLB ff saai is. En dat blijf ik een misser vinden.
In de post boven je staat de uitlegquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ook een paarse?
Ik vraag dit voor @:Kissingbird
Cc voor @:greysbones
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:32 schreef fietsie het volgende:
-valt van zijn stoel-
De puber gaat vrijwillig naar bed.
Ja en dat laatste klopt wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef fietsie het volgende:
Is AYNIL toevallig heel klef ? Want dat staat beneden op, en klef jaagt de puber meestal wel weg van de tv.
En tranentrekkend, misschien werd het even teveelquote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef fietsie het volgende:
Is AYNIL toevallig heel klef ? Want dat staat beneden op, en klef jaagt de puber meestal wel weg van de tv.
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:32 schreef fietsie het volgende:
-valt van zijn stoel-
Telefoon is nooit verder dan 50cm weg, maar aan het verkeer van 't toestel te zien ligt die gewoon op nachtkastje; ze is echt gaan slapen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
naar boven of echt naar bed en slapen?
telefoon mee?
Zak chips.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
naar boven of echt naar bed en slapen?
telefoon mee?
Ik zie die nog eerder wachten tot ze er zelf nieuw laminaat in moet leggen omdat het vuil echt gefuseerd is met de toplaag, dan stofzuigenquote:Op woensdag 24 december 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
en morgen ineens haar kamer stofzuigen en haar bed verschonen
Hoe zat is die puber jou?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:32 schreef fietsie het volgende:
-valt van zijn stoel-
Oow nee die heeft geen last van mij, ik zit helemaal aan de andere kant van het huis in mijn mancave. De 3D printer is bijna klaar en dan kan ik zelf ook plat.quote:
T is 10 uur, nu al platquote:Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow nee die heeft geen last van mij, ik zit helemaal aan de andere kant van het huis in mijn mancave. De 3D printer is bijna klaar en dan kan ik zelf ook plat.
Ja mijn vaste ritme is 22:00 plat, 6:10 weer op. En dat zit best diep in het systeem.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is 10 uur, nu al plat
En wat ben je aan het printen?
Strak ritme dan welquote:Op woensdag 24 december 2025 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja mijn vaste ritme is 22:00 plat, 6:10 weer op. En dat zit best diep in het systeem.
Bewaarbox voor Instax Wide filmcassettes, zodat ze goed donker blijven.
En de komende dagen een hele reeks Instax Wide fotoframetjes
Ik heb een ontwerp van Printables.com aangepast. En die zijn voor niet-commercieel gebruik gelicenceerd dus daar kan ik er dan een paar van printenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Strak ritme dan wel
Oeh, wel leuk dat je het zelf kan maken. 100% uniek?
Zo kan je genoeg maken jaquote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een ontwerp van Printables.com aangepast. En die zijn voor niet-commercieel gebruik gelicenceerd dus daar kan ik er dan een paar van printen
Altijd leuk daar.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 0.00 uur weer lekker veel in het top2000 topic zijn![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 0.00 uur weer lekker veel in het top2000 topic zijn![]()
![]()
Die topics gaan razendsnelquote:
Je hebt op veronica dit jaar een alternatieve lijst. Met 1000 nummers die niet in de top 2000 voorkomen. Daar zou ik eerder naar luisteren.quote:
Maar die hebben geen stream.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt op veronica dit jaar een alternatieve lijst. Met 1000 nummers die niet in de top 2000 voorkomen. Daar zou ik eerder naar luisteren.
vervelia's, goffer.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, het weerhoudt users ervan om een topic te openen of er serieus te posten, waardoor de vervelia's er steeds meer de overhand kregen/krijgen.
Dat kan, maar is gelijktijdig.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt op veronica dit jaar een alternatieve lijst. Met 1000 nummers die niet in de top 2000 voorkomen. Daar zou ik eerder naar luisteren.
Ik gebruik het ook en zal het vast ook van mijn moeder hebben, zal het weer iets Rotterdams zijn dan? Want ik zei het pas tegen iemand en die snapte het niet helemaal.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een woord dat mijn moeder gebruikte
Klinkt als een tros bloemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een woord dat mijn moeder gebruikte
Ja kan best dat het iets uit de regio is, ik vind het wel een mooi woordquote:Op woensdag 24 december 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook en zal het vast ook van mijn moeder hebben, zal het weer iets Rotterdams zijn dan? Want ik zei het pas tegen iemand en die snapte het niet helemaal.
Dat was niet wat mijn moeder voor ogen had wanneer ze het tegen mij of mijn zus zeiquote:Op woensdag 24 december 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt als een tros bloemen.
Ik ook en gebruik het regelmatig.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan best dat het iets uit de regio is, ik vind het wel een mooi woord
Ik heb een bosje vervelia's voor je meegenomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet wat mijn moeder voor ogen had wanneer ze het tegen mij of mijn zus zei
Hey Mutske, jij ook fijne Kerstdagen.quote:
Komkommers ga ik op mijn bord versieren/in vormpjes leggenquote:Op donderdag 25 december 2025 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, jij ook fijne Kerstdagen.
Zijn de augurken gisteren goed gelukt?
O, komkommers, oepsquote:Op donderdag 25 december 2025 05:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Komkommers ga ik op mijn bord versieren/in vormpjes leggen
Sneeuwmannetje ofzo
Gesneden met mama (en gegeten hihi)quote:Op donderdag 25 december 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, komkommers, oeps
Ik dacht dat je dat gisteren avond al had gedaan?
Ha fijn zo, lekker genieten samenquote:Op donderdag 25 december 2025 05:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gesneden met mama (en gegeten hihi)
En het was gezellig
merci Chanelquote:Op donderdag 25 december 2025 08:35 schreef Chanel5 het volgende:
Jij ook een hele fijne Kerst Pullup.
Jij ook een hele fijne Kerst Pullupquote:
quote:
Dank je wel heren, voor jullie hetzelfde gewenstquote:Op donderdag 25 december 2025 09:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goedemorgen, iedereen fijne kerstdagen!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank je wel, jullie ook hele fijne dagenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:25 schreef Aoibhin het volgende:
Fijne eerste kerstdag allemaal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Grmblquote:Op donderdag 25 december 2025 10:59 schreef pullup het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #347 (25.12.2025)
I scored 867/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍1.5 m - 🗓️9 yrs - 🥇187/200
2️⃣📍116 km - 🗓️9 yrs - 🥇182/200
3️⃣📍414 km - 🗓️6 yrs - 🥇180/200
4️⃣📍3.0K km - 🗓️10 yrs - 🥈125/200
5️⃣📍50.8 km - 🗓️4 yrs - 🥇193/200
https://movies.whentaken.com
Tevreden over dit. Op vraag 1 zat ik op 1.5 meterkudo's voor wie dat klopt
Bijnaquote:Op donderdag 25 december 2025 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Grmbl
#WhenTaken Movies 🎬 #347 (25.12.2025)
I scored 816/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍3.1 m - 🗓️1 yrs - 🥇199/200
2️⃣📍15.8 km - 🗓️1 yrs - 🥇198/200
3️⃣📍4.0K km - 🗓️2 yrs - 🥈128/200
4️⃣📍1.3K km - 🗓️24 yrs - 🥉103/200
5️⃣📍11.9 km - 🗓️8 yrs - 🥇188/200
https://movies.whentaken.com
We hadden elkaar ongeveer een handkunnen geven daarquote:
Nouja, we stonden er niet tegelijk he, die afstand won ik welquote:Op donderdag 25 december 2025 12:21 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden elkaar ongeveer een handkunnen geven daar
Die blijft elk jaar leukquote:
Goed idee. Het is best koud buitenquote:
Frisjes iddquote:Op donderdag 25 december 2025 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed idee. Het is best koud buiten
Hierbinnen ook, cv ketel doet het niet meer.quote:
Kwam lovely je niet opwarmen?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hierbinnen ook, cv ketel doet het niet meer.
Ik weet niet waar zij uithangt.quote:
Misschien zit ze juist op jou te wachtenquote:Op donderdag 25 december 2025 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zij uithangt.
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zit ze juist op jou te wachten
Ik herken hetquote:
Als het een Whentaken plaatje was dan had ik spiegelbeeld lopen lezen en er redelijk dichtbij kunnen gokkenquote:
Er staat ook Hoog Catharijne op iedereen weet waar dat is.quote:
Why?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hierbinnen ook, cv ketel doet het niet meer.
Dat wil ik ook weten.quote:
Goede timing van dat ding.quote:
Idd.quote:
Wanneer komen ze het oplossen? Is niet echt de goede tijd nu.quote:
Goffer.quote:
Ik had een heel andere afbeelding waar hij het ook warm van krijgtquote:
Niet echt idd, ik denk dat het weer aan de pomp ligt maar dat is ook maar giswerk. Iig is het geen spoed dus ik zal moeten wachten. Ik heb hem iig wel even een berichtje gestuurd wanneer hij kan komen.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer komen ze het oplossen? Is niet echt de goede tijd nu.
Van naakte vrouwelijke badeenden?quote:Op donderdag 25 december 2025 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had een heel andere afbeelding waar hij het ook warm van krijgt
Naakt waren ze ja, of ze vrouwelijk waren was niet meer te zienquote:Op donderdag 25 december 2025 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van naakte vrouwelijke badeenden?
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naakt waren ze ja, of ze vrouwelijk waren was niet meer te zien
Ho ho hoquote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Prisha het volgende:
Beetje laat maar niet minder gemeend: Merry Christmas!!![]()
![]()
![]()
![]()
Insgelijks.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij ook nog een fijne kerstquote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij ook Prish.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maarehm hoe koud is het dan nu bij jou in de kamer zo zonder verwarming?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook Prish. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ho ho ho
Check deze kerstballen
https://ibb.co/V61JFzW
18 graden was het vanmiddag, ondertussen 19 met blazertje.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Maarehm hoe koudis het dan nu bij jou in de kamer zozonder verwarming?
Of heb je een blazertje aangezet?
18 is wel te doen jaquote:Op donderdag 25 december 2025 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
18 graden was het vanmiddag, ondertussen 19 met blazertje.
We hebben bij mijn zus een kerst lunch gehad. Begonnen om 14:00 en ze had een vleesfondue met wat bijzondere hapjes erbij. Erg leuk en lekker. En verrassend licht. Echt goed geslaagd. En redelijk op tijd thuis, iets voor zevenen, wat heerlijk is. Gewoon lekker chill nu in m’n foute kersttruiquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ho ho ho
Check deze kerstballen
https://ibb.co/V61JFzW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |