om te versturen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:06 schreef mschol het volgende:
morgen een lading brieven en kaartjes
nee, ik krijg postquote:
welke plantquote:Op zaterdag 20 december 2025 02:34 schreef bitterbal het volgende:
de plant komt van Peachtree city![]()
On the Way
Peachtree City, GA, United States
12/18/2025, 11:52 A.M
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.quote:
kost dat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
¤? $? ¥? £?quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de plant was 215 dacht ik en shipping 115 dacht ik
dat hoop ik welquote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
Kan je ze aanklagen als het ze niet lukt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
@:recce 🤔
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ik ook niet. wat vindt je er van?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |