Sowieso geweest;quote:Op woensdag 24 december 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welke van de bingo? @:doevelaer
Op het laatste potje na was dit een heerlijk avondje.
En hebben we ‘Voormalig Wereldkampioen heeft Mentale problemen’ nergens kunnen afstrepen bij Wright, M Smith of vGerwen?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sowieso geweest;
Erbarmelijke omstandigheden vloer
Blouse Co
Goede vloerspeler
Heul veul pijn
Twijfel over;
Gewoon 3 van de 5 winnen
Uitbreiden? Dat kan met een normale manier alleen naar 256 deelnemers (anders krijg je weer een scheef toernooi waar een deel minder wedstrijden nodig heeft om kampioen te worden), maar dan zitten we nog twee weken extra te kijken naar allerlei trage potjes van 81 vs 83.quote:Op donderdag 25 december 2025 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Het is toch eigenlijk bespottelijk dat die slapzakken niet met kerst en oud en nieuw kunnen darten. Dan zouden ze het deelnemersveld ook gelijk kunnen uitbreiden.
Dubbele marker is 100% zeker geweestquote:Op donderdag 25 december 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
‘Nee ik ga niet naar Q-School’ is wel volkomen genaaid door Vincent die een paar dagen voor het WK darts stopte. De rest moet nog wel komen hoop ik.
Ja, morgen. Dan is er ook licht aan het einde van deze ellendige tunnel.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zwart gat 2/3 is geweest. Denken jullie nog aan de Nostra?
HUNDRED AND EIGHTYYYYYYYYquote:Op donderdag 25 december 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoeveel kilo is Djurmeen aangekomen bij zijn zus?
Nee, taai zo afquote:
Je gaat me niet vertellen dat die lui dartersniet de 26e dartenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jawel. Min of meer is dag 2 ook al voorbij. Nog maar één dag.
Proficiatquote:Op donderdag 25 december 2025 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een leuke verjaardag gehad.
Bedankt nog voor de felicitaties!
Dat ga ik jou bij deze wel vertellen.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat die lui dartersniet de 26e darten
Maar op nieuwjaarsdag gooien ze dan weer wel pijltjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat ga ik jou bij deze wel vertellen.
Terecht ook, want het is immers mentaal de zwaarste sport ter wereld. Met al dat reizen, hotels, slecht eten, niet op de verjaardag van je kleinkind zijn, uitvaarten missen.
Kijk, op dit moment zie ik een vliegtuig overvliegen. Die piloten moeten wel werken op tweede kerstdag, maar zij hebben misschien nog een lekkere stewardess aan boord. Darters hebben geen walk-on-girls meer om mee te vozen tussen de bedrijven door. Deze sport wordt zó onderschat.
Een stukje fietsen is geen sportquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:28 schreef Szura het volgende:
Zwart gatted
Gelukkig is er vanmiddag fietsen
Belgjesvolked.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat die lui dartersniet de 26e darten
Beetje piloot pakt zo 5 ton per jaar. Daar moet je ongeveer 8.712 vloertoernooien voor winnen. Deze sport wordt zó onderschat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:21 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat ga ik jou bij deze wel vertellen.
Terecht ook, want het is immers mentaal de zwaarste sport ter wereld. Met al dat reizen, hotels, slecht eten, niet op de verjaardag van je kleinkind zijn, uitvaarten missen.
Kijk, op dit moment zie ik een vliegtuig overvliegen. Die piloten moeten wel werken op tweede kerstdag, maar zij hebben misschien nog een lekkere stewardess aan boord. Darters hebben geen walk-on-girls meer om mee te vozen tussen de bedrijven door. Deze sport wordt zó onderschat.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig heeft het gevroren vannacht zodat we naar schaatsen kunnen kijken.
Zo wanneer gaan jullie nog keertje 11 steden tocht organiserenquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig heeft het gevroren vannacht zodat we naar schaatsen kunnen kijken.
In jouw mededeling stond een woord dat niet door mijn ongewenstewoordenfilter gekomen isquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig heeft het gevroren vannacht zodat we naar kunnen kijken.
Wij zijn voor.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een bord tegen de achterdeur aan hangen. Ik wou nog altijd een keer een oche gaan klussen in plaats van een reepje schilderstape op de vloer. Een mooie houten plank met verzonken grepen en een LEDstrip eraan en zo. Inklemmen in het kozijn van de deur van de berging zodat ie op de juiste afstand ligt etc. Misschien komend jaar eens een klusprojectje van maken.
Inclusief ingebouwde frituurquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een bord tegen de achterdeur aan hangen. Ik wou nog altijd een keer een oche gaan klussen in plaats van een reepje schilderstape op de vloer. Een mooie houten plank met verzonken grepen en een LEDstrip eraan en zo. Inklemmen in het kozijn van de deur van de berging zodat ie op de juiste afstand ligt etc. Misschien komend jaar eens een klusprojectje van maken.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het OKT is één van de mooiste evenementen van het jaar.
Ik kijk alleen de interviews van degenen die hebben gefaald. Ik hoop op een woedende Kjeld Nuis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het OKT is één van de mooiste evenementen van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Graag de reactie van Jake Paul via een rietje @Zipportalquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de interviews van degenen die hebben gefaald. Ik hoop op een woedende Kjeld Nuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |