En welk takenpakket omvat dat dan zoal ?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Dan mag je bij de technische staf van ons team.
Wij zijn het beste korfbalteam van heel 40+
De afwas na afloop natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
En welk takenpakket omvat dat dan zoal ?
Dickpics sturen.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mannen hier houden van foto's verzamelen? (Want dames hebben er in mijn ervaring een grondige hekel aan die dingen te moeten catalogiseren..)quote:
De spelers in het gareel houdenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is een takelpakket,quote:Op woensdag 24 december 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh, ik loop nu al te kwijlenquote:Op woensdag 24 december 2025 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga nu al, de rollade moet ik een tijdje laten sudderen om hem lekker te krijgen. Afblussen met wat witte wijn...
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een takelpakket,
je moet dan de wrakken van het veld slepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Heb je geen adereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Pas maar op dat er dan geen splinters bij je vlees zitten.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:32 schreef fietsie het volgende:
Ik heb daarnet een goede keukenplank misbruikt om een grote vleeskliever door een stuk diepgevroren vlees te slaan... Er vlogen splinters rond
Maar ik kan nu een deel van het vlees iig diepgevroren laten, en later gebruiken
Gelukkig zat t goed in folie, dus die kans is niet zo groot.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pas maar op dat er dan geen splinters bij je vlees zitten.
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig zat t goed in folie, dus die kans is niet zo groot.
Nee !?!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wtf
RIP Blondie
[ afbeelding ]
Eerst goed lezenquote:
Context.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |