Wel een nummer waar ik hardop om moest lachen een paar keer, dat gebeurt niet vaakquote:Op woensdag 24 december 2025 10:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Versie van Body Count ook wel tof maar haalt het niet hierbij
Dat met die wachtwoorden, dat ben ikquote:Op woensdag 24 december 2025 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wel een nummer waar ik hardop om moest lachen een paar keer, dat gebeurt niet vaak
Hoorde Rick net zeggen dat de fonteintjes het niet zo goed doen dit jaar. Conclusie dat ze niet op 1 staan dit jaar?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:59 schreef camilero het volgende:
Fontaines DC lijkt wel heel erg op een ouwe vergeten punkband.
Tja, of alle fans hebben op Boys in the better land gestemd, ten koste van de restquote:Op woensdag 24 december 2025 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoorde Rick net zeggen dat de fonteintjes het niet zo goed doen dit jaar. Conclusie dat ze niet op 1 staan dit jaar?
Ik heb hier alleen hun Engelstalige CD in de kast staan. Blijft toffe muziekquote:Op woensdag 24 december 2025 11:17 schreef Gehenna het volgende:
De Div, ooit die plaat EP 'Open Zee' gekocht nav de Snob
Haha klopt, maar lag me me bij dat ze er maar een hadden. Dat klopte niet zag ik netquote:
Uit mijn hoofd iig nog Vuur, Jam en nog éénquote:Op woensdag 24 december 2025 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha klopt, maar lag me me bij dat ze er maar een hadden. Dat klopte niet zag ik net
Ja wee de platen aan t eind van t uur met djs die t begrip uur niet kennen. Hoe moeilijk kan t zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 11:02 schreef camilero het volgende:
Daar werd Boudewijn wel even heel lelijk afgekapt
Goede wijn behoeft geen kransquote:Op woensdag 24 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah Chabliz, de band die niemand kent en alleen door de eigen aanhang de lijst in wordt gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |