Heb ik ook net op, zo lekkerquote:
Coldplay.quote:
Je hoeft hier ook niet heen om ze te kunnen etenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, ik kom daar nooit vandaar dat ik het niet ken.
Meer plastic dan dúmkes. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft hier ook niet heen om ze te kunnen eten
https://www.bol.com/nl/nl/p/fryske-dumkes-mono/9200000122017106/
ZIet er niet erg uitnodigend uit moet ik zeggenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft hier ook niet heen om ze te kunnen eten
https://www.bol.com/nl/nl/p/fryske-dumkes-mono/9200000122017106/
Bij jou of bij mij?quote:
Zijn vast ook wel ergens anders te bestellen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Meer plastic dan dúmkes. Nergens voor nodig
Het plastic laagje even erbij weg denken.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet erg uitnodigend uit moet ik zeggen
Bij jou tochquote:
Ja lekkerquote:
Lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Die van mij vind ik erg geslaagd. Ik was alleen wat uitgeschoten met de hazelnoot dus die overheerst wat, maar dat vind ik niet zo erg
Oh ja, daarom heb ik extra boodschappen gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bij jou toch
Ik verwacht een drie gangen menu
Vul fryske dumkes in in de zoekmachinequote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef fietsie het volgende:
Ik woon echt al een halve eeuwigheid in Friesland maar dumkes... ik kom ze eigenlijk alleen tegen bij een kopje horeca koffie oid...
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn vast ook wel ergens anders te bestellen.
Dit krijg je vaak bij een kop koffie in de horeca.
Bij de bakker staat ook een zakje te koop vaak. Nog nooit meegenomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef fietsie het volgende:
Ik woon echt al een halve eeuwigheid in Friesland maar dumkes... ik kom ze eigenlijk alleen tegen bij een kopje horeca koffie oid...
Anders had je het ook mee kunnen nemen hier na toequote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, daarom heb ik extra boodschappen gedaan.![]()
Ik vroeg mij al af waarom ik zoveel heb gehaald.
Bij mij werkt de link wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Vul fryske dumkes in in de zoekmachine
Bol doet dat idd altijd met die link, stomme bol
en een stadion, en het kennedy space centre, en nog zoveel meer,quote:Op woensdag 24 december 2025 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
Na de oorlogsschepen is er ook een open riool naar Trump vernoemd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |