Beelden in spiegelbeeld. Kapoet trappen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSnS7AVDQJ_/
We schakelen over naar @:van_poppel
@:zipportal
Prima, lekker met andere hobby bezig geweest. Toastje franse kaas ditdat. Zo lekker slapenquote:
Leegte zo zonder darts.quote:
U bent een gezegend mens.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Leegte zo zonder darts.
Verder lekker rustig met de vriendin thuis op de bank. Morgen en overmorgen pas richting de familie.
Het viel niet meequote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Wertha het volgende:
De eerste dag zonder darts hebben we in ieder geval al gehad!
Wij gaan vandaag ook gourmetten (vis)quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Check, 1e kerstdag bij moeders. 2e kerstdag uiteten, eigenlijk meer zin in 1e kerstdag.
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.quote:
Ach tis daryl ook nooit gegund he. Beterschap manquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Bedorven vleesje gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Wuhan-schotel met bamiquote:Op donderdag 25 december 2025 10:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker hont, kad en vleermuis.
Komt goed joh. Gewoon die airfryer non-stop op temperatuur houden en dan schieten we zaterdag weer uit de startblokken.quote:
Ai, gourmetschoteltje te lang op tafel laten staan?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |