erg schattigquote:Op zondag 21 december 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen een wat huisjes en dingetjes op het dressoir staan daar staan wat kleine boompjes tussen.
[ afbeelding ]
En ik heb zo gehaakt Kerstmannetje met rudolf gehaakt en die staan in en kist met lampjes
[ afbeelding ]
En jij ?
Hoe oud is hij nu?quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.
Hij wilde laatst wel weer minecraft samen spelen.
doe ik dit jaar ook niet, maar boompje en paar dingen neerzetten in woonkamer probeer ik meestal wel, maar ik neem mij elk jaar voor het eerder neer tezetten maar dat komt er dan weer niet vanquote:Op zondag 21 december 2025 08:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik vind het opzich wel gezellig enzo met al die lampjes, maar als man alleen ga ik niet mijn hele huis versieren.
vanavond.. met rolletjesquote:
Warme?quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, hij trapt we niet in. Hij heeft goed naar Kuzu geluisterd.
Ken je dat niet? Die dingen waar je slagroom in spuit op oudjaarsdag.quote:
Gewoon ijshoorntjes in een andere vormquote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Die dingen waar je slagroom in spuit op oudjaarsdag.
Die zijn zo lekker, heb al twee dozen in huisquote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
nee..quote:
Morguh Stigquote:
quote:
Oh ik dacht dat dat landelijk ook wel een ding was maar ben daar ook niet altijd heel goed van op de hoogte.quote:Op zondag 21 december 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee..
volgens mij ooit eens van gehoord, en dat dat vooral in het oosten des landen een dingetje is
bij het oude jaar horen de kniepertjes... die zijn niet gerold want het jaar is voorbij. Voor het nieuwe jaar zijn rolletjes... Want daar zit de verrassing nog in wat het aankomende jaar gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2025 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee..
volgens mij ooit eens van gehoord, en dat dat vooral in het oosten des landen een dingetje is
ja ja,...quote:Op zondag 21 december 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij het oude jaar horen de kniepertjes... die zijn niet gerold want het jaar is voorbij. Voor het nieuwe jaar zijn rolletjes... Want daar zit de verrassing nog in wat het aankomende jaar gaat worden.
jaquote:
Dotje schatjequote:
Lekker lezen, niks mis mee.quote:Op zondag 21 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.
Hij wilde laatst wel weer minecraft samen spelen.
Je hebt ze tegenwoordig ook met een laag chocolade er overquote:
Klopt, in het verleden wel twee doosjes van gehad ofzo maar toen was ik er ook wel klaar mee. Zijn ook best wel duur tegenwoordig.quote:Op zondag 21 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt ze tegenwoordig ook met een laag chocolade er over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |