Hoop het zelf wel van harte. Sws beste uur van de dag imo ditquote:
Er kan voor mij niet genoeg polsensnij-muziek in zo'n lijst staanquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:29 schreef Eightyone het volgende:
Polsensnij-muziek.
Wel erg mooie polsensnij-muziek, maar toch.
(Unkle - Rabbit in your headlights)
Hopelijk voor jou staat Last night... van The Smiths er ook nog ergens tussen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er kan voor mij niet genoeg polsensnij-muziek in zo'n lijst staan
Daar had hij dan ook wel alle reden toe.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:37 schreef hihohaswessam het volgende:
van saybia raak ik dan weer spontaan depressief
Ja, mee eens! Ik kende em niet, dus wat dat betreft is het fijn dat het nummer zo ver gezakt is in de Snobquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey Man, Nice Shot is wel een goed nummer. Ik ken verder niks van die band (Filter)
Ja heerlijk dat industriële. Ook eentje voor @camileroquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:01 schreef BillDauterive het volgende:
De heerlijkste van Einstürzende Neubauten![]()
Snel even wat boodschappen doen, zodat ik op tijd thuis ben
songfestival-achtige competitie is een smakeloos landquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:38 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk.
Ooit heb ik dit lied een keer ingestuurd bij een soort van songfestival-achtige competitie. Iedereen zendt een liedje in en de top 10 van iedereen krijgt dan punten. Meer dan 30 mensen deden mee.
Ik eindigde onderaan met 0 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |