Maar jij woont beetje te ver weg om wat kniepertjes of rolletjes te halen/kopen.quote:
Oudjaarsdag was hier vooral oliebollen bakkenquote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet op oudjaarsdag met slagroom? Zo ken ik dat.
Game pass ultimate. Kaneelstokje weet.quote:
Oliebollen en rolletjes met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oudjaarsdag was hier vooral oliebollen bakken
Nee oliebollen met poedersuikerquote:
ja dat dan weer welquote:Op zondag 21 december 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij woont beetje te ver weg om wat kniepertjes of rolletjes te halen/kopen.
Ik vind ze heerlijk, de doosje liggen klaar kan er bijna niet van afblijvenquote:Op zondag 21 december 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt, in het verleden wel twee doosjes van gehad ofzo maar toen was ik er ook wel klaar mee. Zijn ook best wel duur tegenwoordig.
Ach, die paar knaken.quote:Op zondag 21 december 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is hier Roblox, brawl stars en dan soms minecraft.
Wil eigenlijk de nieuwe Jurassic World Evolution nog zodat hij daar weer wat mee gaat doen maar nog niet echt een lekkere aanbieding gezien en las geruchten dat die in gpu komt
Knipertjes ken ik helemaal niet, alleen die nieuwjaarsrolletjesquote:Op zondag 21 december 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
een foto van kniepertjes
[ afbeelding ]
zie je het verschil?
hier ook idd. de doffe knallen komen vooral van links... grote weilanden daar.quote:Op zondag 21 december 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Carbidschieten is ook een oudjaarsdag traditie hier (nou ja niet in mijn wijk natuurlijk maar op het platteland).
hier was dat vooral kerstbomen rausen en afgebrand duindorp EN vreugdevuren op zowat elk kruispuntquote:Op zondag 21 december 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
Carbidschieten is ook een oudjaarsdag traditie hier (nou ja niet in mijn wijk natuurlijk maar op het platteland).
Die zijn eigenlijk nog veel lekkerder dan die oliebollenquote:
maar wel met echte plakken ronde appelquote:
Ja, ik weet het. Wij hebben geen ipad thuis. Maar als oma oppast, komt de ipad toch vaak tevoorschijn.quote:Op zondag 21 december 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan j ezelf best een hoop dan doen volgens mij.
Die van mijn zoon zijn 9 en 7. Ze mogen twee x in de week een uurtje achter de ipad of een spelletje spelen.
Verder speelt de jongste heel veel buiten, ze wonen in een bos
De oudste schrijft liedjes, leert gitaar spelen en knutselt heel graag en bouwt lego
ja, daarom beignets en geen flappenquote:Op zondag 21 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wel met echte plakken ronde appel
quote:Op zondag 21 december 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn eigenlijk nog veel lekkerder dan die oliebollen
joh bij de kramen hier gooien ze alle namen door elkaarquote:Op zondag 21 december 2025 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, daarom beignets en geen flappen
Waar ik woon hoor ik dat niet maar in het dorp waar ik ben opgegroeid hoorde je het de hele dag door van links naar rechts en achter naar voren.quote:Op zondag 21 december 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier ook idd. de doffe knallen komen vooral van links... grote weilanden daar.
Als die kleine hier logeert speelt ze hier ook veel buiten hoor, of met de poppenwagen wandelen of met haar step. Veel kinderen zie je hier haast niet meer buitenspelenquote:Op zondag 21 december 2025 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Wij hebben geen ipad thuis. Maar als oma oppast, komt de ipad toch vaak tevoorschijn.
Ja in een bos wonen zit er niet in.
Maar gaan zeker ons best doen om veel aan te bieden.
Je moet chocoroom halen bij de Albert Heijn. Niet zo zeer voor de rolletjes maar die shit is zo lekkkkkker.quote:Op zondag 21 december 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze heerlijk, de doosje liggen klaar kan er bijna niet van afblijven
Dus heb ik bewust nog geen slagroom gekocht
Heb gisteren nog voor 125 euro aan cadeaus voor kerst gehaald voor hem.quote:
Ik zou ze ook wel weer eens een keer willen maken, alleen ik heb geen frituurpanquote:Op zondag 21 december 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarom heb ik ook geregeld dat mijn oompje er 5 bakt voor me oudjaarsdag.. en dan mag ik ook nog 4 met krentjes mee... kon slechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |