Katten met een resting bitch facequote:
Oeh daar wordt je wel bang van jaquote:
Jij doet vaak lekkere boodschappen!quote:Op woensdag 24 december 2025 16:20 schreef Karzai het volgende:
ben dus even de markt op gegaan ga verder ook niet moeilijk doen hapjes brood en kaas dus vanavond
[ afbeelding ]
dankuquote:Op woensdag 24 december 2025 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jij doet vaak lekkere boodschappen!
komt ook van een van de beste bakkers in amsterdamquote:Op woensdag 24 december 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
Die broden zien er sowieso erg lekker uit
Er stond echt jaren geleden een op de markt die ook vers broden verkocht enz, was ook erg lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt ook van een van de beste bakkers amsterdam
https://bakkerijstraathof.nl/
ze maken ook heerlijke gebakjes enzo, maja prima zaakquote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er stond echt jaren geleden een op de markt die ook vers broden verkocht enz, was ook erg lekker
Jammiequote:Op woensdag 24 december 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze maken ook heerlijke gebakjes enzo, maja prima zaak
Jij ook en soul natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen een fijne kerst gewenst.
Fijn lekker warme benenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:46 schreef fietsie het volgende:
Boh met de infraroodplaat onder mijn bureautje een avondje internetten, heerlijk
aangezien ik een atheist ben beschouw ik dit als een normale doordeweekse dag, wel blij met de vrije dagen verder en lekker eten doe ik altijd welquote:Op woensdag 24 december 2025 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
Iedereen een fijne kerst gewenst.
Denk dat veel mensen het in deze met je eens zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
aangezien ik een atheist ben beschouw ik dit als een normale doordeweekse dag, wel blij met de vrije dagen verder en lekker eten doe ik altijd wel
wel weer blij om wat familie te zien
Groot gelijk Karzai, lekker doen wat je wil en eten wat je lekker vindquote:Op woensdag 24 december 2025 18:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
aangezien ik een atheist ben beschouw ik dit als een normale doordeweekse dag, wel blij met de vrije dagen verder en lekker eten doe ik altijd wel
wel weer blij om wat familie te zien
Groetjes van Soul.quote:
Ik had zo iets gekocht wat warmt afgeeft, maar komt net tot onder mijn knieenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:46 schreef fietsie het volgende:
Boh met de infraroodplaat onder mijn bureautje een avondje internetten, heerlijk
Kun je hem dan niet onder een bureautje ofzo ophangen ?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had zo iets gekocht wat warmt afgeeft, maar komt net tot onder mijn knieen
Nee, ik heb geen bureau, zit aan de eetkamer tafel.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je hem dan niet onder een bureautje ofzo ophangen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |