Volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor ontdekt dankzij de Snob, had er toen over gepost, en volgens mij had je een zelfde soort reactie toenquote:
Haha, dat zal wel ja! Ik heb ze laatst in de Tolhuistuin ook weer gezien en ga volgend jaar ook naar hun concert in de Melkweg. Ze waren nog beter dan vorig jaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij vorig jaar of het jaar daarvoor ontdekt dankzij de Snob, had er toen over gepost, en volgens mij had je een zelfde soort reactie toen
Oeh moet eens kijken of ze iets dichterbij spelen, lijkt me ook wel vet jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel ja! Ik heb ze laatst in de Tolhuistuin ook weer gezien en ga volgend jaar ook naar hun concert in de Melkweg. Ze waren nog beter dan vorig jaar
Ze komen ook naar Roadburn, maar dat is op een festival.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oeh moet eens kijken of ze iets dichterbij spelen, lijkt me ook wel vet ja
Of anders toch naar de Melkweg, maar dat hangt wel af van wanneer ze spelen
Vroeger vaak geweest, en voor mij prima te doen. Maar heb tegenwoordig niet zo veel meer met de reguliere programmering van het festival, dus om nou voor een band een ticket te kopen.. en zeker gezien de prijzen tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze komen ook naar Roadburn, maar dat is op een festival.
Ja, het is best duur voor een dagje. Cardiacs zou ik dit jaar naar luisteren, geloof ik? Maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vroeger vaak geweest, en voor mij prima te doen. Maar heb tegenwoordig niet zo veel meer met de reguliere programmering van het festival, dus om nou voor een band een ticket te kopen.. en zeker gezien de prijzen tegenwoordig![]()
zou natuurlijk iets anders liggen als Cardiacs er ook zou spelen
Het nieuwe albumkan het nog steeds niet geloven dat ik dit in 2025 kan zeggen is denk ik een van de makkelijkste beginpunten, maar mist ergens wel een sprinkeling van de magie van hun muziek op productievlak.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, het is best duur voor een dagje. Cardiacs zou ik dit jaar naar luisteren, geloof ik? Maar dat heb ik niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |