Haha, mijn schoonmoeder begon ook te klagen terwijl ze aan haar advocaatje met slagroom zat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister uit pure ellende maar even de kerst top 50 op sky radio haha
Word ik nou vergeleken met je schoonmoeder?:pquote:Op woensdag 24 december 2025 15:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonmoeder begon ook te klagen terwijl ze aan haar advocaatje met slagroom zat.
Staat er in de Top uberhaupt nog ouderwetse hiphop, buiten dan wellicht Rapper's Delight?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:11 schreef Gehenna het volgende:
Dit had ik ook wel in de Top verwacht
Ja schemer volgens mij verantwoordelijk voor de helft van de hiphop productie daarquote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef hihohaswessam het volgende:
Run DMC met Aerosmtih staat er geloof ik nog in, daarna wordt het met name slimme schemer
Vind dat nummer eigenlijk al een beetje een stretch, maar ja met hoe armzalig het gesteld is moeten we het er maar mee doenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef hihohaswessam het volgende:
Run DMC met Aerosmtih staat er geloof ik nog in, daarna wordt het met name slimme schemer
Inderdaad, maar vermoed dat ze de lijst al af hadden voordat de definitie samenstelling van de Top afgerond wasquote:Op woensdag 24 december 2025 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat dit jaar wel in de top 2000 toch?
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekundquote:Op woensdag 24 december 2025 15:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vermoed dat ze de lijst al af hadden voordat de definitie samenstelling van de Top afgerond was
Da's misschien een suggestie voor @W_Wolf, die heeft volgens mij connecties met de organisatie van de Snobquote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekund
Ook eentje die ik nog steeds eens moet zienquote:Op woensdag 24 december 2025 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
RadioheadZo zonde dat ik geen kaartjes kon krijgen voor hun tour dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |