Ik heb al het werk uitgesteld tot volgend jaar. Ze zoeken het maar uit!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:42 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag flink tijd om te luisteren.
We hebben vandaag besloten dat we al het werk uitstellen tot maandag. Als we vandaag iets stuk maken, moeten we het zelf fixen en daar hebben we geen zin in.
En er is niets dusdanig urgent dat het vandaag moet gebeuren en niet tot maandag kan wachten.
Heb ik een keer gedaan met plakkertjes met naam erop op de spullen. Beetje kinderachtig misschien maar schept wel duidelijkheidquote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet binnenkort cd van jou, cd van mij doen.
Disintegration hebben we gelukkig dubbel, dat zou een boel ruzie opleveren anders
Oef, sterkte!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Disintegration hebben we gelukkig dubbel, dat zou een boel ruzie opleveren anders
Ik heb nog nooit cd van jou, cd van mij gedaan, dus ik denk dat ik het wel kanquote:Op woensdag 24 december 2025 09:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oef, sterkte!
Qua muziekcollectie zou het hier heel makkelijk zijn, alles komt van mij, op die ene Pippi Langkous plaat na
De cd's waren destijds wel het laatste waar ik mij druk over maakte. Sterkte ermee, slechte timing ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef PippenScottie het volgende:
Deze was wel fijn idd, maar ik blijf vooral bij het debuut van hun steken. De rest is wel 'ok' met af en toe een uitschieter als dezequote:
Ik luister in de auto vaak Cream voor echte afwisseling qua muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |