Joni wordt zowel in de Top als in de Snob zwaar ondergewaardeerd!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mis tot nu toe wel a girl called Joni in de lijst. River heb ik voor m'n gevoel altijd gehoord de afgelopen vijf jaar in de Snob
Fisherman's Bluesquote:Op woensdag 24 december 2025 11:50 schreef Bayswater het volgende:
The Waterboys, hebben zoveel goede nummers die lui. Don't bang the drum gaat standaard voluit in de auto.
Of een Snob 4000 die begin december al startquote:Op woensdag 24 december 2025 11:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Joni wordt zowel in de Top als in de Snob zwaar ondergewaardeerd!
Het wordt tijd voor een lijst met ondergewaardeerde ondergewaardeerde liedjes!
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of een Snob 40000 die begin december januari al start
Al jaren niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:00 schreef Gehenna het volgende:
You Really Got Me, staat niet in de top![]()
whuuuuut?
ik ookquote:Op woensdag 24 december 2025 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop stiekem dat Hanson niet in de snob staat
Grappig, in de top2k zou ik die best waarderen, in de snob compleet nietquote:Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik ookmaar hij staat niet in de Top: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/hanson/mmmbop
quote:
mmmbop is een heerlijk nummerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik ookmaar hij staat niet in de Top: https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/hanson/mmmbop
Ah gemist. Call Me By Your Name is de mooiste film van de afgelopen 10 jaarquote:
Tijd gaat sneller dan je denkt. Is alweer bijna 9 jaar oudquote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ah gemist. Call Me By Your Name is de mooiste film van de afgelopen 5 jaar
Het slechtste nummer van de hele Snob 2000 krijgen we ook nog dit uurquote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie nu dat we straks ook nog Gorki krijgen. En nu Eefje de Visser. Wat een weelde <3
Ja haha, klassiek stukje tijd verkeerd inschattenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tijd gaat sneller dan je denkt. Is alweer bijna 9 jaar oud
Het uur is tekort nog voor dopesmokerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het slechtste nummer van de hele Snob 2000 krijgen we ook nog dit uur
Hoe was jouw pubquiz gisteren nog gegaan?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja haha, klassiek stukje tijd verkeerd inschatten
Ik vond die film niets aan. Veel shots van dat ze in fruit beten en van voetenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ah gemist. Call Me By Your Name is de mooiste film van de afgelopen 10 jaar
Jij had liever stomende seks gezien?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond die film niets aan. Veel shots van dat ze in fruit beten en van voeten
Nou dat was qua resultaat lang niet zo glorieus als jullie deelnamequote:Op woensdag 24 december 2025 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe was jouw pubquiz gisteren nog gegaan?
De perzik als goede metafoorquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond die film niets aan. Veel shots van dat ze in fruit beten en van voeten
Maar wel dit valse gejengel van mevrouw Straatquote:Op woensdag 24 december 2025 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het uur is tekort nog voor dopesmoker
Ow, nee. Die scenes spoel ik, als ik in mijn eentje kijk, altijd door.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij had liever stomende seks gezien?
Wat een vreselijke stem heeft die vrouw idd.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar wel dit valse gejengel van mevrouw Straat
Heb 'm op een gegeven moment wel in mijn liked songs gezet, dus ik kom het nummer zo nu en dan tegen, fijne plaatquote:Op woensdag 24 december 2025 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuke ontdekking deze Etan Huijs:) al zou het zomaar kunnen dat ik dit vorig jaar ook zei
Volgende keer toch maar weer met je fokvrienden meedoen. Dan hadden we wellicht 120 uit 120 gehaaldquote:Op woensdag 24 december 2025 13:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nou dat was qua resultaat lang niet zo glorieus als jullie deelname
Hier had ook iets van Blood Incantation kunnen staanquote:Op woensdag 24 december 2025 14:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vond het op zich op momenten wel prima, maar mijn tolerantie voor grunten is vrij laag tegenwoordig en het bleef maar kabbelen
Volgend jaar op Best Kept Secret. Mogelijk ga ik daarheenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier had ook iets van Blood Incantation kunnen staan
Ik heb dit in het verleden in de Snob gehoord, maar inderdaad lekker, begon al meteen lekker met een beetje Motorik-achtig ritmequote:Op woensdag 24 december 2025 14:45 schreef Gehenna het volgende:
He dit klinkt lekker!I Believe In My Mess, nooit van gehoord
Die stond in het voorprogramma als Elle Bandita half-naakt op het podium bij een van de allereerste concerten waar ik naar toe was gegaan toen ik 13 wasquote:
Nou hij kan weer van de mute afquote:Op woensdag 24 december 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister uit pure ellende maar even de kerst top 50 op sky radio haha
Wel een mindere van haar wmb, maar nog steeds een zwak voorquote:Op woensdag 24 december 2025 14:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mindere uurtjes nu wel. Froukje doet het hier ook niet bepaald
Ik heb ook het idee dat de hoeveelheid Shazams een paar dagen terug hoger lag.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het aantal mutemomenten begint langzamerhand wel toe te nemen. Je merkt dat we bijna bij de bovenste helft vd lijst zitten
Haha, mijn schoonmoeder begon ook te klagen terwijl ze aan haar advocaatje met slagroom zat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister uit pure ellende maar even de kerst top 50 op sky radio haha
Word ik nou vergeleken met je schoonmoeder?:pquote:Op woensdag 24 december 2025 15:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Haha, mijn schoonmoeder begon ook te klagen terwijl ze aan haar advocaatje met slagroom zat.
Staat er in de Top uberhaupt nog ouderwetse hiphop, buiten dan wellicht Rapper's Delight?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:11 schreef Gehenna het volgende:
Dit had ik ook wel in de Top verwacht
Ja schemer volgens mij verantwoordelijk voor de helft van de hiphop productie daarquote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef hihohaswessam het volgende:
Run DMC met Aerosmtih staat er geloof ik nog in, daarna wordt het met name slimme schemer
Vind dat nummer eigenlijk al een beetje een stretch, maar ja met hoe armzalig het gesteld is moeten we het er maar mee doenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef hihohaswessam het volgende:
Run DMC met Aerosmtih staat er geloof ik nog in, daarna wordt het met name slimme schemer
Inderdaad, maar vermoed dat ze de lijst al af hadden voordat de definitie samenstelling van de Top afgerond wasquote:Op woensdag 24 december 2025 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Dit staat dit jaar wel in de top 2000 toch?
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekundquote:Op woensdag 24 december 2025 15:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, maar vermoed dat ze de lijst al af hadden voordat de definitie samenstelling van de Top afgerond was
Da's misschien een suggestie voor @W_Wolf, die heeft volgens mij connecties met de organisatie van de Snobquote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar waarom kijken ze dan niet even op FOK!? Daar staan alle nieuwkomers, dan hadden er nog een paar andere liedjes in de snob gekund
Ook eentje die ik nog steeds eens moet zienquote:Op woensdag 24 december 2025 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
RadioheadZo zonde dat ik geen kaartjes kon krijgen voor hun tour dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |