Goed restaurant?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Check, 1e kerstdag bij moeders. 2e kerstdag uiteten, eigenlijk meer zin in 1e kerstdag.
De Berenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja geloof ik wel maar ik ben niet zo'n uiteter heb er ook weinig verstand van.
Geen Iwanus.
Dat kost Mario zijn toerkaart dan. (indien Dom hem houdt)quote:Op woensdag 24 december 2025 11:18 schreef Slobeend het volgende:
Hood is inderdaad verplicht om van Miekel te winnen. Iets anders accepteren we niet. (Noppert overigens ook als hij gewonnen had).
Heerlijke recensie in de VK ook, als een soort van we gaan deze ongein toch serieus proberen te regisseren.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Beren
Ooit 1x geweest hier, was echt heel matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:de_boswachter @:wimderon
4-5 gewonnen. Dan heb ik Noppert v Hood wel gemist, maar ik heb een sensationele schroeisessie gezien.Poh schroeien. Gooi Q-skool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Stravertje zie je zeker op Q-School terug maatjequote:Op woensdag 24 december 2025 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Poh schroeien. Gooi Q-skool.
Hup Straverquote:Op woensdag 24 december 2025 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stravertje zie je zeker op Q-School terug maatje
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:de_boswachter @:wimderon
4-5 gewonnen. Dan heb ik Noppert v Hood wel gemist, maar ik heb een sensationele schroeisessie gezien.Lekker, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je het maar vaker moeten kopen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:19 schreef Zipportal het volgende:
Dacht na een lange tijd weer eens een keertje ragout eten. Blijkbaar heeft Unox (mien merk) de blikken rundvlees en kalfsvlees AFGESCHAFT. Alleen kip en champignon is er nog. Dat vreet een ander maar op.
Dan maar een AH huismerk proberen.
Kabinet Jetten 1 DOET GEEN FLIKKER. @:rambodirk
Hood heeft nog maar één jaar een kaart he, die heeft 'em sowieso nog. Edit: Oja Mario dan uit de top 64.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kost Mario zijn toerkaart dan. (indien Dom hem houdt)
Ach, de Belgjes.
Altijd lekker vriendelijk die Maikolquote:Daar kwam het niet van, omdat Wright sneuvelde tegen de Duitser Arno Merk. Op de vraag of hij daardoor verrast was, zei van Gerwen tegen SkySports: "Nee, want hij speelt de laatste tijd waardeloos en ik denk dat het sowieso tijd is voor hem om op pensioen te gaan."
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je het maar vaker moeten kopen.
Je kan het ook gewoon zelf proberen te maken.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je het maar vaker moeten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |