SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Voor oliebollen met botjes?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:38 schreef Moeraskat het volgende: Ik ga morgen echt direct naar de kraam
Te hongerig om te typen sorryquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:40 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat de TT over geglaceerde oliebollen met botjes zou gaan
Zonderquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:39 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Voor oliebollen met botjes?
quote:
Ja dat is voor op de spareribs, niet voor gerries oliebolschoudersquote:
Ik las bosjesquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:39 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Voor oliebollen met botjes?
Gezelli mozzarelli met bos oliebollen eten?quote:
Dat doe ik al zo vaakquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezelli mozzarelli met bos oliebollen eten?
Nee andersomquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en Oliebollen met brie??
Pannekoeken met spek en stroop is erg lekker, gaat wellicht ook met oliebollenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
Nou oliebollen met spek of met appelstroop of oude kaas lijkt me echt lekker
lijkt me toch een minder geslaagde combiquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pannekoeken met spek en stroop is erg lekker, gaat wellicht ook met oliebollen
Eeensquote:Op zaterdag 20 december 2025 00:00 schreef essnhills het volgende:
Ik had een pannekoek met appelstroop en kaas
om te versturen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:06 schreef mschol het volgende:
morgen een lading brieven en kaartjes
nee, ik krijg postquote:
welke plantquote:Op zaterdag 20 december 2025 02:34 schreef bitterbal het volgende:
de plant komt van Peachtree city![]()
On the Way
Peachtree City, GA, United States
12/18/2025, 11:52 A.M
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.quote:
kost dat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
¤? $? ¥? £?quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de plant was 215 dacht ik en shipping 115 dacht ik
dat hoop ik welquote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
Kan je ze aanklagen als het ze niet lukt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
@:recce 🤔
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ik ook niet. wat vindt je er van?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
nee is het nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.
Ja, is wel logisch toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niet. wat vindt je er van?
Die kans is tegenwoordig eerder groter dan kleiner jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.
Lig je ergens over te piekeren dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Word al de hele week achterlijk vroeg wakker om vervolgens alleen nog maar wat te draaien in bed, verschrikkelijk
Je moet tegenwoordig echt goed uitkijken of je geen rommel opgestuurd krijgt. Die hele tsunami van Chinees spul mag van mij wel stoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kans is tegenwoordig eerder groter dan kleiner ja
Nee. Denk dat ik gewoon iets te onregelmatig slaap de laatste tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je ergens over te piekeren dan?
Lekker toch. ik heb voor mij doen ook lekker geslapen, tot 7 uur dat is echt een wonderquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
Poh ik heb zo lekker geslapen en Hedwig begon pas om 07:30 te miauwen.
Thnx mscholquote:
Ja sowieso, voor haar doen is 07:30 best laat dus ik vond het wel lekker dat jk eindelijk weer urenlang door kon slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ik heb voor mij doen ook lekker geslapen, tot 7 uur dat is echt een wonder
Vanacht even wakker, maar ook weer snel ingeslapen.
Ja dat snap ik, hopelijk houdt ze dit aanquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso, voor haar doen is 07:30 best laat dus ik vond het wel lekker dat jk eindelijk weer urenlang door kon slapen.
mwha.. ik wil vooral een hoop..quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx mschol![]()
Drukke dagen voor de boeg?
Dus eindelijk kan je het dan iets rustiger aan gaan doen. En straks genieten van de vrije dagenquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. ik wil vooral een hoop..
maandag is misschien nog even druk op werk, maar de meeste dingen komen al niet meer voor kerst aan, dinsdag en woensdag zijn "normale" dagen dan
vooral veel puinruimen denk ik
Morguhquote:
curryworst?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:47 schreef Ama het volgende:
Haha aahcadeautje van mijn vader gehad zodat ik straks meer kan halen.
Wat ga je dan meer halen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:47 schreef Ama het volgende:
Haha aahcadeautje van mijn vader gehad zodat ik straks meer kan halen.
We gaan naar de Duitse supermarkt maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee.quote:
O het schijnt daar allemaal goedkoper te zijn dan hier. Leuk shopsequote:Op zaterdag 20 december 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan naar de Duitse supermarkt maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee.
Niet alles hoorquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het schijnt daar allemaal goedkoper te zijn dan hier. Leuk shopse
ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus eindelijk kan je het dan iets rustiger aan gaan doen. En straks genieten van de vrije dagen
nou hop hop tjop tjop ga wat nuttigs doenquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
zo eerst even was aanzetten, douchen en zorgen dat ik weg kan, voor boodschappen want die zijn hard nodig..
Ik wil ook eens een keer gaan kijken daar. Nadeel is dat ik alleen in de weekende kan en dan is het vaak een stuk drukker denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet alles hoormaar wel veel dingen en ook veel andere dingen.
gelijk geen zin meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou hop hop tjop tjop ga wat nuttigs doen
Nog nooit in Duitsland boodschappen gedaan? Voor mij is het niet zo bijzonder meer (maar ik vind het wel leuk) want ik woon praktisch naast de Duitse grens. Ik was er vorige maand ook nog met een vriendin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een keer gaan kijken daar. Nadeel is dat ik alleen in de weekende kan en dan is het vaak een stuk drukker denk ik.
O dat is minder, je lijf moet er niet onder lijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het
Hopelijk kan ik mn knie wat rust geven, die vind vooral fietsen niet leuk op het moment (bij kracht zetten dan)
merk dat ik ouder wordt en het drukke december schema niet zo tof meer vind..
Oke doen we het anders....quote:
quote:Ja goed plan, lekker in de beentjes en dan straks oliebollen mee nemen naar huis om op te eten.
Jaren en jaren geleden, toen ik nog in Winterswijk woonde regelmatigquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog nooit in Duitsland boodschappen gedaan? Voor mij is het niet zo bijzonder meer (maar ik vind het wel leuk) want ik woon praktisch naast de Duitse grens. Ik was er vorige maand ook nog met een vriendin.
Zondequote:Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren en jaren geleden, toen ik nog in Winterswijk woonde regelmatig
Maar nu moet ik ietsjes verder rijden en het komt er eigenlijk nooit van.
gewoon pijnlijke/zeurende spieren/pezen boven en onder de knieschijf zeg maarquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, je lijf moet er niet onder lijden natuurlijk.
Wat heb je met je knie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |