SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Als je de naam niet correct schrijft of er een letter achter zet, werkt het nietquote:
Woahquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je de naam niet correct schrijft of er een letter achter zet, werkt het niet
quote:
Al genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
Gewoon wat kerstkransjes schranzen
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
Ik ben nog gewoon jarig dus nog geen kerstgevoel vandaag
Ben je jarig vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
vast welquote:
jaquote:
Waarschijnlijk als je op 29 februari geboren bent.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerdquote:
Ja, inderdaad, sowieso we gewend zijn de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
maar we missen natuurlijk -10 en sneeuw
Ja beter niet doen met welke vorm van psychosegevoeligheid dan ook. Een FOK!ker die dit toch deed kan het inmiddels niet meer navertellen. Nu weet ik niet of dat een directe oorzaak-gevolg was, maar het was wel zelfmoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nooit durven blowen, omdat onze buurjongens ook blowden en daar is de thuissituatie toen enorm ge-escaleerd. Kwam niet alleen door het blowen natuurlijk, maar ja....
En nu slik ik anti-psychotica dus is blowen al helemaal onverstandig
3 meter sneeuwquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, sowieso we gewend zijn de afgelopen jaren.
Ja en ik vind gewone sigaretten al niet lekker (wel geprobeerd hoor)quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja beter niet doen met welke vorm van psychosegevoeligheid dan ook. Een FOK!ker die dit toch deed kan het inmiddels niet meer navertellen. Nu weet ik niet of dat een directe oorzaak-gevolg was, maar het was wel zelfmoord
Oh noquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[img=450]https://www.chicaandjo.co(...)-cakes-4-590x590.jpg[/img
Gefeliciteerd @:nizno![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |