SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Voor oliebollen met botjes?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:38 schreef Moeraskat het volgende: Ik ga morgen echt direct naar de kraam
Te hongerig om te typen sorryquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:40 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat de TT over geglaceerde oliebollen met botjes zou gaan
Zonderquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:39 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Voor oliebollen met botjes?
quote:
Ja dat is voor op de spareribs, niet voor gerries oliebolschoudersquote:
Ik las bosjesquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:39 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Voor oliebollen met botjes?
Gezelli mozzarelli met bos oliebollen eten?quote:
Dat doe ik al zo vaakquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezelli mozzarelli met bos oliebollen eten?
Nee andersomquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en Oliebollen met brie??
Pannekoeken met spek en stroop is erg lekker, gaat wellicht ook met oliebollenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Nou oliebollen met spek of met appelstroop of oude kaas lijkt me echt lekker
lijkt me toch een minder geslaagde combiquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pannekoeken met spek en stroop is erg lekker, gaat wellicht ook met oliebollen
Eeensquote:Op zaterdag 20 december 2025 00:00 schreef essnhills het volgende:
Ik had een pannekoek met appelstroop en kaas
om te versturen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:06 schreef mschol het volgende:
morgen een lading brieven en kaartjes
nee, ik krijg postquote:
welke plantquote:Op zaterdag 20 december 2025 02:34 schreef bitterbal het volgende:
de plant komt van Peachtree city![]()
On the Way
Peachtree City, GA, United States
12/18/2025, 11:52 A.M
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.quote:
kost dat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
¤? $? Ĩ? Ŗ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de plant was 215 dacht ik en shipping 115 dacht ik
dat hoop ik welquote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
Kan je ze aanklagen als het ze niet lukt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
@:recce 🤔
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ik ook niet. wat vindt je er van?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
nee is het nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.
Ja, is wel logisch toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niet. wat vindt je er van?
Die kans is tegenwoordig eerder groter dan kleiner jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.
Lig je ergens over te piekeren dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Word al de hele week achterlijk vroeg wakker om vervolgens alleen nog maar wat te draaien in bed, verschrikkelijk
Je moet tegenwoordig echt goed uitkijken of je geen rommel opgestuurd krijgt. Die hele tsunami van Chinees spul mag van mij wel stoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kans is tegenwoordig eerder groter dan kleiner ja
Nee. Denk dat ik gewoon iets te onregelmatig slaap de laatste tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je ergens over te piekeren dan?
Lekker toch. ik heb voor mij doen ook lekker geslapen, tot 7 uur dat is echt een wonderquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
Poh ik heb zo lekker geslapen en Hedwig begon pas om 07:30 te miauwen.
Thnx mscholquote:
Ja sowieso, voor haar doen is 07:30 best laat dus ik vond het wel lekker dat jk eindelijk weer urenlang door kon slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ik heb voor mij doen ook lekker geslapen, tot 7 uur dat is echt een wonder
Vanacht even wakker, maar ook weer snel ingeslapen.
Ja dat snap ik, hopelijk houdt ze dit aanquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso, voor haar doen is 07:30 best laat dus ik vond het wel lekker dat jk eindelijk weer urenlang door kon slapen.
mwha.. ik wil vooral een hoop..quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx mschol![]()
Drukke dagen voor de boeg?
Dus eindelijk kan je het dan iets rustiger aan gaan doen. En straks genieten van de vrije dagenquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. ik wil vooral een hoop..
maandag is misschien nog even druk op werk, maar de meeste dingen komen al niet meer voor kerst aan, dinsdag en woensdag zijn "normale" dagen dan
vooral veel puinruimen denk ik
Morguhquote:
curryworst?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:47 schreef Ama het volgende:
Haha aahcadeautje van mijn vader gehad zodat ik straks meer kan halen.
Wat ga je dan meer halen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:47 schreef Ama het volgende:
Haha aahcadeautje van mijn vader gehad zodat ik straks meer kan halen.
We gaan naar de Duitse supermarkt maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee.quote:
O het schijnt daar allemaal goedkoper te zijn dan hier. Leuk shopsequote:Op zaterdag 20 december 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan naar de Duitse supermarkt maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee.
Niet alles hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het schijnt daar allemaal goedkoper te zijn dan hier. Leuk shopse
ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus eindelijk kan je het dan iets rustiger aan gaan doen. En straks genieten van de vrije dagen
nou hop hop tjop tjop ga wat nuttigs doenquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
zo eerst even was aanzetten, douchen en zorgen dat ik weg kan, voor boodschappen want die zijn hard nodig..
Ik wil ook eens een keer gaan kijken daar. Nadeel is dat ik alleen in de weekende kan en dan is het vaak een stuk drukker denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet alles hoormaar wel veel dingen en ook veel andere dingen.
gelijk geen zin meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou hop hop tjop tjop ga wat nuttigs doen
Nog nooit in Duitsland boodschappen gedaan? Voor mij is het niet zo bijzonder meer (maar ik vind het wel leuk) want ik woon praktisch naast de Duitse grens. Ik was er vorige maand ook nog met een vriendin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een keer gaan kijken daar. Nadeel is dat ik alleen in de weekende kan en dan is het vaak een stuk drukker denk ik.
O dat is minder, je lijf moet er niet onder lijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het
Hopelijk kan ik mn knie wat rust geven, die vind vooral fietsen niet leuk op het moment (bij kracht zetten dan)
merk dat ik ouder wordt en het drukke december schema niet zo tof meer vind..
Oke doen we het anders....quote:
quote:Ja goed plan, lekker in de beentjes en dan straks oliebollen mee nemen naar huis om op te eten.
Jaren en jaren geleden, toen ik nog in Winterswijk woonde regelmatigquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog nooit in Duitsland boodschappen gedaan? Voor mij is het niet zo bijzonder meer (maar ik vind het wel leuk) want ik woon praktisch naast de Duitse grens. Ik was er vorige maand ook nog met een vriendin.
Zondequote:Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren en jaren geleden, toen ik nog in Winterswijk woonde regelmatig
Maar nu moet ik ietsjes verder rijden en het komt er eigenlijk nooit van.
gewoon pijnlijke/zeurende spieren/pezen boven en onder de knieschijf zeg maarquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, je lijf moet er niet onder lijden natuurlijk.
Wat heb je met je knie?
Dan moet ik zeker niet gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
ZondeDuitsers verkopen best lekkere dingen.
Kom altijd wel met veel snacks thuis behalve als ik één keer per jaar met mijn vader ga want dan probeer ik altijd te doen alsof ik toch een beetje verstandig ben hahahahaha.quote:
misschien is hij daarin wel teleurgesteld?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom altijd wel met veel snacks thuis behalve als ik één keer per jaar met mijn vader ga want dan probeer ik altijd te doen alsof ik toch een beetje verstandig ben hahahahaha.
O dan moet je het op tijd rust geven. Ga je wel naarj een fysio?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon pijnlijke/zeurende spieren/pezen boven en onder de knieschijf zeg maar
niks geks mee gedaan dus is echt overbelasting
Dat ik graag snack of dat ik me in hou in zijn bij zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien is hij daarin wel teleurgesteld?
ik heb geen flauw idee, hij was voor mij ook niet lief laatst.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:59 schreef mschol het volgende:
vraag je chatgpt een plaatje aante passen, geeft hij geen plaatje terug.. moet je daarvoor ingelogd zijn ofzo?
nee, ik ben niet van voor elk pijntje naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je het op tijd rust geven. Ga je wel naarj een fysio?
quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom altijd wel met veel snacks thuis behalve als ik één keer per jaar met mijn vader ga want dan probeer ik altijd te doen alsof ik toch een beetje verstandig ben hahahahaha.
dat jij je inhoudt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik graag snack of dat ik me in hou in zijn bij zijn?
Netjes netjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]Beetje je vader voor de gek houden
Ik snack niet zoveel als ik in de avond het eten opheb dan zit ik voor de rest van de dag wel vol.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:00 schreef Ama het volgende:
Net alsof mijn vader mij niet goed kent.Die weet ook wel dat ik een soort Kirby ben.
Om naar de fysio te gaan hoef je niet eerst meer naar een dokter he?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik ben niet van voor elk pijntje naar de dokter gaan
als het lang aanhoudt, dan ga ik wel een keertje maar meestal is het dan wel weg
Ik acht de kans ook vrij groot dat ik volgende week weer alle chips enz krijg uit zijn kerstpakket.quote:
geen idee, nooit bij fysio geweest, van die dingen die ik eigenlijk alleen op dokters advies zal doenquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om naar de fysio te gaan hoef je niet eerst meer naar een dokter he?
Maar goed hopelijk zakt het snel weg als de drukte voorbij is
ik las pas in ronde 6, tegenvallerquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
T geZ, even gekeken hoe Jake Paul er uit werd gemept.
Mn zaterdag begint prima
ow welke ronde het was maakt me niet zo veel... zn smoel pal voor hij die laatste mep kreeg... meesterlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las pas in ronde 6, tegenvaller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow welke ronde het was maakt me niet zo veel... zn smoel pal voor hij die laatste mep kreeg... meesterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.regretting all life decisions
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
ja datquote:
Is dat een serie wat je kijkt ?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat
verder boeit me dat hele gemep niets... maar zulke blikken en helemaal van zo'n snuiter.. daar kan ik wel even van genieten zo op de zaterdagochtend.
Een gevecht op Netflix tussen Jake Paul (liefje van onze Jutta Leerdam) en nog iemand.quote:
nopequote:
Thnx, hou niet van vechtsporten geen wonder dat ik het niet wistquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Een gevecht op Netflix tussen Jake Paul (liefje van onze Jutta Leerdam) en nog iemand.
ik heb er verder ook niets mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, hou niet van vechtsporten geen wonder dat ik het niet wist
Snap de lol niet dat mensen het leuk vinden om elkaar voor de sport in elkaar te rammenquote:
dit jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap de lol niet dat mensen het leuk vinden om elkaar voor de sport in elkaar te rammen
En ze krijgen er nog goed voor betaald ook.quote:
goed bezig... ik houd van gekleurde liggiesquote:
nou, sporters mogen best goed betaald worden, maar miljoenen per jaar is imho wat overdrevenquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze krijgen er nog goed voor betaald ook.
Vind trouwens dat mensen in de sport abnormaal veel betaald krijgen
Laten ze mensen in de zorg en zo maar eens wat meer betalen, die doen werk wat echt nodig is
Roderick en Liedewij er ook bij?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
Vandaag een heuse kerstborrel met de hockey ouders. @:dud0r
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:29 schreef Ama het volgende:
Oh nou ik zag echt toevallig net een stukje voorbij komen dat Jake een flink tik op zijn gezicht krijgt.
O dat is altijd balen bbbrrrrrquote:
druk een punt!quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat soort namen komen zeker voorbij
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow welke ronde het was maakt me niet zo veel... zn smoel pal voor hij die laatste mep kreeg... meesterlijkNu ziet ie er hetzelfde uit als zijn vriendinnetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
u snapt mijn vermaakquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ziet ie er hetzelfde uit als zijn vriendinnetje.
Niet teveel met je stick spelen dan hequote:Op zaterdag 20 december 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap de lol niet dat mensen het leuk vinden om elkaar voor de sport in elkaar te rammen
quote:
Lolquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet teveel met je stick spelen dan he
Volgende stap is mensen chippen. Open je ogen!quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Oh nice katten laten chippen wordt ook verplicht. Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit niet doen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende stap is mensen chippen. Open je ogen!
Nergens voor nodig joh, die nemen allemaal al vrijwillig een telefoon en/of smartwatch meequote:Op zaterdag 20 december 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle milfs scorenquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
betaalpas in je wijsvingerquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb de mijne ook pas na een jaar gechipt. Komen toch nooit buitenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Oh nice katten laten chippen wordt ook verplicht. Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit niet doen.
Dan ga ik een betaalautomaat in m'n hand laten bouwen. Elke keer dat ik iemand een hand geef even 5 euro cashenquote:
Alleen nog maar digitale euro’s.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
zou wel een drama zijn voor fles... want geen muntjes meer op de grond
quote:
mensen zijn allang gechipt toch. Door de oFuRhYt met het 5G vAxx1n!quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we hadden het over chippies in de mensjes net als in de katjes...
en toen zij ik dat t ook als betaalpas kon
daar hebben ze gelukkig al wat tegen verzonnen:quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga ik een betaalautomaat in m'n hand laten bouwen. Elke keer dat ik iemand een hand geef even 5 euro cashen
ow verrek, alweer vergeten, maar die zit in mn schouder, das niet handig met pinnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mensen zijn allang gechipt toch. Door de oFuRhYt met het 5G vAxx1n!
Kaasschavenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze gelukkig al wat tegen verzonnen:
[ afbeelding ]
Dat klopt toch ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog kerstcadeau's scoren.
Waarom maakt de spellcheck er cadeau's van. Geen wonder dat niemand nog kan spellen.
Wees blij dat die er geen kado's van maaktquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Waarom maakt de spellcheck er cadeau's van. Geen wonder dat niemand nog kan spellen.
Ik heb het ook al minstens 10 keer gelezen en ik snap hem ook niet zo goed.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het ook al minstens 10 keer gelezen en ik snap hem ook niet zo goed.
Cadeaus heeft geen apostrof nodigquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het ook al minstens 10 keer gelezen en ik snap hem ook niet zo goed.
Een apostrof die er niet hoort.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zie jij dat wij niet zien?
* gaat in hoekje staan en zich schamen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom we gaan in een hoekje staan en ons schamen.
Kan trouwens al een aantal jaarquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we hadden het over chippies in de mensjes net als in de katjes...
en toen zij ik dat t ook als betaalpas kon
Spellcheck leert vast van alle fouten die mensen er mee makenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
koop chocoladequote:Op zaterdag 20 december 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen inspiratie voor cadeaus.
Heb ik ook nooit maar als ik dan eenmaal begon met iets kopen had ik ineens wel inspiratie voor andere dingen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Slecht cadeau want dat eet ze zelf opquote:
Heb dat ook maar zelden. Maar heb een vriendin die altijd super doordachte cadeaus koopt, en dan voel ik me slecht omdat ik niet zoiets teruggeefquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat ook maar zelden. Maar heb een vriendin die altijd super doordachte cadeaus koopt, en dan voel ik me slecht omdat ik niet zoiets teruggeef
Ik geef vaak wel wat inspiratie door op zo'n moment.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook slecht in cadeaus verzinnen. Geef maar gewoon aan wat je wil, dan koop ik dat wel voor je.
Komt de sneeuw er ook aan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Oh tering nu al -1 overdag eerste kerstdag.
Er staat een zonnetje bij dus denk het niet. Een hele koude heldere dag zoals het nu lijkt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt de sneeuw er ook aan?
Zonnetje is ook leuk. Lekker achter glas in een stoel genieten van het zonnetje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat een zonnetje bij dus denk het niet. Een hele koude heldere dag zoals het nu lijkt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Oh tering nu al -1 overdag eerste kerstdag.
Het is niet snel goed he.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Rijden op een relatief rustige zaterdagochtend is zo veel kutter dan een gemiddelde spits
Maar ook weer overleefd. En de ikea ook, nipt.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dagjesmensen kunnen gewoon totaal niet rijden.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Afscheid van motor genomen
die ene nieuwe die in de aanbieding isquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu al bijna twee uur naar mijn Steam library aan het kijken en nog niet besloten wat ik wil gaan spelen.
einde midlife crisis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik wil niks gaan kopen vandaag.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die ene nieuwe die in de aanbieding is
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik wil niks gaan kopen vandaag.
Zwaaide ie terug?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De eindejaars uitverkoop is nog niet begonnen tochquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die ene nieuwe die in de aanbieding is
wintersale is gisteren begonnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eindejaars uitverkoop is nog niet begonnen toch
dat is alles?quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:22 schreef Nizno het volgende:
croissantje met ham en kaas achter de kiezen... hoppa
heb vanmorgen al een stuk mokkaschnitt op.. dus 1 croissantje was genoegquote:
Jaquote:
Stiglife.quote:
alle helikopters moeten ook begeleid worden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Even boodschappen wezen doen op het sav. Zelfs verkeersregelaars op dat dak daar
@:airwin
wie mogen er vandaag met pijlen smijten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stad in geweest. Dat was de activiteit voor vandaag. Nou lunch maken en dan weer darts kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Even boodschappen wezen doen op het sav. Zelfs verkeersregelaars op dat dak daar
@:airwin
Ryan Searle Brendan Dolanquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie mogen er vandaag met pijlen smijten?
allemaal in de middag of is dit ook al de avondploeg?quote:Op
[quote][b]Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryan Searle Brendan Dolan
Andreas Harrysson Motomu Sakai
Dirk van Duijvenbode James Hurrell
Dave Chisnall Ricardo Pietreczko
Ik ben geen dagjesmens, ik ben een doorgewinterde forens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je ook onderdeel van het probleem
neem maar een muffinquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
De oliebollenkraam staat er
Moet... sterk... zijn...
nee, jij gaat er vandaag ook op uit; dus dagjes mensquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben geen dagjesmens, ik ben een doorgewinterde forens.
om die 20 oliebollen te tillen? jazekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet... sterk... zijn...
Nee dit is alleen de middagquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal in de middag of is dit ook al de avondploeg?
Misschien moet je dan daadwerkelijk gewichten optillen als je sterk wil zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet... sterk... zijn...
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
om die 20 oliebollen te tillen? jazeker
Net gedaan, nu voel ik mij sterk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je dan daadwerkelijk gewichten optillen als je sterk wil zijn
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net gedaan, nu voel ik mij sterk.
hier ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oliebollenkraam staat hier al vanaf 1 nov joh
Waarom?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik til elke dag 4x 11kg de trap af en ook 4x 11kg de trap op. 2 verdiepingen.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik til elke dag 4x 11kg de trap af en ook 4x 11kg de trap op. 2 verdiepingen.
dit kan ik bevestigenquote:
Omdat de hond mee naar boven en nabeneden moetquote:
Wat ga je trainen morgen? Vandaag heb ik benen getraind. Morgen borst, schouders en triceps denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend overgeslagen want ik moest nog even cadeautjes halen en weet niet of ik er van de week nog tijd voor heb.
Morgenochtend maar weer.
Morgen is het rug schouders triceps. Gisteren was borst biceps.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ga je trainen morgen? Vandaag heb ik benen getraind. Morgen borst, schouders en triceps denk ik.
Zitten daar geen poten aan dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de hond mee naar boven en nabeneden moet
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleeptquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten daar geen poten aan dan?
Ja maar dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet een hont van 11 kilo de trap op en af dragenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleept
Eventjes de grote aal uitlaten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleept
hooguit als de trappen zo steil zijn dat hij er niet meer op of af kanquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet een hont van 11 kilo de trap op en af dragen
Kan / wil geen traplopen en het bevalt mij wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten daar geen poten aan dan?
Is standaard bij veel honden hoor dat ze binnen geen trappen lopen, maar buiten wel.quote:
Gemiste kans wel,quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan / wil geen traplopen en het bevalt mij wel.
Gaat nooit zelfstandig de voordeur uit hierdoor en kan dus ook niet bij andere mensen de flat in lopen
Past wel bij jequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Die mist voegt wel een hoop drama toe
[ afbeelding ]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zettenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat mijn gasverbruik in december tot nu toe laag zou zijn, maar ik heb op een zaterdag een enorme piek.
Douche heeft een dik uur aangestaan die ochtend
Heb je dit gelezenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zetten
gaan ze zn kaken nu aan elkaar doen met ijzerdraad dat hij 4 week niet kan praten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen
Vermoeden bevestigd: Jake Paul breekt kaak op twee plekken tijdens gevecht met Anthony Joshua
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/116251549.html
De mist?quote:
Ga ik zo ook gewoon doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zetten
Ik gourmet niet. Nooit meer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiste kans wel,
Uw hondje zit hier binnen.
Zucht, ik kom hem wel halen weer,
Huppel huppel huppel,
Ja dat is mijn hondje,
Mijn kat kan goed met hem overweg joh,
Wat heeft u een mooie piek trouwens,
Wat heeft u opvallend prachtige ballen,
Steek het gourmetstel alvast maar aan,
En ze vierden geviertjes nog een prachtige warme Kerstmis.
WIe weetquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ze zn kaken nu aan elkaar doen met ijzerdraad dat hij 4 week niet kan praten?
quote:
Denk dat dat Etto isquote:
Ik had al een hekel aan hondenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is standaard bij veel honden hoor dat ze binnen geen trappen lopen, maar buiten wel.
was nog niet opgevallenquote:
Nee je mist mijn insinuatie dat jij dramatisch bentquote:
Ben ik dramatisch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je mist mijn insinuatie dat jij dramatisch bent
Trek je samen een blikje erwtjes open op bed, denken in mogelijkheden en kansen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gourmet niet. Nooit meer.
O lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Poh ook nog bonbons enz uit mijn vader zijn kerstpakket gekregen.
Die ken ik niet maar zit er ook vulling in?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker![]()
Weet je welke bonbons lekker zijn, die van Villa![]()
Nu 2x gekregen op mijn verjaardag. En dan alleen de pure![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |