Wel? Lijkt me toch een vrij vaste waarde hier. Maar kan ook voorstellen dat er zoveel van 'm in de keuzelijst staat dat de stemmen verspreid worden.quote:Op maandag 22 december 2025 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Peaches en Regalia is er afgelopen jaren meermaals uit gegaan
Ik hoop heel erg dat Snow in San Anselmo erin staat nogquote:Op maandag 22 december 2025 15:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, dat was toch wel een lekker nummer van Van
Thats what she said toen ik vanachter naar binnen gingquote:Op maandag 22 december 2025 15:18 schreef BillDauterive het volgende:
Dit ken ik niet, maar klinkt erg lekker!
toen ze dit nog bekend maakten waren het er zo rond de drie duizend, weet niet of het sindsdien erg is gegroeid, maar denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel? Lijkt me toch een vrij vaste waarde hier. Maar kan ook voorstellen dat er zoveel van 'm in de keuzelijst staat dat de stemmen verspreid worden.
En daarbij zijn grote verschuivingen hier de orde van de dag, vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk stemmen
Er is vervelender muziek, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 22 december 2025 15:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik kan meneer Townsend opzich wel hebben maar vind het vaak echt heel erg saai om een of andere reden.
Sluit mooi aan bij dat nummer een paar uur geleden. I've got something to put in you!quote:Op maandag 22 december 2025 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thats what she said toen ik vanachter naar binnen ging
Oh ja ik vergeet het eigenlijk vrijwel meteen weer. Beetje net als de muziek van Suus en Freek.quote:Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef camilero het volgende:
[..]
Er is vervelender muziek, maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet het eigenlijk vrijwel meteen weer. Beetje net als de muziek van Suus en Freek.
Die vergelijking zou ik in de pinguin chat moeten gooien, gaan heel wat mensen boos worden denk
Heeft die uberhaupt ooit in de top gestaan? Dat voelt voor mij aan als zo'n nummer wat al jaren op een vaste plek rond 1200 ofzo zou moeten staanquote:Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sluit mooi aan bij dat nummer een paar uur geleden. I've got something to put in you!
Zelfs Danger! High Voltage heeft nooit de Top 2000 gehaald. Iets met een smakeloos landquote:Op maandag 22 december 2025 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heeft die uberhaupt ooit in de top gestaan? Dat voelt voor mij aan als zo'n nummer wat al jaren op een vaste plek rond 1200 ofzo zou moeten staan
sommige van die chatters lijken echt niets te kunnen hebben waar geen gitaar in zit, vind het toch altijd weer fascinerendquote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet het eigenlijk vrijwel meteen weer. Beetje net als de muziek van Suus en Freek.
Die vergelijking zou ik in de pinguin chat moeten gooien, gaan heel wat mensen boos worden denk
Sommige komen inderdaad over als de stereotypische metalzolderkamerautist jaquote:Op maandag 22 december 2025 15:31 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
sommige van die chatters lijken echt niets te kunnen hebben waar geen gitaar in zit, vind het toch altijd weer fascinerend
Mja het waren volgens mij wel beide nummers die in de periode uitkwamen dat ze nog niks moesten hebben van nieuwe muziek, toch?quote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfs Danger! High Voltage heeft nooit de Top 2000 gehaald. Iets met een smakeloos land
Prima kookwekker voor de aardappelenquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
26 minuten Transatlantic. Nou ik ga er voor zitten
daar hou ik dan wel weer vanquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het begint op zich prima, voor hetzelfde geld was het 26 minuten lang moeke-staat-op-de-achtergrond-te-stofzuigen black metal
als je de naam van Neal Morse voorbij ziet komen weet ik intussen wel wat ik moet verwachtenquote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, blijkbaar een supergroep tussen onder andere Mike Portnoy van Dream Theater en nog iemand van Marillion.
Dan weet ik bij voorbaat dat dit op een gegeven moment wel gaat irriteren
Die herken ik dan weer nietquote:Op maandag 22 december 2025 16:08 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
als je de naam van Neal Morse voorbij ziet komen weet ik intussen wel wat ik moet verwachten
Ik kende t nr niet. Ik dacht dat ik bob al gemist had na t douchenquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
26 minuten Transatlantic. Nou ik ga er voor zitten
Je kunt gerust nog zo'n 10 minuten langer douchenquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kende t nr niet. Ik dacht dat ik bob al gemist had na t douchen
Douchen, scheren, naar de kapper, pedicure, nagelstyliste en nog op tijd terug voor ome Bobquote:Op maandag 22 december 2025 16:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je kunt gerust nog zo'n 10 minuten langer douchen
Ja Dopesmokerquote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vroeg me net af wat er zou gebeuren in de snob bij nummers langer dan een uur.
Rick Hovens zei probeer het eens uit, dus, iemand een suggestie voor een nummer van meer dan een uur waarin niet gesneden kan worden?
Had het zelf over Flood van Boris, maar dat is technisch gezien door de band in 4 delen opgesplitst, ookal is het een nummer
Dat geldt voor veel nummers natuurlijk. Zeker uit de LP-tijdquote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vroeg me net af wat er zou gebeuren in de snob bij nummers langer dan een uur.
Rick Hovens zei probeer het eens uit, dus, iemand een suggestie voor een nummer van meer dan een uur waarin niet gesneden kan worden?
Had het zelf over Flood van Boris, maar dat is technisch gezien door de band in 4 delen opgesplitst, ookal is het een nummer
Meen dat ze in het verleden wel eens de Jerusalem versie gedraaid hebben, die dan net onder een uur lang is.quote:
Transatlantic is voor mij wel een reden om weer te pleiten voor het opbergen in de podcast van bepaalde nummersquote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meen dat ze in het verleden wel eens de Jerusalem versie gedraaid hebben, die dan net onder een uur lang is.
Heeft meer verstand van financiënquote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat loopt Ruben te zwetsen. Gabberen op Death
Straks nog zn allermooistequote:Op maandag 22 december 2025 16:50 schreef Bayswater het volgende:
Altijd fijn om Arno te horen. Lekker sfeertje geeft dit Franse gepeupel van hem.
Eigenlijk wel schandalig laag, maar goed, we komen hem vermoedelijk nog wel een keertje tegen, al dan niet als onderdeel van TC Matic.quote:Op maandag 22 december 2025 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig hebben we Arno nog, ook voor de tweede keer vandaag
Ik heb der ook helemaal niets mee. Dan luister ik nog liever tig keer naar Suzan en Freek.quote:
Met die Avatar heb je inderdaad geen koffie meer nodig om wakker te wordenquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:51 schreef Bayswater het volgende:
Dat is lekker opstaan met Paolo Nutini en The Flaming Lips
En toen kwam Avatar, allemaal koffie over mijn bureau![]()
Nog steeds actueel met al dat neonazi geweld in Duitslandquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net hoorde ik de Dead Kennedys, lekker kort maar wel een duidelijke tekst.
Hoop het zelf wel van harte. Sws beste uur van de dag imo ditquote:
Er kan voor mij niet genoeg polsensnij-muziek in zo'n lijst staanquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:29 schreef Eightyone het volgende:
Polsensnij-muziek.
Wel erg mooie polsensnij-muziek, maar toch.
(Unkle - Rabbit in your headlights)
Hopelijk voor jou staat Last night... van The Smiths er ook nog ergens tussen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er kan voor mij niet genoeg polsensnij-muziek in zo'n lijst staan
Daar had hij dan ook wel alle reden toe.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:37 schreef hihohaswessam het volgende:
van saybia raak ik dan weer spontaan depressief
Ja, mee eens! Ik kende em niet, dus wat dat betreft is het fijn dat het nummer zo ver gezakt is in de Snobquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey Man, Nice Shot is wel een goed nummer. Ik ken verder niks van die band (Filter)
Ja heerlijk dat industriële. Ook eentje voor @camileroquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
De heerlijkste van Einstürzende Neubauten![]()
Snel even wat boodschappen doen, zodat ik op tijd thuis ben
songfestival-achtige competitie is een smakeloos landquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk.
Ooit heb ik dit lied een keer ingestuurd bij een soort van songfestival-achtige competitie. Iedereen zendt een liedje in en de top 10 van iedereen krijgt dan punten. Meer dan 30 mensen deden mee.
Ik eindigde onderaan met 0 punten
Age of Love net ook op standje gehoorbeschadiging hier jaquote:
Nee, gij, gek!quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
You're a nut! You're crazy in the coconut!![]()
![]()
![]()
Volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor ontdekt dankzij de Snob, had er toen over gepost, en volgens mij had je een zelfde soort reactie toenquote:
Haha, dat zal wel ja! Ik heb ze laatst in de Tolhuistuin ook weer gezien en ga volgend jaar ook naar hun concert in de Melkweg. Ze waren nog beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor ontdekt dankzij de Snob, had er toen over gepost, en volgens mij had je een zelfde soort reactie toen
Oeh moet eens kijken of ze iets dichterbij spelen, lijkt me ook wel vet jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel ja! Ik heb ze laatst in de Tolhuistuin ook weer gezien en ga volgend jaar ook naar hun concert in de Melkweg. Ze waren nog beter dan vorig jaar
Ze komen ook naar Roadburn, maar dat is op een festival.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oeh moet eens kijken of ze iets dichterbij spelen, lijkt me ook wel vet ja
Of anders toch naar de Melkweg, maar dat hangt wel af van wanneer ze spelen
Vroeger vaak geweest, en voor mij prima te doen. Maar heb tegenwoordig niet zo veel meer met de reguliere programmering van het festival, dus om nou voor een band een ticket te kopen.. en zeker gezien de prijzen tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze komen ook naar Roadburn, maar dat is op een festival.
Ja, het is best duur voor een dagje. Cardiacs zou ik dit jaar naar luisteren, geloof ik? Maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vroeger vaak geweest, en voor mij prima te doen. Maar heb tegenwoordig niet zo veel meer met de reguliere programmering van het festival, dus om nou voor een band een ticket te kopen.. en zeker gezien de prijzen tegenwoordig![]()
zou natuurlijk iets anders liggen als Cardiacs er ook zou spelen
Het nieuwe albumkan het nog steeds niet geloven dat ik dit in 2025 kan zeggen is denk ik een van de makkelijkste beginpunten, maar mist ergens wel een sprinkeling van de magie van hun muziek op productievlak.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het is best duur voor een dagje. Cardiacs zou ik dit jaar naar luisteren, geloof ik? Maar dat heb ik niet gedaan.
Ik heb al het werk uitgesteld tot volgend jaar. Ze zoeken het maar uit!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag flink tijd om te luisteren.
We hebben vandaag besloten dat we al het werk uitstellen tot maandag. Als we vandaag iets stuk maken, moeten we het zelf fixen en daar hebben we geen zin in.
En er is niets dusdanig urgent dat het vandaag moet gebeuren en niet tot maandag kan wachten.
Heb ik een keer gedaan met plakkertjes met naam erop op de spullen. Beetje kinderachtig misschien maar schept wel duidelijkheidquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet binnenkort cd van jou, cd van mij doen.
Disintegration hebben we gelukkig dubbel, dat zou een boel ruzie opleveren anders
Oef, sterkte!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Disintegration hebben we gelukkig dubbel, dat zou een boel ruzie opleveren anders
Ik heb nog nooit cd van jou, cd van mij gedaan, dus ik denk dat ik het wel kanquote:Op woensdag 24 december 2025 09:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oef, sterkte!
Qua muziekcollectie zou het hier heel makkelijk zijn, alles komt van mij, op die ene Pippi Langkous plaat na
De cd's waren destijds wel het laatste waar ik mij druk over maakte. Sterkte ermee, slechte timing ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Deze was wel fijn idd, maar ik blijf vooral bij het debuut van hun steken. De rest is wel 'ok' met af en toe een uitschieter als dezequote:
Ik luister in de auto vaak Cream voor echte afwisseling qua muziekquote:
Wel een nummer waar ik hardop om moest lachen een paar keer, dat gebeurt niet vaakquote:Op woensdag 24 december 2025 10:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Versie van Body Count ook wel tof maar haalt het niet hierbij
Dat met die wachtwoorden, dat ben ikquote:Op woensdag 24 december 2025 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wel een nummer waar ik hardop om moest lachen een paar keer, dat gebeurt niet vaak
Hoorde Rick net zeggen dat de fonteintjes het niet zo goed doen dit jaar. Conclusie dat ze niet op 1 staan dit jaar?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:59 schreef camilero het volgende:
Fontaines DC lijkt wel heel erg op een ouwe vergeten punkband.
Tja, of alle fans hebben op Boys in the better land gestemd, ten koste van de restquote:Op woensdag 24 december 2025 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoorde Rick net zeggen dat de fonteintjes het niet zo goed doen dit jaar. Conclusie dat ze niet op 1 staan dit jaar?
Ik heb hier alleen hun Engelstalige CD in de kast staan. Blijft toffe muziekquote:Op woensdag 24 december 2025 11:17 schreef Gehenna het volgende:
De Div, ooit die plaat EP 'Open Zee' gekocht nav de Snob
Haha klopt, maar lag me me bij dat ze er maar een hadden. Dat klopte niet zag ik netquote:
Uit mijn hoofd iig nog Vuur, Jam en nog éénquote:Op woensdag 24 december 2025 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha klopt, maar lag me me bij dat ze er maar een hadden. Dat klopte niet zag ik net
Ja wee de platen aan t eind van t uur met djs die t begrip uur niet kennen. Hoe moeilijk kan t zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 11:02 schreef camilero het volgende:
Daar werd Boudewijn wel even heel lelijk afgekapt
Goede wijn behoeft geen kransquote:Op woensdag 24 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah Chabliz, de band die niemand kent en alleen door de eigen aanhang de lijst in wordt gestemd.
Joni wordt zowel in de Top als in de Snob zwaar ondergewaardeerd!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mis tot nu toe wel a girl called Joni in de lijst. River heb ik voor m'n gevoel altijd gehoord de afgelopen vijf jaar in de Snob
Fisherman's Bluesquote:Op woensdag 24 december 2025 11:50 schreef Bayswater het volgende:
The Waterboys, hebben zoveel goede nummers die lui. Don't bang the drum gaat standaard voluit in de auto.
Of een Snob 4000 die begin december al startquote:Op woensdag 24 december 2025 11:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Joni wordt zowel in de Top als in de Snob zwaar ondergewaardeerd!
Het wordt tijd voor een lijst met ondergewaardeerde ondergewaardeerde liedjes!
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of een Snob 40000 die begin december januari al start
Al jaren niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:00 schreef Gehenna het volgende:
You Really Got Me, staat niet in de top![]()
whuuuuut?
ik ookquote:Op woensdag 24 december 2025 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop stiekem dat Hanson niet in de snob staat
Grappig, in de top2k zou ik die best waarderen, in de snob compleet nietquote:Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik ookmaar hij staat niet in de Top: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/hanson/mmmbop
quote:
mmmbop is een heerlijk nummerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik ookmaar hij staat niet in de Top: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/hanson/mmmbop
Ah gemist. Call Me By Your Name is de mooiste film van de afgelopen 10 jaarquote:
Tijd gaat sneller dan je denkt. Is alweer bijna 9 jaar oudquote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ah gemist. Call Me By Your Name is de mooiste film van de afgelopen 5 jaar
Het slechtste nummer van de hele Snob 2000 krijgen we ook nog dit uurquote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie nu dat we straks ook nog Gorki krijgen. En nu Eefje de Visser. Wat een weelde <3
Ja haha, klassiek stukje tijd verkeerd inschattenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijd gaat sneller dan je denkt. Is alweer bijna 9 jaar oud
Het uur is tekort nog voor dopesmokerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het slechtste nummer van de hele Snob 2000 krijgen we ook nog dit uur
Hoe was jouw pubquiz gisteren nog gegaan?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja haha, klassiek stukje tijd verkeerd inschatten
Ik vond die film niets aan. Veel shots van dat ze in fruit beten en van voetenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ah gemist. Call Me By Your Name is de mooiste film van de afgelopen 10 jaar
Jij had liever stomende seks gezien?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond die film niets aan. Veel shots van dat ze in fruit beten en van voeten
Nou dat was qua resultaat lang niet zo glorieus als jullie deelnamequote:Op woensdag 24 december 2025 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe was jouw pubquiz gisteren nog gegaan?
De perzik als goede metafoorquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond die film niets aan. Veel shots van dat ze in fruit beten en van voeten
Maar wel dit valse gejengel van mevrouw Straatquote:Op woensdag 24 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het uur is tekort nog voor dopesmoker
Ow, nee. Die scenes spoel ik, als ik in mijn eentje kijk, altijd door.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij had liever stomende seks gezien?
Wat een vreselijke stem heeft die vrouw idd.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar wel dit valse gejengel van mevrouw Straat
Heb 'm op een gegeven moment wel in mijn liked songs gezet, dus ik kom het nummer zo nu en dan tegen, fijne plaatquote:Op woensdag 24 december 2025 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuke ontdekking deze Etan Huijs:) al zou het zomaar kunnen dat ik dit vorig jaar ook zei
Volgende keer toch maar weer met je fokvrienden meedoen. Dan hadden we wellicht 120 uit 120 gehaaldquote:Op woensdag 24 december 2025 13:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nou dat was qua resultaat lang niet zo glorieus als jullie deelname
Hier had ook iets van Blood Incantation kunnen staanquote:Op woensdag 24 december 2025 14:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vond het op zich op momenten wel prima, maar mijn tolerantie voor grunten is vrij laag tegenwoordig en het bleef maar kabbelen
Volgend jaar op Best Kept Secret. Mogelijk ga ik daarheenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier had ook iets van Blood Incantation kunnen staan
Ik heb dit in het verleden in de Snob gehoord, maar inderdaad lekker, begon al meteen lekker met een beetje Motorik-achtig ritmequote:Op woensdag 24 december 2025 14:45 schreef Gehenna het volgende:
He dit klinkt lekker!I Believe In My Mess, nooit van gehoord
Die stond in het voorprogramma als Elle Bandita half-naakt op het podium bij een van de allereerste concerten waar ik naar toe was gegaan toen ik 13 wasquote:
Nou hij kan weer van de mute afquote:Op woensdag 24 december 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister uit pure ellende maar even de kerst top 50 op sky radio haha
Wel een mindere van haar wmb, maar nog steeds een zwak voorquote:Op woensdag 24 december 2025 14:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mindere uurtjes nu wel. Froukje doet het hier ook niet bepaald
Ik heb ook het idee dat de hoeveelheid Shazams een paar dagen terug hoger lag.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het aantal mutemomenten begint langzamerhand wel toe te nemen. Je merkt dat we bijna bij de bovenste helft vd lijst zitten
Haha, mijn schoonmoeder begon ook te klagen terwijl ze aan haar advocaatje met slagroom zat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister uit pure ellende maar even de kerst top 50 op sky radio haha
Word ik nou vergeleken met je schoonmoeder?:pquote:Op woensdag 24 december 2025 15:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonmoeder begon ook te klagen terwijl ze aan haar advocaatje met slagroom zat.
Staat er in de Top uberhaupt nog ouderwetse hiphop, buiten dan wellicht Rapper's Delight?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:11 schreef Gehenna het volgende:
Dit had ik ook wel in de Top verwacht
Ja schemer volgens mij verantwoordelijk voor de helft van de hiphop productie daarquote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef hihohaswessam het volgende:
Run DMC met Aerosmtih staat er geloof ik nog in, daarna wordt het met name slimme schemer
Vind dat nummer eigenlijk al een beetje een stretch, maar ja met hoe armzalig het gesteld is moeten we het er maar mee doenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef hihohaswessam het volgende:
Run DMC met Aerosmtih staat er geloof ik nog in, daarna wordt het met name slimme schemer
Inderdaad, maar vermoed dat ze de lijst al af hadden voordat de definitie samenstelling van de Top afgerond wasquote:Op woensdag 24 december 2025 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat dit jaar wel in de top 2000 toch?
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekundquote:Op woensdag 24 december 2025 15:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vermoed dat ze de lijst al af hadden voordat de definitie samenstelling van de Top afgerond was
Da's misschien een suggestie voor @W_Wolf, die heeft volgens mij connecties met de organisatie van de Snobquote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekund
Ook eentje die ik nog steeds eens moet zienquote:Op woensdag 24 december 2025 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
RadioheadZo zonde dat ik geen kaartjes kon krijgen voor hun tour dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |