Ja en ik vind gewone sigaretten al niet lekker (wel geprobeerd hoor)quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja beter niet doen met welke vorm van psychosegevoeligheid dan ook. Een FOK!ker die dit toch deed kan het inmiddels niet meer navertellen. Nu weet ik niet of dat een directe oorzaak-gevolg was, maar het was wel zelfmoord
Oh noquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[img=450]https://www.chicaandjo.co(...)-cakes-4-590x590.jpg[/img
Gefeliciteerd @:nizno![]()
haakje sluiten niet vergetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[img=450]https://www.chicaandjo.co(...)-cakes-4-590x590.jpg[/img
ik zie daar in die chaos dingen dat ik denk.......quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook niet maar ik sla al die suiker ook niet af als ik het gratis krijgquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
haakje sluiten niet vergeten
Dank je
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie daar in die chaos dingen dat ik denk.......
hoe chaotisch moet je zijn om dat te bedenken.
Het ging een beetje als: nizno > onzin > onzintaart? Hmm nee.. > chaostaart? > Wtf is dit nou weerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie daar in die chaos dingen dat ik denk.......
hoe chaotisch moet je zijn om dat te bedenken.
Alles en overalquote:
daar zou je wat mee moeten doen met dat talentquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles en overal
Waar je ook maar bent
Je kijkt over je schouder en..
Chao staart je aan
Gelukkig vragen ze niet of je uit Holland komtquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
De app van de Filipijnse overheid vraagt of ik Netherlandic ben
Ja, maar semi-lange overstap in Shanghai, dus eigenlijk als eerste Shanghai voor een paar uurtjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar vlieg je dan eerst op Manila, Nijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |