Van dit soort teksten krijg ik plaatsvervangend zin Van Gerwen oo zn bek te timmeren.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd lekker vriendelijk die Maikol
Ook geen KLB!quote:
Is een reactie op Wright die wat over het zicht van MvG had geroepen.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel over tosti’s.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het daar vaak over potten Unox ragout gaat.
quote:Michael van Gerwen is tevreden na zijn zege op William O'Connor op het WK darts. In de derde ronde treft hij niet zijn oude rivaal Peter Wright, maar de Duitser Arno Merk. Voor Van Gerwen is dat geen verrassing.
Van Gerwen won in de eerste ronde met een gemiddelde van 90,82 punten moeizaam van de Japanner Mitsuhiko Tatsunami. Hij vond dat een van zijn slechtste wedstrijden op het WK. Dinsdag ging het tegen O'Connor al een stuk beter.
Van Gerwen speelde met nieuwe punten aan zijn pijlen en dat is hem goed bevallen. "Alles viel op zijn plek. Er is nog steeds ruimte voor verbetering, niemand is zo kritisch op mij als ikzelf. Maar het voelde goed vandaag", liet hij weten op de persconferentie na zijn 3-1-zege op O'Connor.
Na Kerst staat hij tegenover Merk, die tweevoudig wereldkampioen Peter Wright versloeg. Er komt dus geen herhaling van de WK-finales van 2014 en 2020. Van Gerwen won in 2014 zijn eerste wereldtitel na een zege op Wright. Zes jaar later nam de Schot revanche.
Maar als het aan Van Gerwen ligt, komt er helemaal geen weerzien meer tussen de twee. "Hij speelt de laatste tijd waardeloos. Ik denk dat het voor hem tijd is om te stoppen", sneerde hij naar 'Snakebite'.
'Wright gooide weer dramatisch'
Van Gerwen was dan ook niet verrast door de 3-0-zege van Merk op Wright van dinsdagavond. "Voor mij als dartkenner is het niet raar dat hij van Peter Wright wint. Hij gooide weer een dramatische wedstrijd."
De Brabander liet zich ontvallen dat Wright "op de weg naar beneden" is. "Of hij indruk op mij maakte? Nee, maar dat heeft hij nog nooit gedaan."
Noppert: 'Dit was wereldkampioenwaardig'
Voor Danny Noppert eindigde het toernooi dinsdagavond. Hij verloor in een sensationele vijfsetter van Justin Hood. "Hij speelde de wedstrijd van zijn leven", zei Noppert tegen Viaplay na zijn nederlaag tegen de nummer 86 van de wereld. "Wat hij op het einde deed, is wereldkampioenwaardig."
Noppert haalde in elke set een gemiddelde van boven de 100, maar Hood deed het nóg beter. De allesbeslissende elfde leg bij een stand van 5-5 ging naar de Engelsman. "Ik gun het hem enorm", zei Noppert. "Hij heeft het niet gestolen, hij had ook met 3-0 kunnen winnen."
Sowieso #TeamWrightquote:Op woensdag 24 december 2025 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hup Merk.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-om-te-stoppen.html
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)d-om-te-stoppen.html
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2025 00:48 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende wens ik eenieder een sfeervolle kerst!
[ afbeelding ]
Was je laatst niet ook al op een kerstmarkt geweest?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijne kerssemus allemaal.
Tering kut dat ik nou drie dagen niks te doen heb en ALLE tijd voor darts, en dat ik daarna een groot deel van R3 en R4 mis. Maar ja kerstmarkt is ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik ben gek op kerstmarkten. Als het kon pikte ik er elk jaar 3 mee.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was je laatst niet ook al op een kerstmarkt geweest?
quote:Meeste 180'ers:
11 - Justin Hood (v Danny Noppert)
11 - Dave Chisnall (v Ricardo Pietreczko
Hoeveel spelers gooien een 100+ gemiddelde?
1 - Gian van Veen (108,28)
2 - Gary Anderson (105,41)
3 - Justin Hood (103,01)
4 - Danny Noppert (102,27)
5 - Josh Rock (101,33)
6 - Michael van Gerwen (100,02)
Hoeveel wedstrijden eindigen deze ronde in een tiebreak?
1 - Dave Chisnall v Ricardo Pietreczko (2-4 laatste set)
2 - James Wade v Ricky Evans (4-6 laatste set)
3 - Daryl Gurney v Callan Rydz (3-5 laatste set)
4 - Danny Noppert v Justin Hood (5-6 laatste set)
Beelden in spiegelbeeld. Kapoet trappen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:15 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DSnS7AVDQJ_/
We schakelen over naar @:van_poppel
@:zipportal
Prima, lekker met andere hobby bezig geweest. Toastje franse kaas ditdat. Zo lekker slapenquote:
Leegte zo zonder darts.quote:
U bent een gezegend mens.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Leegte zo zonder darts.
Verder lekker rustig met de vriendin thuis op de bank. Morgen en overmorgen pas richting de familie.
Het viel niet meequote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Wertha het volgende:
De eerste dag zonder darts hebben we in ieder geval al gehad!
Wij gaan vandaag ook gourmetten (vis)quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Check, 1e kerstdag bij moeders. 2e kerstdag uiteten, eigenlijk meer zin in 1e kerstdag.
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.quote:
Ach tis daryl ook nooit gegund he. Beterschap manquote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Bedorven vleesje gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin had voedselvergiftiging en ik snotverkouden, dus thuis op het bankie.
Wuhan-schotel met bamiquote:Op donderdag 25 december 2025 10:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker hont, kad en vleermuis.
Komt goed joh. Gewoon die airfryer non-stop op temperatuur houden en dan schieten we zaterdag weer uit de startblokken.quote:
Ai, gourmetschoteltje te lang op tafel laten staan?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |