Wel? Lijkt me toch een vrij vaste waarde hier. Maar kan ook voorstellen dat er zoveel van 'm in de keuzelijst staat dat de stemmen verspreid worden.quote:Op maandag 22 december 2025 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Peaches en Regalia is er afgelopen jaren meermaals uit gegaan
Ik hoop heel erg dat Snow in San Anselmo erin staat nogquote:Op maandag 22 december 2025 15:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, dat was toch wel een lekker nummer van Van
Thats what she said toen ik vanachter naar binnen gingquote:Op maandag 22 december 2025 15:18 schreef BillDauterive het volgende:
Dit ken ik niet, maar klinkt erg lekker!
toen ze dit nog bekend maakten waren het er zo rond de drie duizend, weet niet of het sindsdien erg is gegroeid, maar denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel? Lijkt me toch een vrij vaste waarde hier. Maar kan ook voorstellen dat er zoveel van 'm in de keuzelijst staat dat de stemmen verspreid worden.
En daarbij zijn grote verschuivingen hier de orde van de dag, vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk stemmen
Er is vervelender muziek, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 22 december 2025 15:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik kan meneer Townsend opzich wel hebben maar vind het vaak echt heel erg saai om een of andere reden.
Sluit mooi aan bij dat nummer een paar uur geleden. I've got something to put in you!quote:Op maandag 22 december 2025 15:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thats what she said toen ik vanachter naar binnen ging
Oh ja ik vergeet het eigenlijk vrijwel meteen weer. Beetje net als de muziek van Suus en Freek.quote:Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef camilero het volgende:
[..]
Er is vervelender muziek, maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet het eigenlijk vrijwel meteen weer. Beetje net als de muziek van Suus en Freek.
Die vergelijking zou ik in de pinguin chat moeten gooien, gaan heel wat mensen boos worden denk
Heeft die uberhaupt ooit in de top gestaan? Dat voelt voor mij aan als zo'n nummer wat al jaren op een vaste plek rond 1200 ofzo zou moeten staanquote:Op maandag 22 december 2025 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sluit mooi aan bij dat nummer een paar uur geleden. I've got something to put in you!
Zelfs Danger! High Voltage heeft nooit de Top 2000 gehaald. Iets met een smakeloos landquote:Op maandag 22 december 2025 15:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heeft die uberhaupt ooit in de top gestaan? Dat voelt voor mij aan als zo'n nummer wat al jaren op een vaste plek rond 1200 ofzo zou moeten staan
sommige van die chatters lijken echt niets te kunnen hebben waar geen gitaar in zit, vind het toch altijd weer fascinerendquote:Op maandag 22 december 2025 15:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet het eigenlijk vrijwel meteen weer. Beetje net als de muziek van Suus en Freek.
Die vergelijking zou ik in de pinguin chat moeten gooien, gaan heel wat mensen boos worden denk
Sommige komen inderdaad over als de stereotypische metalzolderkamerautist jaquote:Op maandag 22 december 2025 15:31 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
sommige van die chatters lijken echt niets te kunnen hebben waar geen gitaar in zit, vind het toch altijd weer fascinerend
Mja het waren volgens mij wel beide nummers die in de periode uitkwamen dat ze nog niks moesten hebben van nieuwe muziek, toch?quote:Op maandag 22 december 2025 15:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfs Danger! High Voltage heeft nooit de Top 2000 gehaald. Iets met een smakeloos land
Prima kookwekker voor de aardappelenquote:Op maandag 22 december 2025 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
26 minuten Transatlantic. Nou ik ga er voor zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |