En wat wordt het?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, daarom heb ik extra boodschappen gedaan.![]()
Ik vroeg mij al af waarom ik zoveel heb gehaald.
Je kan beter ergens anders die koekjes halen.quote:
Domni had wel een vorkje mee willen prikkenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:40 schreef drakin het volgende:
Ik heb hert of ree gegeten vandaag.
Verpakking is weg, maar zon dier dus.
Meeste zit nu in de vriezer voor later.
Ja. Bij Aoibhinquote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan beter ergens anders die koekjes halen.
Momentje, even mijn jas aandoen en ik kom er aan.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders had je het ook mee kunnen nemen hier na toe
Hij heeft al lekkere dumkesquote:Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni had wel een vorkje mee willen prikken
Hoi fietsie, ik zie je hier meeposten, misschien ben je wel een oude bekende en langer op FOK dan ik, maar ook dan alsnog welkom in 40+.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef fietsie het volgende:
Ik woon echt al een halve eeuwigheid in Friesland maar dumkes... ik kom ze eigenlijk alleen tegen bij een kopje horeca koffie oid...
Als je morgen ochtend weg gaat, ben je ook nog op tijdquote:Op woensdag 24 december 2025 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Momentje, even mijn jas aandoen en ik kom er aan.
Hoi, ik 'woon' sinds grofweg 2004 in opeenvolgend de KSC, de CUL SC, af en toe de KPD SC en ondertussen telde ik voldoende grijze haren om alweer 10 jaar hier te hebben mogen posten, dus ik dacht, ik ga gezellig eens hier neuzenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi fietsie, ik zie je hier meeposten, misschien ben je wel een oude bekende en langer op FOK dan ik, maar ook dan alsnog welkom in 40+.![]()
Blondie?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen ga ik nog notenburgers maken, tiramisumousse maken, blondie bakken en misschien nog stamppot maken
Welkom in ieder gevalquote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi, ik 'woon' sinds grofweg 2004 in opeenvolgend de KSC, de CUL SC, af en toe de KPD SC en ondertussen telde ik voldoende grijze haren om alweer 10 jaar hier te hebben mogen posten, dus ik dacht, ik ga gezellig eens hier neuzen
Welkom.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi, ik 'woon' sinds grofweg 2004 in opeenvolgend de KSC, de CUL SC, af en toe de KPD SC en ondertussen telde ik voldoende grijze haren om alweer 10 jaar hier te hebben mogen posten, dus ik dacht, ik ga gezellig eens hier neuzen
quote:
Welkom hierquote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werk met een hele lading korfballers, mijn neefjes korfballen in de randstad, maar ik ben zelf meer van sporten op wielen.(en bij voorkeur 1200cc+)quote:Op woensdag 24 december 2025 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Bak je Denise ook mee?quote:
Mooie foto.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wtf
RIP Blondie
[ afbeelding ]
Ik ga nu al, de rollade moet ik een tijdje laten sudderen om hem lekker te krijgen. Afblussen met wat witte wijn...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je morgen ochtend weg gaat, ben je ook nog op tijd
Of ga je te voet
Kijk eens aan. Dan mag je bij de technische staf van ons team.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werk met een hele lading korfballers, mijn neefjes korfballen in de randstad, maar ik ben zelf meer van sporten op wielen.(en bij voorkeur 1200cc+)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |