ik denk dat hij 1mm heeftquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/322566/(...)-kennedy-center.html hoeveel moet die gast wel niet compenseren
Waarschijnlijk omdat hij onder al dat zwartgelakte wel staatquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
daarom kunnen ze hem ook niet vinden tussen al die zwartgelakte pagina's
veel te klein
zeg..quote:
Nee joh 👀quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zeg..
als ik een pan mosselen en twee kreeften wegwerk ben ik dan een vreetboei
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, dan pak ik er nog zes gebakken schollen bij
mschollen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@mschol ??quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier valt het reuze mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zijn hier weer het wekelijkse vuurwerk aan het af steken
hier af en toe een goeie knal. en dan is het weer rustig.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zijn hier weer het wekelijkse vuurwerk aan het af steken
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
"Have you ever been to Africa or South America"
Fuck
quote:"... during the last 6 days?"
Oh.
Interessante vraagstelling
Nou?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
"Have you ever been to Africa or South America"
Fuck
"... during the last 6 days?"
Oh.
Interessante vraagstelling
Nee, ik ga niet in Zuid-Amerika of Afrika geweest zijn in de 6 dagen voor ik Brunei binnen gaquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in Zuid-Amerika of Afrika geweest zijn in de 6 dagen voor ik Brunei binnen ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |