Braziliaanse Ribeye, ik ga m sous vide, per steak bereiden, met wat boter rozemarijn en knoflook in ieder vacuumpakje. En dan even mooi bruin maken in een pan boter.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief dat je je moeder zo verwend. Welk vlees komt er morgen op tafel?
Ohw.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die noemde fietsie al, "dat vervelende jongetje alleen in dat huis"
Bohquote:Op woensdag 24 december 2025 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Braziliaanse Ribeye, ik ga m sous vide, per steak bereiden, met wat boter rozemarijn en knoflook in ieder vacuumpakje. En dan even mooi bruin maken in een pan boter.
Dat klinkt goed zeg, ben jij zo'n keukenprinses?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Braziliaanse Ribeye, ik ga m sous vide, per steak bereiden, met wat boter rozemarijn en knoflook in ieder vacuumpakje. En dan even mooi bruin maken in een pan boter.
3quote:Op woensdag 24 december 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Simons Says in NY with a Vengeance
Ik mag graag in de keuken staan ja, daarom 'woon' ik ook standaard in CULquote:Op woensdag 24 december 2025 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg, ben jij zo'n keukenprinses?
Heb je zelf een vacuumapparaat?
Gezellig dat je hier nu ook komt buurten, kwam je hier terecht door de oude quote van Dombi afgelopen week?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik mag graag in de keuken staan ja, daarom 'woon' ik ook standaard in CUL![]()
Vacumeerapparaat is wel handig hoor, die heb ik standaard in de kast staan. En twee sousvide oplossingen (afhankelijk van 't gewenste volume). Gebruik hem ook in combinatie met de steenoven buiten vaak
Mooi hoor.quote:
Ja ik kwam in het verleden ook al wel eens neuzen, maar laatste kwam er een mention voorbij over mijn fobo geloofik, en toen ging ik wat meelezen enzquote:Op woensdag 24 december 2025 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
kwam je hier terecht door de oude quote van Dombi afgelopen week?
Ik had er ook overheen gelezen geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook wat cryptisch omschreven.
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik kwam in het verleden ook al wel eens neuzen, maar laatste kwam er een mention voorbij over mijn fobo geloofik, en toen ging ik wat meelezen enz
Dat is dan denk ik die post van Domni geweest, ging over de verkiezingen van 2019.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik kwam in het verleden ook al wel eens neuzen, maar laatste kwam er een mention voorbij over mijn fobo geloofik, en toen ging ik wat meelezen enz
En bevalt het hier?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al eerder over gelezen, dat er berichten die eerst niet zichtbaar waren tevoorschijn komen. Irritant lijkt me dat, ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er ook overheen gelezen geloof ik.![]()
Of soms komen er later ineens berichten bij die er eerst niet stonden, fok doet best wel vervelend af en toe, ik heb het gelukkig pas ook gelezen van iemand anders die dat ook had dus het ligt niet aan mij, want dat dacht ik wel een tijdje.
Collega als in Fok-wise bedoel je? Of ook irl?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik die post van Domni geweest, ging over de verkiezingen van 2019.
En jij bent natuurlijk nog even een collega van mij geweest.
Daar had ik gisteren ook last van.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al eerder over gelezen, dat er berichten die eerst niet zichtbaar waren tevoorschijn komen. Irritant lijkt me dat, ik heb er gelukkig geen last van.
FOK!modwise, ik werk niet in de zorg en al helemaal niet in Frieslandquote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Collega als in Fok-wise bedoel je? Of ook irl?
Erg irritant, ik kwam er dan achter doordat iemand iets quotte en dan dacht ik he, ik heb dat helemaal niet gezien, terug scrollen, waar staat het dan, vage shit en dan na verversen is het bericht er ineens wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al eerder over gelezen, dat er berichten die eerst niet zichtbaar waren tevoorschijn komen. Irritant lijkt me dat, ik heb er gelukkig geen last van.
Stom, ik dacht eerst dat het misschien te maken had dat Choco geen abo heeft, maar dat heb jij wel en jij hebt er ook last van.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar had ik gisteren ook last van.
Ik oorspronkelijk ook niet hoor, voorheen IT-detachering, wel in Noord-NLquote:Op woensdag 24 december 2025 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FOK!modwise, ik werk niet in de zorg en al helemaal niet in Friesland
De zorg is heel breed natuurlijk, niet iedereen die in de zorgt werkt staat aan een bed.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik oorspronkelijk ook niet hoor, voorheen IT-detachering, wel in Noord-NL![]()
Maar inderdaad, ik heb nog een tijdje geprobeerd of ik modden leuk kon gaan vinden
Ik had een tijdje terug wel een abo voor een paar maanden en had het toen ook volgens mij, maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig al een paar maanden aan de gang ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stom, ik dacht eerst dat het misschien te maken had dat Choco geen abo heeft, maar dat heb jij wel en jij hebt er ook last van.
Het was, en is nog steeds, een speeltuin voor als ONZ of KLB ff saai is. En dat blijf ik een misser vinden.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zorg is heel breed natuurlijk, niet iedereen die in de zorgt werkt staat aan een bed.
Ik denk dat het heel veel scheelt wel subforum je mod, en kan me wel voorstellen dat je het op een bepaald moment helemaal zat was.
Daar ligt het dan inderdaad niet aan, en users hebben er inderdaad al een tijdje af en aan last van, al heb ik er nog geen topic over gezien in FB.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug wel een abo voor een paar maanden en had het toen ook volgens mij, maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig al een paar maanden aan de gang ook.
Ik begrijp precies wat je bedoelt, het weerhoudt users ervan om een topic te openen of er serieus te posten, waardoor de vervelia's er steeds meer de overhand kregen/krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was, en is nog steeds, een speeltuin voor als ONZ of KLB ff saai is. En dat blijf ik een misser vinden.
Deze snap ik even niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was, en is nog steeds, een speeltuin voor als ONZ of KLB ff saai is. En dat blijf ik een misser vinden.
In de post boven je staat de uitlegquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ook een paarse?
Ik vraag dit voor @:Kissingbird
Cc voor @:greysbones
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:32 schreef fietsie het volgende:
-valt van zijn stoel-
De puber gaat vrijwillig naar bed.
Ja en dat laatste klopt wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef fietsie het volgende:
Is AYNIL toevallig heel klef ? Want dat staat beneden op, en klef jaagt de puber meestal wel weg van de tv.
En tranentrekkend, misschien werd het even teveelquote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef fietsie het volgende:
Is AYNIL toevallig heel klef ? Want dat staat beneden op, en klef jaagt de puber meestal wel weg van de tv.
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:32 schreef fietsie het volgende:
-valt van zijn stoel-
Telefoon is nooit verder dan 50cm weg, maar aan het verkeer van 't toestel te zien ligt die gewoon op nachtkastje; ze is echt gaan slapen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
naar boven of echt naar bed en slapen?
telefoon mee?
Zak chips.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
naar boven of echt naar bed en slapen?
telefoon mee?
Ik zie die nog eerder wachten tot ze er zelf nieuw laminaat in moet leggen omdat het vuil echt gefuseerd is met de toplaag, dan stofzuigenquote:Op woensdag 24 december 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
en morgen ineens haar kamer stofzuigen en haar bed verschonen
Hoe zat is die puber jou?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:32 schreef fietsie het volgende:
-valt van zijn stoel-
Oow nee die heeft geen last van mij, ik zit helemaal aan de andere kant van het huis in mijn mancave. De 3D printer is bijna klaar en dan kan ik zelf ook plat.quote:
T is 10 uur, nu al platquote:Op woensdag 24 december 2025 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow nee die heeft geen last van mij, ik zit helemaal aan de andere kant van het huis in mijn mancave. De 3D printer is bijna klaar en dan kan ik zelf ook plat.
Ja mijn vaste ritme is 22:00 plat, 6:10 weer op. En dat zit best diep in het systeem.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is 10 uur, nu al plat
En wat ben je aan het printen?
Strak ritme dan welquote:Op woensdag 24 december 2025 21:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja mijn vaste ritme is 22:00 plat, 6:10 weer op. En dat zit best diep in het systeem.
Bewaarbox voor Instax Wide filmcassettes, zodat ze goed donker blijven.
En de komende dagen een hele reeks Instax Wide fotoframetjes
Ik heb een ontwerp van Printables.com aangepast. En die zijn voor niet-commercieel gebruik gelicenceerd dus daar kan ik er dan een paar van printenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Strak ritme dan wel
Oeh, wel leuk dat je het zelf kan maken. 100% uniek?
Zo kan je genoeg maken jaquote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een ontwerp van Printables.com aangepast. En die zijn voor niet-commercieel gebruik gelicenceerd dus daar kan ik er dan een paar van printen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |