jaquote:
Dotje schatjequote:
Lekker lezen, niks mis mee.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.
Hij wilde laatst wel weer minecraft samen spelen.
Je hebt ze tegenwoordig ook met een laag chocolade er overquote:
Klopt, in het verleden wel twee doosjes van gehad ofzo maar toen was ik er ook wel klaar mee. Zijn ook best wel duur tegenwoordig.quote:Op zondag 21 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ze tegenwoordig ook met een laag chocolade er over
quote:Op zondag 21 december 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, koud want warm heb ik zo op de vroege ochtend echt niks mee
Het is hier Roblox, brawl stars en dan soms minecraft.quote:Op zondag 21 december 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lezen, niks mis mee.
Ben benieuwd hoelang ze nog met haar poppenhuis, haar duplo en haar playmobile wil spelen. Ik hoop toch wel dat het gamen nog even op zich laat wachten.
Mijn leerlingennzitten weer in een minecraft fase. Willen me ook de hele tijd uitnodigen.
daarom bakken we ze zelf.quote:
Dat zijn toch kniepertjes?quote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
foto van @:ieniminimuis geleend
Die Vegter's rolletjes kun je volgens mij wel landelijk in de supermarkten krijgen, maar dat wordt meer gebruikt bij versieringen bij toetjes en taartenquote:Op zondag 21 december 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee..
volgens mij ooit eens van gehoord, en dat dat vooral in het oosten des landen een dingetje is
gratis in mn gpu? nicequote:Op zondag 21 december 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is hier Roblox, brawl stars en dan soms minecraft.
Wil eigenlijk de nieuwe Jurassic World Evolution nog zodat hij daar weer wat mee gaat doen maar nog niet echt een lekkere aanbieding gezien en las geruchten dat die in gpu komt
een foto van kniepertjesquote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn toch kniepertjes?
Welke kant op te gaan? Huhquote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom bakken we ze zelf.
ben al soort van bezig om te zorgen dat ik toonbaar genoeg ben om die kant op te gaan
ik denk dat ik in de war ben met kniepertjes..quote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Vegter's rolletjes kun je volgens mij wel landelijk in de supermarkten krijgen, maar dat wordt meer gebruikt bij versieringen bij toetjes en taarten
Deze zijn niet opgerold.quote:Op zondag 21 december 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een foto van kniepertjes
[ afbeelding ]
zie je het verschil?
naar mn ouders huis om daar met de hele familie te gaan bakkenquote:
Kan j ezelf best een hoop dan doen volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lezen, niks mis mee.
Ben benieuwd hoelang ze nog met haar poppenhuis, haar duplo en haar playmobile wil spelen. Ik hoop toch wel dat het gamen nog even op zich laat wachten.
Mijn leerlingennzitten weer in een minecraft fase. Willen me ook de hele tijd uitnodigen.
Niet op oudjaarsdag met slagroom? Zo ken ik dat.quote:Op zondag 21 december 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Vegter's rolletjes kun je volgens mij wel landelijk in de supermarkten krijgen, maar dat wordt meer gebruikt bij versieringen bij toetjes en taarten
jij bent snel van begrip op deze zondagquote:
Ik ken echt niemand die dat bakt volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar mn ouders huis om daar met de hele familie te gaan bakken
aasngenaamquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dat bakt volgens mij.
eerlijk is eerlijk: oudjaarsdag en de dag errvoor stonden hier altijd in het teken van oliebollenbakken (en het proeven van de creatiesquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet op oudjaarsdag met slagroom? Zo ken ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |