Wij gaan vandaag ook gourmetten (vis)quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Check, 1e kerstdag bij moeders. 2e kerstdag uiteten, eigenlijk meer zin in 1e kerstdag.
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.quote:
Ach tis daryl ook nooit gegund he. Beterschap manquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Bedorven vleesje gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Wuhan-schotel met bamiquote:Op donderdag 25 december 2025 10:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker hont, kad en vleermuis.
Komt goed joh. Gewoon die airfryer non-stop op temperatuur houden en dan schieten we zaterdag weer uit de startblokken.quote:
Ai, gourmetschoteltje te lang op tafel laten staan?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso geweest;quote:Op woensdag 24 december 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke van de bingo? @:doevelaer
Op het laatste potje na was dit een heerlijk avondje.
En hebben we ‘Voormalig Wereldkampioen heeft Mentale problemen’ nergens kunnen afstrepen bij Wright, M Smith of vGerwen?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sowieso geweest;
Erbarmelijke omstandigheden vloer
Blouse Co
Goede vloerspeler
Heul veul pijn
Twijfel over;
Gewoon 3 van de 5 winnen
Uitbreiden? Dat kan met een normale manier alleen naar 256 deelnemers (anders krijg je weer een scheef toernooi waar een deel minder wedstrijden nodig heeft om kampioen te worden), maar dan zitten we nog twee weken extra te kijken naar allerlei trage potjes van 81 vs 83.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Het is toch eigenlijk bespottelijk dat die slapzakken niet met kerst en oud en nieuw kunnen darten. Dan zouden ze het deelnemersveld ook gelijk kunnen uitbreiden.
Dubbele marker is 100% zeker geweestquote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
‘Nee ik ga niet naar Q-School’ is wel volkomen genaaid door Vincent die een paar dagen voor het WK darts stopte. De rest moet nog wel komen hoop ik.
Ja, morgen. Dan is er ook licht aan het einde van deze ellendige tunnel.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwart gat 2/3 is geweest. Denken jullie nog aan de Nostra?
HUNDRED AND EIGHTYYYYYYYYquote:Op donderdag 25 december 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeveel kilo is Djurmeen aangekomen bij zijn zus?
Nee, taai zo afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |