Verslikt in een kiprollade? Uitgegleden over champignonsragout?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er de voorbije drie dagen niet teveel slachtoffers gevallen onder de vaste bezoekers van dit warme bad.
Het is niet meer op ViaPlay TV toch? Dan moet ik ook maar een stream opzoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Maar eens een stream zoeken zonder te veel vertraging.
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is niet meer op ViaPlay TV toch? Dan moet ik ook maar een stream opzoeken.
Definitief verzwolgen door het zwarte gat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verslikt in een kiprollade? Uitgegleden over champignonsragout?
De eerlijkheid gebiedt ook wel te zeggen dat het loten van Scott Williams in 2024, en Joyce in 2025 ook een aardige vorm van pech is. Geen Ian White, geen Adam Sevada'tje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel lullig voor hem, want hij speelde werkelijk fantastisch, met geniale finishes onder druk. Hood speelde letterlijk als Littler, dat verzin je niet.
Noppert blijft een dode boom die nooit eens ziek zal zitten van een nederlaag. Zie hier de reden waarom ie nooit Premier League zal spelen of echt ver zal komen op het WK.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk kunnen we richting het WK2027 weer zeggen: Noppert, je bent nog nooit voorbij de laatste 32 van het WK gekomen.
Jeffrey Noeken, hebben we die al eerder gehoord? nou ja tis iig geen Niels de Ruiterquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Middagsessie
Presentatie
Jacques Nieuwlaat
Analyse
Robin van Galen
Martijn Kleermaker
Commentaar
Jeffrey Noeken
Marco Meijer
Pdc tv godenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Maar eens een stream zoeken zonder te veel vertraging.
heb je nou nog kerstverplichtingen? Dump je schoonfamilie tochquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan maar een deel zien vandaag
Flopkerst
Met vrienden dit keerquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heb je nou nog kerstverplichtingen? Dump je schoonfamilie toch
Ja vrij ongelooflijk. Williams haalde daarna de halve finale, Joyce maakte bij de L16 Littler het leven zuur. Toch vind ik dat Noppert het krediet verdient, dit was denk ik de beste L64 wedstrijd ooit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebiedt ook wel te zeggen dat het loten van Scott Williams in 2024, en Joyce in 2025 ook een aardige vorm van pech is. Geen Ian White, geen Adam Sevada'tje.
Maar het blijft een cruel statistiekje. Ik hoop niet voor hem dat hij volgend jaar al snel tegen een geėvolueerde vorm van Manby of iets dergelijks aanloopt.
Wij zijn je vrienden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met vrienden dit keer
(haha FOK!kers hebben geen vrienden)
Iedereen wil eens wat leuks na schoonfamilie
Van Gerwen - Taylor was ook een topper bij de L64 in het debuutjaar van Van Gerwen. Maar het was wel echt een hele goede wedstrijd jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vrij ongelooflijk. Williams haalde daarna de halve finale, Joyce maakte bij de L16 Littler het leven zuur. Toch vind ik dat Noppert het krediet verdient, dit was denk ik de beste L64 wedstrijd ooit.
Dat was met lage gemiddeldes. Taylor bakte er gewoon helemaal niks van toen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Gerwen - Taylor was ook een topper bij de L64 in het debuutjaar van Van Gerwen. Maar het was wel echt een hele goede wedstrijd ja
Och, het is een goede darter. Dat staat buiten kijf. Maar het zal gewoon een kras op zijn fiche blijven, zolang het niet gebeurt. Ja, het WK is voor Wade ook niet zijn favoriete terrein, maar die heeft gewoon kwart- en halve finales gegooid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vrij ongelooflijk. Williams haalde daarna de halve finale, Joyce maakte bij de L16 Littler het leven zuur. Toch vind ik dat Noppert het krediet verdient, dit was denk ik de beste L64 wedstrijd ooit.
Zat het net nog even terug te kijken. Taylor met een totaal onsympathieke reactie nadat een debutant t m zo moeilijk had gemaakt in de eerste ronde. Wat een onsympathieke man was dat toch.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was met lage gemiddeldes. Taylor bakte er gewoon helemaal niks van toen.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben overigens precies vertrokken van de kringverjaardag zodat ik 13:35 in de trein naar huis zit.
Dat heb ik goed geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |