Noeste arbeiderquote:Op woensdag 24 december 2025 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog even wat mails sorteren deze morgen @:Dr_Flash
Miekel is wel een vogel voor de kat op deze manier ja. Dus dat is op zich goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk kan Hood dit niveau nog even vasthouden, zo leuk zijn voor het toernooi.
Nu gaat het betere schroeiwerk hopelijk echt beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren in de avondsessie meer tonplus averages dan in het hele toernooi tot dan toe
Na drie dagen gourmetten, familiebezoek, bordspelletjes en IKEA/Intratuin ligt de lat laag voor de meesten. Zolang het maar darts is.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stroef begin wel de middag van 27 december. Avondsessie 28 december mag op papier niet spannend worden.
Weer een typisch gezelschapquote:
Goed restaurant?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Check, 1e kerstdag bij moeders. 2e kerstdag uiteten, eigenlijk meer zin in 1e kerstdag.
De Berenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja geloof ik wel maar ik ben niet zo'n uiteter heb er ook weinig verstand van.
Geen Iwanus.
Dat kost Mario zijn toerkaart dan. (indien Dom hem houdt)quote:Op woensdag 24 december 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Hood is inderdaad verplicht om van Miekel te winnen. Iets anders accepteren we niet. (Noppert overigens ook als hij gewonnen had).
Heerlijke recensie in de VK ook, als een soort van we gaan deze ongein toch serieus proberen te regisseren.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Beren
Ooit 1x geweest hier, was echt heel matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:de_boswachter @:wimderon
4-5 gewonnen. Dan heb ik Noppert v Hood wel gemist, maar ik heb een sensationele schroeisessie gezien.Poh schroeien. Gooi Q-skool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Stravertje zie je zeker op Q-School terug maatjequote:Op woensdag 24 december 2025 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poh schroeien. Gooi Q-skool.
Hup Straverquote:Op woensdag 24 december 2025 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stravertje zie je zeker op Q-School terug maatje
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:de_boswachter @:wimderon
4-5 gewonnen. Dan heb ik Noppert v Hood wel gemist, maar ik heb een sensationele schroeisessie gezien.Lekker, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je het maar vaker moeten kopen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:19 schreef Zipportal het volgende:
Dacht na een lange tijd weer eens een keertje ragout eten. Blijkbaar heeft Unox (mien merk) de blikken rundvlees en kalfsvlees AFGESCHAFT. Alleen kip en champignon is er nog. Dat vreet een ander maar op.
Dan maar een AH huismerk proberen.
Kabinet Jetten 1 DOET GEEN FLIKKER. @:rambodirk
Hood heeft nog maar één jaar een kaart he, die heeft 'em sowieso nog. Edit: Oja Mario dan uit de top 64.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kost Mario zijn toerkaart dan. (indien Dom hem houdt)
Ach, de Belgjes.
Altijd lekker vriendelijk die Maikolquote:Daar kwam het niet van, omdat Wright sneuvelde tegen de Duitser Arno Merk. Op de vraag of hij daardoor verrast was, zei van Gerwen tegen SkySports: "Nee, want hij speelt de laatste tijd waardeloos en ik denk dat het sowieso tijd is voor hem om op pensioen te gaan."
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je het maar vaker moeten kopen.
Je kan het ook gewoon zelf proberen te maken.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je het maar vaker moeten kopen.
Van dit soort teksten krijg ik plaatsvervangend zin Van Gerwen oo zn bek te timmeren.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd lekker vriendelijk die Maikol
Ook geen KLB!quote:
Is een reactie op Wright die wat over het zicht van MvG had geroepen.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel over tosti’s.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar vaak over potten Unox ragout gaat.
quote:Michael van Gerwen is tevreden na zijn zege op William O'Connor op het WK darts. In de derde ronde treft hij niet zijn oude rivaal Peter Wright, maar de Duitser Arno Merk. Voor Van Gerwen is dat geen verrassing.
Van Gerwen won in de eerste ronde met een gemiddelde van 90,82 punten moeizaam van de Japanner Mitsuhiko Tatsunami. Hij vond dat een van zijn slechtste wedstrijden op het WK. Dinsdag ging het tegen O'Connor al een stuk beter.
Van Gerwen speelde met nieuwe punten aan zijn pijlen en dat is hem goed bevallen. "Alles viel op zijn plek. Er is nog steeds ruimte voor verbetering, niemand is zo kritisch op mij als ikzelf. Maar het voelde goed vandaag", liet hij weten op de persconferentie na zijn 3-1-zege op O'Connor.
Na Kerst staat hij tegenover Merk, die tweevoudig wereldkampioen Peter Wright versloeg. Er komt dus geen herhaling van de WK-finales van 2014 en 2020. Van Gerwen won in 2014 zijn eerste wereldtitel na een zege op Wright. Zes jaar later nam de Schot revanche.
Maar als het aan Van Gerwen ligt, komt er helemaal geen weerzien meer tussen de twee. "Hij speelt de laatste tijd waardeloos. Ik denk dat het voor hem tijd is om te stoppen", sneerde hij naar 'Snakebite'.
'Wright gooide weer dramatisch'
Van Gerwen was dan ook niet verrast door de 3-0-zege van Merk op Wright van dinsdagavond. "Voor mij als dartkenner is het niet raar dat hij van Peter Wright wint. Hij gooide weer een dramatische wedstrijd."
De Brabander liet zich ontvallen dat Wright "op de weg naar beneden" is. "Of hij indruk op mij maakte? Nee, maar dat heeft hij nog nooit gedaan."
Noppert: 'Dit was wereldkampioenwaardig'
Voor Danny Noppert eindigde het toernooi dinsdagavond. Hij verloor in een sensationele vijfsetter van Justin Hood. "Hij speelde de wedstrijd van zijn leven", zei Noppert tegen Viaplay na zijn nederlaag tegen de nummer 86 van de wereld. "Wat hij op het einde deed, is wereldkampioenwaardig."
Noppert haalde in elke set een gemiddelde van boven de 100, maar Hood deed het nóg beter. De allesbeslissende elfde leg bij een stand van 5-5 ging naar de Engelsman. "Ik gun het hem enorm", zei Noppert. "Hij heeft het niet gestolen, hij had ook met 3-0 kunnen winnen."
Sowieso #TeamWrightquote:Op woensdag 24 december 2025 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hup Merk.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-om-te-stoppen.html
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-om-te-stoppen.html
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:48 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende wens ik eenieder een sfeervolle kerst!
[ afbeelding ]
Was je laatst niet ook al op een kerstmarkt geweest?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allemaal.
Tering kut dat ik nou drie dagen niks te doen heb en ALLE tijd voor darts, en dat ik daarna een groot deel van R3 en R4 mis. Maar ja kerstmarkt is ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik ben gek op kerstmarkten. Als het kon pikte ik er elk jaar 3 mee.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was je laatst niet ook al op een kerstmarkt geweest?
quote:Meeste 180'ers:
11 - Justin Hood (v Danny Noppert)
11 - Dave Chisnall (v Ricardo Pietreczko
Hoeveel spelers gooien een 100+ gemiddelde?
1 - Gian van Veen (108,28)
2 - Gary Anderson (105,41)
3 - Justin Hood (103,01)
4 - Danny Noppert (102,27)
5 - Josh Rock (101,33)
6 - Michael van Gerwen (100,02)
Hoeveel wedstrijden eindigen deze ronde in een tiebreak?
1 - Dave Chisnall v Ricardo Pietreczko (2-4 laatste set)
2 - James Wade v Ricky Evans (4-6 laatste set)
3 - Daryl Gurney v Callan Rydz (3-5 laatste set)
4 - Danny Noppert v Justin Hood (5-6 laatste set)
Beelden in spiegelbeeld. Kapoet trappen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSnS7AVDQJ_/
We schakelen over naar @:van_poppel
@:zipportal
Prima, lekker met andere hobby bezig geweest. Toastje franse kaas ditdat. Zo lekker slapenquote:
Leegte zo zonder darts.quote:
U bent een gezegend mens.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Leegte zo zonder darts.
Verder lekker rustig met de vriendin thuis op de bank. Morgen en overmorgen pas richting de familie.
Het viel niet meequote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Wertha het volgende:
De eerste dag zonder darts hebben we in ieder geval al gehad!
Wij gaan vandaag ook gourmetten (vis)quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Check, 1e kerstdag bij moeders. 2e kerstdag uiteten, eigenlijk meer zin in 1e kerstdag.
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.quote:
Ach tis daryl ook nooit gegund he. Beterschap manquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Bedorven vleesje gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Wuhan-schotel met bamiquote:Op donderdag 25 december 2025 10:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker hont, kad en vleermuis.
Komt goed joh. Gewoon die airfryer non-stop op temperatuur houden en dan schieten we zaterdag weer uit de startblokken.quote:
Ai, gourmetschoteltje te lang op tafel laten staan?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso geweest;quote:Op woensdag 24 december 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke van de bingo? @:doevelaer
Op het laatste potje na was dit een heerlijk avondje.
En hebben we ‘Voormalig Wereldkampioen heeft Mentale problemen’ nergens kunnen afstrepen bij Wright, M Smith of vGerwen?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sowieso geweest;
Erbarmelijke omstandigheden vloer
Blouse Co
Goede vloerspeler
Heul veul pijn
Twijfel over;
Gewoon 3 van de 5 winnen
Uitbreiden? Dat kan met een normale manier alleen naar 256 deelnemers (anders krijg je weer een scheef toernooi waar een deel minder wedstrijden nodig heeft om kampioen te worden), maar dan zitten we nog twee weken extra te kijken naar allerlei trage potjes van 81 vs 83.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Het is toch eigenlijk bespottelijk dat die slapzakken niet met kerst en oud en nieuw kunnen darten. Dan zouden ze het deelnemersveld ook gelijk kunnen uitbreiden.
Dubbele marker is 100% zeker geweestquote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
‘Nee ik ga niet naar Q-School’ is wel volkomen genaaid door Vincent die een paar dagen voor het WK darts stopte. De rest moet nog wel komen hoop ik.
Ja, morgen. Dan is er ook licht aan het einde van deze ellendige tunnel.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwart gat 2/3 is geweest. Denken jullie nog aan de Nostra?
HUNDRED AND EIGHTYYYYYYYYquote:Op donderdag 25 december 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeveel kilo is Djurmeen aangekomen bij zijn zus?
Nee, taai zo afquote:
Je gaat me niet vertellen dat die lui dartersniet de 26e dartenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jawel. Min of meer is dag 2 ook al voorbij. Nog maar één dag.
Proficiatquote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een leuke verjaardag gehad.
Bedankt nog voor de felicitaties!
Dat ga ik jou bij deze wel vertellen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat die lui dartersniet de 26e darten
Maar op nieuwjaarsdag gooien ze dan weer wel pijltjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat ga ik jou bij deze wel vertellen.
Terecht ook, want het is immers mentaal de zwaarste sport ter wereld. Met al dat reizen, hotels, slecht eten, niet op de verjaardag van je kleinkind zijn, uitvaarten missen.
Kijk, op dit moment zie ik een vliegtuig overvliegen. Die piloten moeten wel werken op tweede kerstdag, maar zij hebben misschien nog een lekkere stewardess aan boord. Darters hebben geen walk-on-girls meer om mee te vozen tussen de bedrijven door. Deze sport wordt zó onderschat.
Een stukje fietsen is geen sportquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Szura het volgende:
Zwart gatted
Gelukkig is er vanmiddag fietsen
Belgjesvolked.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat die lui dartersniet de 26e darten
Beetje piloot pakt zo 5 ton per jaar. Daar moet je ongeveer 8.712 vloertoernooien voor winnen. Deze sport wordt zó onderschat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat ga ik jou bij deze wel vertellen.
Terecht ook, want het is immers mentaal de zwaarste sport ter wereld. Met al dat reizen, hotels, slecht eten, niet op de verjaardag van je kleinkind zijn, uitvaarten missen.
Kijk, op dit moment zie ik een vliegtuig overvliegen. Die piloten moeten wel werken op tweede kerstdag, maar zij hebben misschien nog een lekkere stewardess aan boord. Darters hebben geen walk-on-girls meer om mee te vozen tussen de bedrijven door. Deze sport wordt zó onderschat.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig heeft het gevroren vannacht zodat we naar schaatsen kunnen kijken.
Zo wanneer gaan jullie nog keertje 11 steden tocht organiserenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig heeft het gevroren vannacht zodat we naar schaatsen kunnen kijken.
In jouw mededeling stond een woord dat niet door mijn ongewenstewoordenfilter gekomen isquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig heeft het gevroren vannacht zodat we naar kunnen kijken.
Wij zijn voor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een bord tegen de achterdeur aan hangen. Ik wou nog altijd een keer een oche gaan klussen in plaats van een reepje schilderstape op de vloer. Een mooie houten plank met verzonken grepen en een LEDstrip eraan en zo. Inklemmen in het kozijn van de deur van de berging zodat ie op de juiste afstand ligt etc. Misschien komend jaar eens een klusprojectje van maken.
Inclusief ingebouwde frituurquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een bord tegen de achterdeur aan hangen. Ik wou nog altijd een keer een oche gaan klussen in plaats van een reepje schilderstape op de vloer. Een mooie houten plank met verzonken grepen en een LEDstrip eraan en zo. Inklemmen in het kozijn van de deur van de berging zodat ie op de juiste afstand ligt etc. Misschien komend jaar eens een klusprojectje van maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het OKT is één van de mooiste evenementen van het jaar.
Ik kijk alleen de interviews van degenen die hebben gefaald. Ik hoop op een woedende Kjeld Nuis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Graag de reactie van Jake Paul via een rietje @Zipportalquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de interviews van degenen die hebben gefaald. Ik hoop op een woedende Kjeld Nuis.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:55 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga vandaag iets doen dat nog treuriger is dan schaatsen kijken.Sterkte maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuinstoel.gifquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de interviews van degenen die hebben gefaald. Ik hoop op een woedende Kjeld Nuis.
Wat mij betreft bestaan er maar vier sporten: voetbal, darten, pingpongen en hardlopen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga vandaag iets doen dat nog treuriger is dan schaatsen kijken.Luisteren naar, of überhaupt je drukmaken over, de kersttoespraak van de koning is nog erger dan schaatsen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vandaag iets doen dat nog treuriger is dan schaatsen kijken.Dan heb je écht verloren in het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'hier' al genoeg mensen die op de ijzers hebben gestaan, ik ben persoonlijk niet een schaatser. Kan het wel natuurlijk, zoals elke Fries, maar het is geen grote hobby.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij betreft bestaan er maar vier sporten: voetbal, darten, pingpongen en hardlopen.
En schaatsen op natuurijs, maar dat kunnen wij nooit in Rotterdam
Ik heb het het geleerd en gedaan zoals een echte Nederlander betaamt, maar godverdomme wat had ik een hekel aan die kouwe tenen. Maar in je eentje door de polders schaatsen was wel een genot moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'hier' al genoeg mensen die op de ijzers hebben gestaan, ik ben persoonlijk niet een schaatser. Kan het wel natuurlijk, zoals elke Fries, maar het is geen grote hobby.
Het is echt niet heel moeilijk, maar je moet je angst wel even opzij kunnen zetten. En hoe ouder je word hoe lastiger dat is. Had ik ook toen ik leerde* skiën op m'n 35e lol.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Schaatsen lijkt me heerlijk om te kunnen en te doen. Maar ik heb al veel meer dan genoeg botten gebroken in mijn leven, vind het wel prima zonder schaatsen
Ja als het echt goed gevroren is kun je vanuit hier door de weilanden naar Leeuwarden schaatsen, dat is altijd wel genot. Maar op een ijsbaan rondjes rijden maak je mij niet blij mee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb het het geleerd en gedaan zoals een echte Nederlander betaamt, maar godverdomme wat had ik een hekel aan die kouwe tenen. Maar in je eentje door de polders schaatsen was wel een genot moet ik zeggen.
Nee ik moet ook geen drukte om me heen hebben en de vrije natuur in. Als het echt gaat vriezen koop ik opzeker een paar noren en ga ik in mijn oude buurt schaatsen. Was de beste manier om echt dicht bij de zendmast (ijsselstein) te komen enzo.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als het echt goed gevroren is kun je vanuit hier door de weilanden naar Leeuwarden schaatsen, dat is altijd wel genot. Maar op een ijsbaan rondjes rijden maak je mij niet blij mee.
Waarom zou je dat willen dan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik moet ook geen drukte om me heen hebben en de vrije natuur in. Als het echt gaat vriezen koop ik opzeker een paar noren en ga ik in mijn oude buurt schaatsen. Was de beste manier om echt dicht bij de zendmast (ijsselstein) te komen enzo.
Stukje fascinatie. Ik ben bijkant geobesedeerd door dat dingquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen dan?Die is alleen in het donker mooi, maar schaatsen zonder zicht is levensgevaarlijk
Ah okeequote:Op vrijdag 26 december 2025 14:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stukje fascinatie. Ik ben bijkant geobesedeerd door dat ding
Nog eenzijdiger dan de Nostra dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Tussenstand pick'em :
De spanning is ver te zoeken.
Zo worden we niet dartsfit natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Van 400 gram vroeger (lange rol) naar standaard een kleinere. IK BEN WOEDEND. @:dagoduck
We worden weer eens beflikkerdquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Van 400 gram vroeger (lange rol) naar standaard een kleinere. IK BEN WOEDEND. @:dagoduck
Ik kan het moeilijk een grote hobby noemen als ik enkel de moeite neem om die ene keer in de vijf jaar dat de Rotte bevroren zijn te gaan schaatsen. Maar als het gebeurt, is het wel puur genot. Hele schaatstochten maken, leuke sfeer, op het eind stamppot, worst en bier. Dat maakt het nog wel het leukste.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'hier' al genoeg mensen die op de ijzers hebben gestaan, ik ben persoonlijk niet een schaatser. Kan het wel natuurlijk, zoals elke Fries, maar het is geen grote hobby.
Precies dat. Boah.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk een grote hobby noemen als ik enkel de moeite neem om die ene keer in de vijf jaar dat de Rotte bevroren zijn te gaan schaatsen. Maar als het gebeurt, is het wel puur genot. Hele schaatstochten maken, leuke sfeer, op het eind stamppot, worst en bier. Dat maakt het nog wel het leukste.
Gelukkig kan ik met dit goddelijke weer ook de hardloopschoentjes aan doen. Lekker in de ijskou met het zonnetje langs de Kuip, de bruggen en de parken. Ik mis bijna het darten niet. Bijna.
Het zonnetje schijnt ook bij de Kuip?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk een grote hobby noemen als ik enkel de moeite neem om die ene keer in de vijf jaar dat de Rotte bevroren zijn te gaan schaatsen. Maar als het gebeurt, is het wel puur genot. Hele schaatstochten maken, leuke sfeer, op het eind stamppot, worst en bier. Dat maakt het nog wel het leukste.
Gelukkig kan ik met dit goddelijke weer ook de hardloopschoentjes aan doen. Lekker in de ijskou met het zonnetje langs de Kuip, de bruggen en de parken. Ik mis bijna het darten niet. Bijna.
ach, Juttaquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Spoiler: hij is nu ziekquote:Vierde kans voor N'tab: 'Vier jaar tijd gehad het een plekje te geven'
Voor sprinter Dai Dai N'tab is dit OKT de vierde kans om zich voor de Spelen te plaatsen. Na de 17de plaats eind 2013, volgde een diskwalificatie in 2017 wegens twee valste starts.
Vier jaar geleden werd N'tab tweede op de 500 meter, maar de KNSB besloot Sven Kramer aan te wijzen met het oog op de ploegenachtervolging. "Ik heb vier jaar de tijd gehad om het een plekje te geven en in die vier jaar is heel veel gebeurd", vertelde de sprinter in de NOS Schaatspodcast waar hij te gast was samen met de sportpsycholoog van zijn ploeg IKO-X2O, Yara van Gendt.
N'tab: "De nasmaak van vier jaar geleden was naarder dan die valse start in 2013, omdat het buiten mijn macht lag. Op basis van mijn trainingen denk ik dat een toptijd nog zeker haalbaar is. Ik denk dat je rond de 34,30 moet rijden om mee te doen om de startplekken."
Pinda rommel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Szura het volgende:
Dit is ook een mooie:
[..]
Spoiler: hij is nu ziek
Blijven doneren.quote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,450.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 15.00
Ned’s Survival Gids: hoe help je een drugsjunkie in Amerika? Succes niet gegarandeerdquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:54 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Aan drugsgebruikers heeft DRT een broertje dood aan. De oven in.
Die kan negen maanden lang zijn bek niet open trekken. ERG MOOI.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Troep, net zoals die vent van d’r.
Er is nog zoveel meer om te kijken voordat ik bij dat niveau aanbelandquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wie is er van pure ellende "Gevangen door darts" gaan kijken?
Eerlijk zeggen!
Ik vond het veel te tenenkrommend.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerlijk zeggen!
Wat hielden die zoal inquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:59 schreef fetX het volgende:
Zo. Mijn kerstverplichtingen zitten erop.
Ik ga er maandag heen, makker. Kreeg uit het niets een gratis kaartje aangeboden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eergisteren met de vriendin samen koken, gisteren uiteten met mijn familie en vandaag de hele middag bij haar familie.quote:
Porno?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er is nog zoveel meer om te kijken voordat ik bij dat niveau aanbeland
Voorzichtige inschatting:quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eergisteren met de vriendin samen koken, gisteren uiteten met mijn familie en vandaag de hele middag bij haar familie.
Wat een loser is dat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 15:33 schreef Szura het volgende:
Dit is ook een mooie:
[..]
Spoiler: hij is nu ziek
Akkoord.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voorzichtige inschatting:
24 dec: een 8
25 dec: een 6
26 dec: een 4
Dan is het WK dartenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er maandag heen, makker. Kreeg uit het niets een gratis kaartje aangeboden.
Gaan we weer hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er maandag heen, makker. Kreeg uit het niets een gratis kaartje aangeboden.
Oh reallyquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle spelletjes alvast weer ingevuld voor morgen.
Weer hetzelfde Barney verhaaltje, bij het ingooien viel alles, ik heb darts op de kaart gezet, etc. etc. etc. hier zijn al 10 docu's over gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerlijk zeggen!
Nou ja, vast wel bij MvG z’n eerste partij. Met z’n moeilijke jaarquote:Op donderdag 25 december 2025 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hebben we ‘Voormalig Wereldkampioen heeft Mentale problemen’ nergens kunnen afstrepen bij Wright, M Smith of vGerwen?
serieus hoe is dit zelfs een punt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, vast wel bij MvG z’n eerste partij. Met z’n moeilijke jaar
HHahahafa oh jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus hoe is dit zelfs een punt?
Barney. Klaar.
Uiteindelijk kunnen we richting het WK2027 weer zeggen: Noppert, je bent nog nooit voorbij de laatste 32 van het WK gekomen.quote:dannynoppert_official
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad🎅 Ik baal nog steeds wel een beetje van mijn verlies partij 🫣 Maar voor de neutrale supporter was dit natuurlijk een fantastische wedstrijd. Met dit spel kan ik mooie dingen laten zien volgend jaar💪 We blijven positief en ik hou van deze sport🎯
Ik vind het wel lullig voor hem, want hij speelde werkelijk fantastisch, met geniale finishes onder druk. Hood speelde letterlijk als Littler, dat verzin je niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk kunnen we richting het WK2027 weer zeggen: Noppert, je bent nog nooit voorbij de laatste 32 van het WK gekomen.
Die hele documentaire is een deepdive in zijn depressie, maar tijdens zijn wedstrijd werd het volgens mij niet besproken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus hoe is dit zelfs een punt?
Barney. Klaar.
EINDE TIJDPERK ZWART GATquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:35 schreef hole1988 het volgende:
We gaan weer knallen.
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn er de voorbije drie dagen niet teveel slachtoffers gevallen onder de vaste bezoekers van dit warme bad.quote:
Verslikt in een kiprollade? Uitgegleden over champignonsragout?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er de voorbije drie dagen niet teveel slachtoffers gevallen onder de vaste bezoekers van dit warme bad.
Het is niet meer op ViaPlay TV toch? Dan moet ik ook maar een stream opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Maar eens een stream zoeken zonder te veel vertraging.
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is niet meer op ViaPlay TV toch? Dan moet ik ook maar een stream opzoeken.
Definitief verzwolgen door het zwarte gat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verslikt in een kiprollade? Uitgegleden over champignonsragout?
De eerlijkheid gebiedt ook wel te zeggen dat het loten van Scott Williams in 2024, en Joyce in 2025 ook een aardige vorm van pech is. Geen Ian White, geen Adam Sevada'tje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel lullig voor hem, want hij speelde werkelijk fantastisch, met geniale finishes onder druk. Hood speelde letterlijk als Littler, dat verzin je niet.
Noppert blijft een dode boom die nooit eens ziek zal zitten van een nederlaag. Zie hier de reden waarom ie nooit Premier League zal spelen of echt ver zal komen op het WK.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk kunnen we richting het WK2027 weer zeggen: Noppert, je bent nog nooit voorbij de laatste 32 van het WK gekomen.
Jeffrey Noeken, hebben we die al eerder gehoord? nou ja tis iig geen Niels de Ruiterquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Middagsessie
Presentatie
Jacques Nieuwlaat
Analyse
Robin van Galen
Martijn Kleermaker
Commentaar
Jeffrey Noeken
Marco Meijer
Pdc tv godenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Maar eens een stream zoeken zonder te veel vertraging.
heb je nou nog kerstverplichtingen? Dump je schoonfamilie tochquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan maar een deel zien vandaag
Flopkerst
Met vrienden dit keerquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heb je nou nog kerstverplichtingen? Dump je schoonfamilie toch
Ja vrij ongelooflijk. Williams haalde daarna de halve finale, Joyce maakte bij de L16 Littler het leven zuur. Toch vind ik dat Noppert het krediet verdient, dit was denk ik de beste L64 wedstrijd ooit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt ook wel te zeggen dat het loten van Scott Williams in 2024, en Joyce in 2025 ook een aardige vorm van pech is. Geen Ian White, geen Adam Sevada'tje.
Maar het blijft een cruel statistiekje. Ik hoop niet voor hem dat hij volgend jaar al snel tegen een geëvolueerde vorm van Manby of iets dergelijks aanloopt.
Wij zijn je vrienden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met vrienden dit keer
(haha FOK!kers hebben geen vrienden)
Iedereen wil eens wat leuks na schoonfamilie
Van Gerwen - Taylor was ook een topper bij de L64 in het debuutjaar van Van Gerwen. Maar het was wel echt een hele goede wedstrijd jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vrij ongelooflijk. Williams haalde daarna de halve finale, Joyce maakte bij de L16 Littler het leven zuur. Toch vind ik dat Noppert het krediet verdient, dit was denk ik de beste L64 wedstrijd ooit.
Dat was met lage gemiddeldes. Taylor bakte er gewoon helemaal niks van toen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Gerwen - Taylor was ook een topper bij de L64 in het debuutjaar van Van Gerwen. Maar het was wel echt een hele goede wedstrijd ja
Och, het is een goede darter. Dat staat buiten kijf. Maar het zal gewoon een kras op zijn fiche blijven, zolang het niet gebeurt. Ja, het WK is voor Wade ook niet zijn favoriete terrein, maar die heeft gewoon kwart- en halve finales gegooid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vrij ongelooflijk. Williams haalde daarna de halve finale, Joyce maakte bij de L16 Littler het leven zuur. Toch vind ik dat Noppert het krediet verdient, dit was denk ik de beste L64 wedstrijd ooit.
Zat het net nog even terug te kijken. Taylor met een totaal onsympathieke reactie nadat een debutant t m zo moeilijk had gemaakt in de eerste ronde. Wat een onsympathieke man was dat toch.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was met lage gemiddeldes. Taylor bakte er gewoon helemaal niks van toen.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben overigens precies vertrokken van de kringverjaardag zodat ik 13:35 in de trein naar huis zit.
Dat heb ik goed geregeld.
Er zijn users hier die dragen Taylor op handen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zat het net nog even terug te kijken. Taylor met een totaal onsympathieke reactie nadat een debutant t m zo moeilijk had gemaakt in de eerste ronde. Wat een onsympathieke man was dat toch.
Bekijk deze YouTube-video
De leegte van die levens schokt mequote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users hier die dragen Taylor op handen.
Het is vooral jammer dat het hem nu niet lukt terwijl hij in bloedvorm verkeerde. Voor mijn gevoel stond Noppert al jaren te hoog in de ranglijst, gedeeltelijk door die zeer gelukkige UK Open winst, maar dit jaar stond ie wel waar hij hoorde.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, het is een goede darter. Dat staat buiten kijf. Maar het zal gewoon een kras op zijn fiche blijven, zolang het niet gebeurt. Ja, het WK is voor Wade ook niet zijn favoriete terrein, maar die heeft gewoon kwart- en halve finales gegooid.
Nee, Van Gerwen tegen Littler. Dat was nog triester.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zat het net nog even terug te kijken. Taylor met een totaal onsympathieke reactie nadat een debutant t m zo moeilijk had gemaakt in de eerste ronde. Wat een onsympathieke man was dat toch.
Bekijk deze YouTube-video
Dat dit jaar in de laatste 32 het segment 33-64 uit de loting net niet gelijk is aan de seeds, zegt wel wat over hoe dichterbij elkaar het is gaan liggen. Voor het eerst in zes jaar ook de meeste tiebreaks in de laatste 64.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat het hem nu niet lukt terwijl hij in bloedvorm verkeerde. Voor mijn gevoel stond Noppert al jaren te hoog in de ranglijst, gedeeltelijk door die zeer gelukkige UK Open winst, maar dit jaar stond ie wel waar hij hoorde.
Wade zit ook al jaren aan de ongelukkige kant van het schema. Evans, Wattimena, J Williams en hallo Matt Campbell waren stuk voor stuk klote tegenstanders, behalve misschien Campbell. 2022 wel de halve finale met gemiddeldes eind 80 door het meest lachwekkende schema aller tijden, met dank aan de corona, Kleerhond en vermoeiende eendagsvlieg Hempel.
Die hangt al de hele tijd in het Top 2000-topicquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:21 schreef Zipportal het volgende:
@:coco is online. Nu @:monkyyy nog![]()
Melden nu. @monkyyyquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hangt al de hele tijd in het Top 2000-topic
Top 2000quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die hangt al de hele tijd in het Top 2000-topic
Stond vandaag een heel artikel over de instorting van Ajax op het einde van afgelopen seizoen in de volkskrant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles van Wout is een ragebait
https://forum.fok.nl/user/history/344884 monkyyy is PUUR.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ging over monkyyy , ik ben er pas net.
Ik doelde op jouquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ging over monkyyy , ik ben er pas net.
quote:
...quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga even The Masked Singer terugkijken. Dit uurtje heeft m niet
Zelfmutilatie Pep en schijt Viking in da mud aubquote:
VanGerwen-cartoongirls.gifquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:27 schreef Wertha het volgende:
Sluit PornHub maar af allen, we gaan weer darten.
Ah, dank. Doe ik nu.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:27 schreef Wertha het volgende:
Ja, i.i.g. in de eerste week ook een keer. Vgm de tweede zaterdag ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jeffrey Noeken, hebben we die al eerder gehoord? nou ja tis iig geen Niels de Ruiter
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:25 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet daar een beetje de boel in de gaten houden.
@Dr_Flash jij ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:27 schreef Wertha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |