daar hou ik dan wel weer vanquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het begint op zich prima, voor hetzelfde geld was het 26 minuten lang moeke-staat-op-de-achtergrond-te-stofzuigen black metal
als je de naam van Neal Morse voorbij ziet komen weet ik intussen wel wat ik moet verwachtenquote:Op maandag 22 december 2025 16:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah, blijkbaar een supergroep tussen onder andere Mike Portnoy van Dream Theater en nog iemand van Marillion.
Dan weet ik bij voorbaat dat dit op een gegeven moment wel gaat irriteren
Die herken ik dan weer nietquote:Op maandag 22 december 2025 16:08 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
als je de naam van Neal Morse voorbij ziet komen weet ik intussen wel wat ik moet verwachten
Ik kende t nr niet. Ik dacht dat ik bob al gemist had na t douchenquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
26 minuten Transatlantic. Nou ik ga er voor zitten
Je kunt gerust nog zo'n 10 minuten langer douchenquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kende t nr niet. Ik dacht dat ik bob al gemist had na t douchen
Douchen, scheren, naar de kapper, pedicure, nagelstyliste en nog op tijd terug voor ome Bobquote:Op maandag 22 december 2025 16:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je kunt gerust nog zo'n 10 minuten langer douchen
Ja Dopesmokerquote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vroeg me net af wat er zou gebeuren in de snob bij nummers langer dan een uur.
Rick Hovens zei probeer het eens uit, dus, iemand een suggestie voor een nummer van meer dan een uur waarin niet gesneden kan worden?
Had het zelf over Flood van Boris, maar dat is technisch gezien door de band in 4 delen opgesplitst, ookal is het een nummer
Dat geldt voor veel nummers natuurlijk. Zeker uit de LP-tijdquote:Op maandag 22 december 2025 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vroeg me net af wat er zou gebeuren in de snob bij nummers langer dan een uur.
Rick Hovens zei probeer het eens uit, dus, iemand een suggestie voor een nummer van meer dan een uur waarin niet gesneden kan worden?
Had het zelf over Flood van Boris, maar dat is technisch gezien door de band in 4 delen opgesplitst, ookal is het een nummer
Meen dat ze in het verleden wel eens de Jerusalem versie gedraaid hebben, die dan net onder een uur lang is.quote:
Transatlantic is voor mij wel een reden om weer te pleiten voor het opbergen in de podcast van bepaalde nummersquote:Op maandag 22 december 2025 16:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Meen dat ze in het verleden wel eens de Jerusalem versie gedraaid hebben, die dan net onder een uur lang is.
Heeft meer verstand van financiënquote:Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat loopt Ruben te zwetsen. Gabberen op Death
Straks nog zn allermooistequote:Op maandag 22 december 2025 16:50 schreef Bayswater het volgende:
Altijd fijn om Arno te horen. Lekker sfeertje geeft dit Franse gepeupel van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |