Dan is het WK dartenquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er maandag heen, makker. Kreeg uit het niets een gratis kaartje aangeboden.
Gaan we weer hoorquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er maandag heen, makker. Kreeg uit het niets een gratis kaartje aangeboden.
Oh reallyquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle spelletjes alvast weer ingevuld voor morgen.
Weer hetzelfde Barney verhaaltje, bij het ingooien viel alles, ik heb darts op de kaart gezet, etc. etc. etc. hier zijn al 10 docu's over gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee wie is er van pure ellende "Gevangen door darts" gaan kijken?
Eerlijk zeggen!
Nou ja, vast wel bij MvG z’n eerste partij. Met z’n moeilijke jaarquote:Op donderdag 25 december 2025 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hebben we ‘Voormalig Wereldkampioen heeft Mentale problemen’ nergens kunnen afstrepen bij Wright, M Smith of vGerwen?
serieus hoe is dit zelfs een punt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, vast wel bij MvG z’n eerste partij. Met z’n moeilijke jaar
HHahahafa oh jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus hoe is dit zelfs een punt?
Barney. Klaar.
Uiteindelijk kunnen we richting het WK2027 weer zeggen: Noppert, je bent nog nooit voorbij de laatste 32 van het WK gekomen.quote:dannynoppert_official
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad🎅 Ik baal nog steeds wel een beetje van mijn verlies partij 🫣 Maar voor de neutrale supporter was dit natuurlijk een fantastische wedstrijd. Met dit spel kan ik mooie dingen laten zien volgend jaar💪 We blijven positief en ik hou van deze sport🎯
Ik vind het wel lullig voor hem, want hij speelde werkelijk fantastisch, met geniale finishes onder druk. Hood speelde letterlijk als Littler, dat verzin je niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk kunnen we richting het WK2027 weer zeggen: Noppert, je bent nog nooit voorbij de laatste 32 van het WK gekomen.
Die hele documentaire is een deepdive in zijn depressie, maar tijdens zijn wedstrijd werd het volgens mij niet besproken.quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
serieus hoe is dit zelfs een punt?
Barney. Klaar.
EINDE TIJDPERK ZWART GATquote:Op zaterdag 27 december 2025 08:35 schreef hole1988 het volgende:
We gaan weer knallen.
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn er de voorbije drie dagen niet teveel slachtoffers gevallen onder de vaste bezoekers van dit warme bad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |