SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Als je de naam niet correct schrijft of er een letter achter zet, werkt het nietquote:
Woahquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je de naam niet correct schrijft of er een letter achter zet, werkt het niet
quote:
Al genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Gewoon wat kerstkransjes schranzen
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
Ik ben nog gewoon jarig dus nog geen kerstgevoel vandaag
Ben je jarig vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
vast welquote:
jaquote:
Waarschijnlijk als je op 29 februari geboren bent.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Ja, inderdaad, sowieso we gewend zijn de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
maar we missen natuurlijk -10 en sneeuw
Ja beter niet doen met welke vorm van psychosegevoeligheid dan ook. Een FOK!ker die dit toch deed kan het inmiddels niet meer navertellen. Nu weet ik niet of dat een directe oorzaak-gevolg was, maar het was wel zelfmoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nooit durven blowen, omdat onze buurjongens ook blowden en daar is de thuissituatie toen enorm ge-escaleerd. Kwam niet alleen door het blowen natuurlijk, maar ja....
En nu slik ik anti-psychotica dus is blowen al helemaal onverstandig
3 meter sneeuwquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, sowieso we gewend zijn de afgelopen jaren.
Ja en ik vind gewone sigaretten al niet lekker (wel geprobeerd hoor)quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja beter niet doen met welke vorm van psychosegevoeligheid dan ook. Een FOK!ker die dit toch deed kan het inmiddels niet meer navertellen. Nu weet ik niet of dat een directe oorzaak-gevolg was, maar het was wel zelfmoord
Oh noquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[img=450]https://www.chicaandjo.co(...)-cakes-4-590x590.jpg[/img
Gefeliciteerd @:nizno![]()
haakje sluiten niet vergetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[img=450]https://www.chicaandjo.co(...)-cakes-4-590x590.jpg[/img
ik zie daar in die chaos dingen dat ik denk.......quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook niet maar ik sla al die suiker ook niet af als ik het gratis krijgquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
haakje sluiten niet vergeten
Dank je
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie daar in die chaos dingen dat ik denk.......
hoe chaotisch moet je zijn om dat te bedenken.
Het ging een beetje als: nizno > onzin > onzintaart? Hmm nee.. > chaostaart? > Wtf is dit nou weerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie daar in die chaos dingen dat ik denk.......
hoe chaotisch moet je zijn om dat te bedenken.
Alles en overalquote:
daar zou je wat mee moeten doen met dat talentquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles en overal
Waar je ook maar bent
Je kijkt over je schouder en..
Chao staart je aan
Gelukkig vragen ze niet of je uit Holland komtquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
De app van de Filipijnse overheid vraagt of ik Netherlandic ben
Ja, maar semi-lange overstap in Shanghai, dus eigenlijk als eerste Shanghai voor een paar uurtjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar vlieg je dan eerst op Manila, Nijn??
ik denk dat hij 1mm heeftquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/322566/(...)-kennedy-center.html hoeveel moet die gast wel niet compenseren
Waarschijnlijk omdat hij onder al dat zwartgelakte wel staatquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
daarom kunnen ze hem ook niet vinden tussen al die zwartgelakte pagina's
veel te klein
zeg..quote:
Nee joh 👀quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg..
als ik een pan mosselen en twee kreeften wegwerk ben ik dan een vreetboei
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, dan pak ik er nog zes gebakken schollen bij
mschollen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@mschol ??quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier valt het reuze mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zijn hier weer het wekelijkse vuurwerk aan het af steken
hier af en toe een goeie knal. en dan is het weer rustig.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zijn hier weer het wekelijkse vuurwerk aan het af steken
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
"Have you ever been to Africa or South America"
Fuck
quote:"... during the last 6 days?"
Oh.
Interessante vraagstelling
Nou?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
"Have you ever been to Africa or South America"
Fuck
"... during the last 6 days?"
Oh.
Interessante vraagstelling
Nee, ik ga niet in Zuid-Amerika of Afrika geweest zijn in de 6 dagen voor ik Brunei binnen gaquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in Zuid-Amerika of Afrika geweest zijn in de 6 dagen voor ik Brunei binnen ga
Ik had geen kerstoutfit en ook geen motor (sinds vanmorgen)quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waar was je?![]()
https://www.hln.be/brugge(...)ond-brugge~a284a5f6/
Owja, je zit even zonderquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had geen kerstoutfit en ook geen motor (sinds vanmorgen)
quote:
Komt ze dan nou pas mee ...quote:
@kwiwi staat Nizno al op je kalender?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ze dan nou pas mee ...
Gefeliciteerd Nizzie![]()
![]()
Da's balen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je jarig?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
daarom kunnen ze hem ook niet vinden tussen al die zwartgelakte pagina's
veel te klein
Nog gefeliciteerdquote:
Oké ik geef iets voor vis dmquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook slecht in cadeaus verzinnen. Geef maar gewoon aan wat je wil, dan koop ik dat wel voor je.
Thanks ik zit al vanaf half 4 beneden omdat die kater me wakker maakte en zelf in slaap viel en ik nietquote:
gemeenquote:Op zondag 21 december 2025 06:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks ik zit al vanaf half 4 beneden omdat die kater me wakker maakte en zelf in slaap viel en ik niet
Wat is er met je motor?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja las het gisteren al ergens, te lang geledenquote:Op zondag 21 december 2025 07:21 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)ft-voorlopig-zo.html
15 jaar geleden alweer
nee helaas..quote:Op zondag 21 december 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja las het gisteren al ergens, te lang geleden
En dit jaar komt er ook geen sneeuw met Kerst helaas
Kinderen van nu weten amper wat winters zijn met een flink pak sneeuwquote:Op zondag 21 december 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee helaas..
en realiseerde mij dat kids van collega nooit een witte kerst hebben meegemaakt
Morguh Karzaiquote:
Nee, ik heb alleen een wat huisjes en dingetjes op het dressoir staan daar staan wat kleine boompjes tussen.quote:Op zondag 21 december 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
hallo dotteke, staat de kerstboom al?
Dan heb je toch kerst in huis.quote:Op zondag 21 december 2025 07:55 schreef Karzai het volgende:
Oh wat leuk, ik heb een slinger en een kabouter aan de ventilator gehangen![]()
[ afbeelding ]
ach ik vind het opzich wel gezellig enzo met al die lampjes, maar als man alleen ga ik niet mijn hele huis versieren.quote:Op zondag 21 december 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je toch kerst in huis.
Ik moet zeggen ik ben het al zat hoor. Volgende week is het ook weer weg.
Ik wilde het eigenlijk ook niet doen hoor. Maar kleindochter vroeg waar de huisjes waren.quote:Op zondag 21 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik vind het opzich wel gezellig enzo met al die lampjes, maar als man alleen ga ik niet mijn hele huis versieren.
ja die kinderen vinden dat geweldig natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk ook niet doen hoor. Maar kleindochter vroeg waar de huisjes waren.
Ja al die geluidjes en draaiende dingen. IK heb ze gewoon uit zij zet ze allemaal aan als ze komtquote:Op zondag 21 december 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja die kinderen vinden dat geweldig natuurlijk
De langste nacht (kwa licht)is in ieder geval geweest afgelopen nacht. Langzaam aan gaan we weer naar de wat langere lichtere dagenquote:Op zondag 21 december 2025 08:12 schreef Karzai het volgende:
oei nog steeds donker buiten, tis al 8 uur geweest. ik zo maar even een ontbijtje maken, klein wandelingetje doen om wakker te worden en wat huishoudelijke taken verrichten.
wat vanmiddag gaat brengen weet ik nog niet
Heerlie de peerliequote:Op zondag 21 december 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De langste nacht (kwa licht)is in ieder geval geweest afgelopen nacht. Langzaam aan gaan we weer naar de wat langere lichtere dagen
Ja, ik kijk er ook naar uit we moeten helaas nog een paar maanden wachten voor het weer om 7 uur licht isquote:
Kan toch moeilijk alles voorzeggen??quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt ze dan nou pas mee ...
Gefeliciteerd Nizzie![]()
![]()
ik ben trots op jequote:Op zondag 21 december 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik slaap en sta zoveel lekkerder op als het nog donker is
Waarom naakte bij je wakker?quote:Op zondag 21 december 2025 06:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks ik zit al vanaf half 4 beneden omdat die kater me wakker maakte en zelf in slaap viel en ik niet
Enige voordeel is nu dat mijn dochtertje zelf naar bed wil omdat nacht=donker.quote:Op zondag 21 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er ook naar uit we moeten helaas nog een paar maanden wachten voor het weer om 7 uur licht is
Maakt voor mij niets uit of het nu donker of licht is, slaap hetzelfde.quote:Op zondag 21 december 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik slaap en sta zoveel lekkerder op als het nog donker is
Dat is dan wel fijn, maar in de zomer een hel dus om haar naar bed te krijgenquote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige voordeel is nu dat mijn dochtertje zelf naar bed wil omdat nacht=donker.
Ja, was dramatisch deze zomer.quote:Op zondag 21 december 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn, maar in de zomer een hel dus om haar naar bed te krijgen
Misschien een goed plan. Of een wekker die afgaat als het bedtijd isquote:Op zondag 21 december 2025 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was dramatisch deze zomer.
Straks maar beginnen met klokkijken
Ik begreep van mijn zusje dat er zo'n indicator is voor kinderen. Die verandert van kleur zodra het de tijd is die je instelt.quote:Op zondag 21 december 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een goed plan. Of een wekker die afgaat als het bedtijd is
Gefeliciteerd nizziepizziequote:Op zondag 21 december 2025 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk alles voorzeggen??
Ik zei gisteren tegen die van mij om 1715 of hij zich klaar ging maken voor bed want het was donker.quote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige voordeel is nu dat mijn dochtertje zelf naar bed wil omdat nacht=donker.
Het is kerstvakantiequote:Op zondag 21 december 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
Ik ga bijzonder weinig doen vandaag. Hogwarts Legacy bewaar ik even tot de kerstvakantie.
Ja klopt, heeft mijn kleindochter ook, ook wanneer ze er weer uit magquote:Op zondag 21 december 2025 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn zusje dat er zo'n indicator is voor kinderen. Die verandert van kleur zodra het de tijd is die je instelt.
Oke okequote:
Helaas, hij trapt we niet in. Hij heeft goed naar Kuzu geluisterd.quote:Op zondag 21 december 2025 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nizziepizzie
[..]
Ik zei gisteren tegen die van mij om 1715 of hij zich klaar ging maken voor bed want het was donker.
Maar daar trapte hij mooi niet in.
[..]
Het is kerstvakantie
Misschien eentje kopen maar voor haar.quote:Op zondag 21 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft mijn kleindochter ook, ook wanneer ze er weer uit mag
Nou is die van jou wat jonger. Die van mij is bijna 11.quote:Op zondag 21 december 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, hij trapt we niet in. Hij heeft goed naar Kuzu geluisterd.
Scheelt wat. Gelukkig trapt hij er dan niet meer in.quote:Op zondag 21 december 2025 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou is die van jou wat jonger. Die van mij is bijna 11.
quote:Op zondag 21 december 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt wat. Gelukkig trapt hij er dan niet meer in.
Mijn poppetje is pas 3. Ik word er nog vrolijk van als ik in de ochtend haar hoor roepen vanaf boven: "Het is ochtend, dan kunnen we spelen."
quote:Op zondag 21 december 2025 07:55 schreef Karzai het volgende:
Oh wat leuk, ik heb een slinger en een kabouter aan de ventilator gehangen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.quote:Op zondag 21 december 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt wat. Gelukkig trapt hij er dan niet meer in.
Mijn poppetje is pas 3. Ik word er nog vrolijk van als ik in de ochtend haar hoor roepen vanaf boven: "Het is ochtend, dan kunnen we spelen."
erg schattigquote:Op zondag 21 december 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen een wat huisjes en dingetjes op het dressoir staan daar staan wat kleine boompjes tussen.
[ afbeelding ]
En ik heb zo gehaakt Kerstmannetje met rudolf gehaakt en die staan in en kist met lampjes
[ afbeelding ]
En jij ?
Hoe oud is hij nu?quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.
Hij wilde laatst wel weer minecraft samen spelen.
doe ik dit jaar ook niet, maar boompje en paar dingen neerzetten in woonkamer probeer ik meestal wel, maar ik neem mij elk jaar voor het eerder neer tezetten maar dat komt er dan weer niet vanquote:Op zondag 21 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik vind het opzich wel gezellig enzo met al die lampjes, maar als man alleen ga ik niet mijn hele huis versieren.
vanavond.. met rolletjesquote:
Warme?quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, hij trapt we niet in. Hij heeft goed naar Kuzu geluisterd.
Ken je dat niet? Die dingen waar je slagroom in spuit op oudjaarsdag.quote:
Gewoon ijshoorntjes in een andere vormquote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Die dingen waar je slagroom in spuit op oudjaarsdag.
Die zijn zo lekker, heb al twee dozen in huisquote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
nee..quote:
Morguh Stigquote:
quote:
Oh ik dacht dat dat landelijk ook wel een ding was maar ben daar ook niet altijd heel goed van op de hoogte.quote:Op zondag 21 december 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee..
volgens mij ooit eens van gehoord, en dat dat vooral in het oosten des landen een dingetje is
bij het oude jaar horen de kniepertjes... die zijn niet gerold want het jaar is voorbij. Voor het nieuwe jaar zijn rolletjes... Want daar zit de verrassing nog in wat het aankomende jaar gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee..
volgens mij ooit eens van gehoord, en dat dat vooral in het oosten des landen een dingetje is
ja ja,...quote:Op zondag 21 december 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij het oude jaar horen de kniepertjes... die zijn niet gerold want het jaar is voorbij. Voor het nieuwe jaar zijn rolletjes... Want daar zit de verrassing nog in wat het aankomende jaar gaat worden.
jaquote:
Dotje schatjequote:
Lekker lezen, niks mis mee.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.
Hij wilde laatst wel weer minecraft samen spelen.
Je hebt ze tegenwoordig ook met een laag chocolade er overquote:
Klopt, in het verleden wel twee doosjes van gehad ofzo maar toen was ik er ook wel klaar mee. Zijn ook best wel duur tegenwoordig.quote:Op zondag 21 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ze tegenwoordig ook met een laag chocolade er over
quote:Op zondag 21 december 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, koud want warm heb ik zo op de vroege ochtend echt niks mee
Het is hier Roblox, brawl stars en dan soms minecraft.quote:Op zondag 21 december 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lezen, niks mis mee.
Ben benieuwd hoelang ze nog met haar poppenhuis, haar duplo en haar playmobile wil spelen. Ik hoop toch wel dat het gamen nog even op zich laat wachten.
Mijn leerlingennzitten weer in een minecraft fase. Willen me ook de hele tijd uitnodigen.
daarom bakken we ze zelf.quote:
Dat zijn toch kniepertjes?quote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
foto van @:ieniminimuis geleend
Die Vegter's rolletjes kun je volgens mij wel landelijk in de supermarkten krijgen, maar dat wordt meer gebruikt bij versieringen bij toetjes en taartenquote:Op zondag 21 december 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee..
gratis in mn gpu? nicequote:Op zondag 21 december 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is hier Roblox, brawl stars en dan soms minecraft.
Wil eigenlijk de nieuwe Jurassic World Evolution nog zodat hij daar weer wat mee gaat doen maar nog niet echt een lekkere aanbieding gezien en las geruchten dat die in gpu komt
een foto van kniepertjesquote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn toch kniepertjes?
Welke kant op te gaan? Huhquote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom bakken we ze zelf.
ben al soort van bezig om te zorgen dat ik toonbaar genoeg ben om die kant op te gaan
ik denk dat ik in de war ben met kniepertjes..quote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Vegter's rolletjes kun je volgens mij wel landelijk in de supermarkten krijgen, maar dat wordt meer gebruikt bij versieringen bij toetjes en taarten
Deze zijn niet opgerold.quote:Op zondag 21 december 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een foto van kniepertjes
[ afbeelding ]
zie je het verschil?
naar mn ouders huis om daar met de hele familie te gaan bakkenquote:
Kan j ezelf best een hoop dan doen volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lezen, niks mis mee.
Ben benieuwd hoelang ze nog met haar poppenhuis, haar duplo en haar playmobile wil spelen. Ik hoop toch wel dat het gamen nog even op zich laat wachten.
Mijn leerlingennzitten weer in een minecraft fase. Willen me ook de hele tijd uitnodigen.
Niet op oudjaarsdag met slagroom? Zo ken ik dat.quote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Vegter's rolletjes kun je volgens mij wel landelijk in de supermarkten krijgen, maar dat wordt meer gebruikt bij versieringen bij toetjes en taarten
jij bent snel van begrip op deze zondagquote:
Ik ken echt niemand die dat bakt volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar mn ouders huis om daar met de hele familie te gaan bakken
aasngenaamquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat bakt volgens mij.
eerlijk is eerlijk: oudjaarsdag en de dag errvoor stonden hier altijd in het teken van oliebollenbakken (en het proeven van de creatiesquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet op oudjaarsdag met slagroom? Zo ken ik dat.
Maar jij woont beetje te ver weg om wat kniepertjes of rolletjes te halen/kopen.quote:
Oudjaarsdag was hier vooral oliebollen bakkenquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet op oudjaarsdag met slagroom? Zo ken ik dat.
Game pass ultimate. Kaneelstokje weet.quote:
Oliebollen en rolletjes met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oudjaarsdag was hier vooral oliebollen bakken
Nee oliebollen met poedersuikerquote:
ja dat dan weer welquote:Op zondag 21 december 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij woont beetje te ver weg om wat kniepertjes of rolletjes te halen/kopen.
Ik vind ze heerlijk, de doosje liggen klaar kan er bijna niet van afblijvenquote:Op zondag 21 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt, in het verleden wel twee doosjes van gehad ofzo maar toen was ik er ook wel klaar mee. Zijn ook best wel duur tegenwoordig.
Ach, die paar knaken.quote:Op zondag 21 december 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is hier Roblox, brawl stars en dan soms minecraft.
Wil eigenlijk de nieuwe Jurassic World Evolution nog zodat hij daar weer wat mee gaat doen maar nog niet echt een lekkere aanbieding gezien en las geruchten dat die in gpu komt
Knipertjes ken ik helemaal niet, alleen die nieuwjaarsrolletjesquote:Op zondag 21 december 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een foto van kniepertjes
[ afbeelding ]
zie je het verschil?
hier ook idd. de doffe knallen komen vooral van links... grote weilanden daar.quote:Op zondag 21 december 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Carbidschieten is ook een oudjaarsdag traditie hier (nou ja niet in mijn wijk natuurlijk maar op het platteland).
hier was dat vooral kerstbomen rausen en afgebrand duindorp EN vreugdevuren op zowat elk kruispuntquote:Op zondag 21 december 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Carbidschieten is ook een oudjaarsdag traditie hier (nou ja niet in mijn wijk natuurlijk maar op het platteland).
Die zijn eigenlijk nog veel lekkerder dan die oliebollenquote:
maar wel met echte plakken ronde appelquote:
Ja, ik weet het. Wij hebben geen ipad thuis. Maar als oma oppast, komt de ipad toch vaak tevoorschijn.quote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan j ezelf best een hoop dan doen volgens mij.
Die van mijn zoon zijn 9 en 7. Ze mogen twee x in de week een uurtje achter de ipad of een spelletje spelen.
Verder speelt de jongste heel veel buiten, ze wonen in een bos
De oudste schrijft liedjes, leert gitaar spelen en knutselt heel graag en bouwt lego
ja, daarom beignets en geen flappenquote:Op zondag 21 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel met echte plakken ronde appel
quote:Op zondag 21 december 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn eigenlijk nog veel lekkerder dan die oliebollen
joh bij de kramen hier gooien ze alle namen door elkaarquote:Op zondag 21 december 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, daarom beignets en geen flappen
Waar ik woon hoor ik dat niet maar in het dorp waar ik ben opgegroeid hoorde je het de hele dag door van links naar rechts en achter naar voren.quote:Op zondag 21 december 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier ook idd. de doffe knallen komen vooral van links... grote weilanden daar.
Als die kleine hier logeert speelt ze hier ook veel buiten hoor, of met de poppenwagen wandelen of met haar step. Veel kinderen zie je hier haast niet meer buitenspelenquote:Op zondag 21 december 2025 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Wij hebben geen ipad thuis. Maar als oma oppast, komt de ipad toch vaak tevoorschijn.
Ja in een bos wonen zit er niet in.
Maar gaan zeker ons best doen om veel aan te bieden.
Je moet chocoroom halen bij de Albert Heijn. Niet zo zeer voor de rolletjes maar die shit is zo lekkkkkker.quote:Op zondag 21 december 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk, de doosje liggen klaar kan er bijna niet van afblijven
Dus heb ik bewust nog geen slagroom gekocht
Heb gisteren nog voor 125 euro aan cadeaus voor kerst gehaald voor hem.quote:
Ik zou ze ook wel weer eens een keer willen maken, alleen ik heb geen frituurpanquote:Op zondag 21 december 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom heb ik ook geregeld dat mijn oompje er 5 bakt voor me oudjaarsdag.. en dan mag ik ook nog 4 met krentjes mee... kon slechter
ik woon in een dorp, maar dit dorp zelf doen ze het niet. komt omdat we geen weilandjes meer over hebben. Maar we hebben zo ver naar de dorpsgrenzen gebouwd dat de buurdorpen er zowat helemaal aan vast zitten en daar knallen ze welquote:Op zondag 21 december 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar ik woon hoor ik dat niet maar in het dorp waar ik ben opgegroeid hoorde je het de hele dag door van links naar rechts en achter naar voren.Maar ja was ook wel een leuke traditie.
ja, bij kramen is het een drama..quote:Op zondag 21 december 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh bij de kramen hier gooien ze alle namen door elkaar
en zit er in sommige zelfs appelmoes achtige drap
Ik zag het gisteren staan bij AH maar het trok mij eigenlijk niet.quote:Op zondag 21 december 2025 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet chocoroom halen bij de Albert Heijn. Niet zo zeer voor de rolletjes maar die shit is zo lekkkkkker.
perdon?quote:Op zondag 21 december 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, bij kramen is het een drama..
ik had er 2 weken geleden 1 en die had suiker (geen poedersuiker) erop gedaan..
@CherryLips en ik hebben dit goedgekeurd als Kirby's van deze SC.quote:Op zondag 21 december 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren staan bij AH maar het trok mij eigenlijk niet.
Ik zal eens kijken van de week of ik het wil proberen
A kijk dan omtkom ik er niet aan om het te proberen.quote:Op zondag 21 december 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips en ik hebben dit goedgekeurd als Kirby's van deze SC.
quote:Op zondag 21 december 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A kijk dan omtkom ik er niet aan om het te proberen.
Als ik er aan denk zal ik er morgen een kopen.
een Like voor het vuurwerkquote:Op zondag 21 december 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
sjow... haar zit in de plooi, schoenen aan gedaan... lange broek en kersttrui.. even wat cat1 vuurwerkjes uit de kast snaaien en dan op de fiets...
Heb een fijne dag!
O dat wordt wel heel erg zondigen danquote:Op zondag 21 december 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Ik raad het aan om dan met iets vrij neutraals te eten.. slagroomijs of vanilleijs.
Dit durf ik niet te zeggen want dat eet ik niet.quote:Op zondag 21 december 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wordt wel heel erg zondigen dan![]()
Ik denk dat het op Griekse Yoghurt ook wel zal smaken denk je niet?
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 21 december 2025 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit durf ik niet te zeggen want dat eet ik niet.
Valt toch wel mee? Of ga je hele kilos makenquote:Op zondag 21 december 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
oeh, en ik twijfel om stoofpeertjes te maken
dat schillen is alleen zo'n teringklus
Gisterenavond kwam mijn hulp een bakje stoofpeertjes brengen, ze waren nog warm. Lekker hoorquote:Op zondag 21 december 2025 10:38 schreef mschol het volgende:
oeh, en ik twijfel om stoofpeertjes te maken
dat schillen is alleen zo'n teringklus
ik vul mn slowcooker, das toch zo 1 a 1,5 kiloquote:Op zondag 21 december 2025 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Of ga je hele kilos maken
Ik had hogere verwachtingen ervan door jullie. Het is lekker maar niet omgroflcopter lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips en ik hebben dit goedgekeurd als Kirby's van deze SC.
Ah ja dan is het wel een boel schillen. Ik moet er nog wel eens 4 ofzo. Dan is het alleen voor het avondeten dan.quote:Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vul mn slowcooker, das toch zo 1 a 1,5 kilo
als ik er een paar wil dan haal ik ze wel kant en klaarquote:Op zondag 21 december 2025 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel een boel schillen. Ik moet er nog wel eens 4 ofzo. Dan is het alleen voor het avondeten dan.
Vorige week ook met warme appelmoes gedaan.
Maar die zijn minder lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik er een paar wil dan haal ik ze wel kant en klaar
De lidl heeft van die potten met stoofpeertjes in deze tijd, die zijn nog wel te eten. AL blijft zelf gemaakt natuurlijk een stuk lekkerderquote:
dirk heeft die ook het hele jaar doorquote:Op zondag 21 december 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lidl heeft van die potten met stoofpeertjes in deze tijd, die zijn nog wel te eten. AL blijft zelf gemaakt natuurlijk een stuk lekkerder
Ik heb zelfgemaakt. Stonden zakken stoofpeertjes te koop langs zon landweggetje in het midden van nowherequote:Op zondag 21 december 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lidl heeft van die potten met stoofpeertjes in deze tijd, die zijn nog wel te eten. AL blijft zelf gemaakt natuurlijk een stuk lekkerder
Wij hebben hier geen Dirk.quote:Op zondag 21 december 2025 10:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
dirk heeft die ook het hele jaar door
En toen kreeg je een beroerte?quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had hogere verwachtingen ervan door jullie. Het is lekker maar niet omgroflcopter lekker
Is ook veel lekkerder als je ze zelf maakt.quote:Op zondag 21 december 2025 10:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelfgemaakt. Stonden zakken stoofpeertjes te koop langs zon landweggetje in het midden van nowhere
Wel veel werk dus ik heb ze heel gelaten, enkel geschild en gekookt.
Een week later stonden bij datzelfde kraampje langs de weg ook kant en klare potten met stoofpeertjes, ook daar wat van meegenomen.
Ik heb ze nog niet gegetenquote:Op zondag 21 december 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook veel lekkerder als je ze zelf maakt.
Dan heb je ze wel lekker vers. Hoe smaakte die in de pot? Iedereen maakt toch de peertjes op zijn of haar manier
blijft een verrassing dusquote:
Lekker toch, en helemaal als je het gekregen hebt.quote:Op zondag 21 december 2025 11:14 schreef drakin het volgende:
Net als appelmoes. Allemaal gekregen appels verwerkt, zitten nu nog in potjes. 3 potjes slechts net als de peertjes.
Op de dag van het maken wel gegeten natuurlijk.
Oke morgen dan.quote:
* dud0r steekt kroketje inquote:
Daar heb je Google voorquote:Op zondag 21 december 2025 11:39 schreef mschol het volgende:
ik moet echt zorgen dat ik wegga want, ik wil even ergens in den haag een kerststukje brengen, weet alleen niet of er ergens een bloemist open is in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 21 december 2025 11:58 schreef Ama het volgende:
Mijn vader is altijd wel trots op zijn werk maar ja of ik nou een kalender van de bouw moet hebben..niks voor jou @mschol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op zondag 21 december 2025 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke morgen dan.
Achter het fietsenhok.
[..]
* dud0r steekt kroketje in
Ehm dat weet ik nietquote:
Woah. Ik ookquote:
quote:
Alleen als je daar dingen hebt opgetildquote:Op zondag 21 december 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben naar de keuken geweest telt dat ook?
Ja van een lieve vrouw waar ik soms help (werk)quote:Op zondag 21 december 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, en helemaal als je het gekregen hebt.
Fles drinken, een glas, airfryermandje etc.quote:Op zondag 21 december 2025 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je daar dingen hebt opgetild
Durf mijn speakers ook niet voluit aan te zetten.quote:Op zondag 21 december 2025 12:13 schreef mschol het volgende:
bak geluid uit die speaker
veel meer dan 50% moet ik em niet zetten
Dat zijn altijd lieve gebaren.quote:Op zondag 21 december 2025 12:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja van een lieve vrouw waar ik soms help (werk)
Zat er wat in het airfryer mandje?quote:Op zondag 21 december 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Fles drinken, een glas, airfryermandje etc.
Ja een paar kaaskipnuggets.quote:
Gevulde eieren?quote:Op zondag 21 december 2025 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb die gekookte eitjes met kerrie poeder op zoals iemand zei hier. Ben niet echt fan.
Lekkah.quote:Op zondag 21 december 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja een paar kaaskipnuggets.Zou dat doordeweeks niet doen zo vroeg hoor haha maar ach op zondag kan dat wel een keer.
Kan dat nog anno 2026?quote:Op zondag 21 december 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nee, ik kan eventueel wel een kalender met leuke dames krijgen van werk
Als ik eitjes vul doe ik er vaak ook wel iets kerriepoeder door. Maar zo op een gekookt ei en dan eten heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op zondag 21 december 2025 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb die gekookte eitjes met kerrie poeder op zoals iemand zei hier. Ben niet echt fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |