Altijd leuk daar.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 0.00 uur weer lekker veel in het top2000 topic zijn![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanaf 0.00 uur weer lekker veel in het top2000 topic zijn![]()
![]()
Die topics gaan razendsnelquote:
Je hebt op veronica dit jaar een alternatieve lijst. Met 1000 nummers die niet in de top 2000 voorkomen. Daar zou ik eerder naar luisteren.quote:
Maar die hebben geen stream.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt op veronica dit jaar een alternatieve lijst. Met 1000 nummers die niet in de top 2000 voorkomen. Daar zou ik eerder naar luisteren.
vervelia's, goffer.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt, het weerhoudt users ervan om een topic te openen of er serieus te posten, waardoor de vervelia's er steeds meer de overhand kregen/krijgen.
Dat kan, maar is gelijktijdig.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt op veronica dit jaar een alternatieve lijst. Met 1000 nummers die niet in de top 2000 voorkomen. Daar zou ik eerder naar luisteren.
Ik gebruik het ook en zal het vast ook van mijn moeder hebben, zal het weer iets Rotterdams zijn dan? Want ik zei het pas tegen iemand en die snapte het niet helemaal.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een woord dat mijn moeder gebruikte
Klinkt als een tros bloemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook een woord dat mijn moeder gebruikte
Ja kan best dat het iets uit de regio is, ik vind het wel een mooi woordquote:Op woensdag 24 december 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook en zal het vast ook van mijn moeder hebben, zal het weer iets Rotterdams zijn dan? Want ik zei het pas tegen iemand en die snapte het niet helemaal.
Dat was niet wat mijn moeder voor ogen had wanneer ze het tegen mij of mijn zus zeiquote:Op woensdag 24 december 2025 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt als een tros bloemen.
Ik ook en gebruik het regelmatig.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan best dat het iets uit de regio is, ik vind het wel een mooi woord
Ik heb een bosje vervelia's voor je meegenomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet wat mijn moeder voor ogen had wanneer ze het tegen mij of mijn zus zei
Hey Mutske, jij ook fijne Kerstdagen.quote:
Komkommers ga ik op mijn bord versieren/in vormpjes leggenquote:Op donderdag 25 december 2025 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, jij ook fijne Kerstdagen.
Zijn de augurken gisteren goed gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |