Klinkt heftig...quote:
Wel top2000?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik luister al nooit radio , dan ga ik er dus ook niet naar kijken ....
Ik kijk de 'a go go' op tv, telt dat?quote:
Staat hier standaard aan...quote:
Peertjes, lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag al de stoofpeertjes gemaakt voor overmorgen, dan kunnen ze nog lekker twee dagen in het siroop trekken![]()
En Fryske dumkes gebakken, die heb ik voor het dessert nodig
Zou niet leuk zijn zo tijdens de kerstdagenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het maar niet besmettelijk is.
Ik keur dat goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk de 'a go go' op tv, telt dat?
Lekker stoofpeertjesquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vandaag al de stoofpeertjes gemaakt voor overmorgen, dan kunnen ze nog lekker twee dagen in het siroop trekken![]()
En Fryske dumkes gebakken, die heb ik voor het dessert nodig
Een bekend Fries koekje. Gemaakt van o.a. anijs en hazelnootquote:Op woensdag 24 december 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Peertjes, lekker
Wat zijn dumpkes dat ken ik niet?
Ik ook soms iddquote:Op woensdag 24 december 2025 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk de 'a go go' op tv, telt dat?
A zo, ik kom daar nooit vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een bekend Fries koekje. Gemaakt van o.a. anijs en hazelnoot
Best lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik kom daar nooit vandaar dat ik het niet ken.
A, jij kent ze welquote:
Ja die komen hier nog wel eens langs hehe. Heb een stel Fiese roeiers ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |