Ach gos, chufi helemaal van slag nu.quote:
Knap hoor, dat het gelukt is, je aanrecht nog wel heel?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Het was een veel te groot stuk om in 1x te ontdooien; ik moest t dus diepgevroren in twee helften klieven...
Welk deel ?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, chufi helemaal van slag nu.
Veel plezier met Die hard.
Weet ik niet, moet je aan Chufi vragen dan.quote:
Ik ken mn natuurlijk al als al die andere herhaal reeksen deze periodequote:Op woensdag 24 december 2025 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, chufi helemaal van slag nu.
Veel plezier met Die hard.
Hehe ja dat welquote:Op woensdag 24 december 2025 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap hoor, dat het gelukt is, je aanrecht nog wel heel?
En dan is dit toch wat je nu wil zien omdat er niets nieuws is op tv?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken mn natuurlijk al als al die andere herhaal reeksen deze periode
quote:Op woensdag 24 december 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehe ja dat wel![]()
En daarna beide stukken weer vacuum getrokken, 1 in de vriezer, andere te ontdooien gezet
Mijn moeder is sinds 2 jaar alleen, en ze is in haar eigen consumptiepatroon enorm van de groenten groenten groenten groenten en groenten. En ook toen mijn vader nog leefde: groenten groenten groenten groenten.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En morgen dus lekker vlees eten?
Ik kijk meestal naar een 2e scherm ..quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan is dit toch wat je nu wil zien omdat er niets nieuws is op tv?
Ging gisteren bijna een heel topic over Die Hard.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef fietsie het volgende:
Zijn die films nog steeds een ding? Ondanks dat we tegenwoordig geen 4:9 schermen meer kijken ?
Hier zijn dingen als Die Hard, dat vervelende jongetje alleen in een huis enz enz nooit een 'ding' geweest; sowieso toen we nog kerst vierden bij mijn ouders was de tv heel die periode uit.
Vergeet Gremlins niet, die komen ook elk jaar weer langs.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef fietsie het volgende:
Zijn die films nog steeds een ding? Ondanks dat we tegenwoordig geen 4:9 schermen meer kijken ?
Hier zijn dingen als Die Hard, dat vervelende jongetje alleen in een huis enz enz nooit een 'ding' geweest; sowieso toen we nog kerst vierden bij mijn ouders was de tv heel die periode uit.
Oh dat is wel een naar iets maar wel heel lief van jou dat je dat dan doet voor haar.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn moeder is sinds 2 jaar alleen, en ze is in haar eigen consumptiepatroon enorm van de groenten groenten groenten groenten en groenten. En ook toen mijn vader nog leefde: groenten groenten groenten groenten.
Maar, als ze dan bij mij waren, en een stukje goed bereid vlees kregen, hadden ze ineens tijdelijk geheugenverlies. En ook afgelopen bij de 1e BBQ waar mijn moeder weer aan mee wilde doen, at ze een spreekwoordelijke os weg.
Dus ik heb iets lekkers gehaald, ga het zo goed bereiden als ik maar kan, en dan eens zien wat er sneller op is; de groenten van eigen tuin,. of de os
Nog steedsquote:Op woensdag 24 december 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk meestal naar een 2e scherm ..
Lief dat je je moeder zo verwend. Welk vlees komt er morgen op tafel?quote:Op woensdag 24 december 2025 20:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn moeder is sinds 2 jaar alleen, en ze is in haar eigen consumptiepatroon enorm van de groenten groenten groenten groenten en groenten. En ook toen mijn vader nog leefde: groenten groenten groenten groenten.
Maar, als ze dan bij mij waren, en een stukje goed bereid vlees kregen, hadden ze ineens tijdelijk geheugenverlies. En ook afgelopen bij de 1e BBQ waar mijn moeder weer aan mee wilde doen, at ze een spreekwoordelijke os weg.
Dus ik heb iets lekkers gehaald, ga het zo goed bereiden als ik maar kan, en dan eens zien wat er sneller op is; de groenten van eigen tuin,. of de os
En Home Alone.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet Gremlins niet, die komen ook elk jaar weer langs.
Ja die noemde fietsie al, "dat vervelende jongetje alleen in dat huis"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |