nou hop hop tjop tjop ga wat nuttigs doenquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
zo eerst even was aanzetten, douchen en zorgen dat ik weg kan, voor boodschappen want die zijn hard nodig..
Ik wil ook eens een keer gaan kijken daar. Nadeel is dat ik alleen in de weekende kan en dan is het vaak een stuk drukker denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet alles hoormaar wel veel dingen en ook veel andere dingen.
gelijk geen zin meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou hop hop tjop tjop ga wat nuttigs doen
Nog nooit in Duitsland boodschappen gedaan? Voor mij is het niet zo bijzonder meer (maar ik vind het wel leuk) want ik woon praktisch naast de Duitse grens. Ik was er vorige maand ook nog met een vriendin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een keer gaan kijken daar. Nadeel is dat ik alleen in de weekende kan en dan is het vaak een stuk drukker denk ik.
O dat is minder, je lijf moet er niet onder lijden natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop het
Hopelijk kan ik mn knie wat rust geven, die vind vooral fietsen niet leuk op het moment (bij kracht zetten dan)
merk dat ik ouder wordt en het drukke december schema niet zo tof meer vind..
Oke doen we het anders....quote:
quote:Ja goed plan, lekker in de beentjes en dan straks oliebollen mee nemen naar huis om op te eten.
Jaren en jaren geleden, toen ik nog in Winterswijk woonde regelmatigquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog nooit in Duitsland boodschappen gedaan? Voor mij is het niet zo bijzonder meer (maar ik vind het wel leuk) want ik woon praktisch naast de Duitse grens. Ik was er vorige maand ook nog met een vriendin.
Zondequote:Op zaterdag 20 december 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren en jaren geleden, toen ik nog in Winterswijk woonde regelmatig
Maar nu moet ik ietsjes verder rijden en het komt er eigenlijk nooit van.
gewoon pijnlijke/zeurende spieren/pezen boven en onder de knieschijf zeg maarquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, je lijf moet er niet onder lijden natuurlijk.
Wat heb je met je knie?
Dan moet ik zeker niet gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]
ZondeDuitsers verkopen best lekkere dingen.
Kom altijd wel met veel snacks thuis behalve als ik één keer per jaar met mijn vader ga want dan probeer ik altijd te doen alsof ik toch een beetje verstandig ben hahahahaha.quote:
misschien is hij daarin wel teleurgesteld?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom altijd wel met veel snacks thuis behalve als ik één keer per jaar met mijn vader ga want dan probeer ik altijd te doen alsof ik toch een beetje verstandig ben hahahahaha.
O dan moet je het op tijd rust geven. Ga je wel naarj een fysio?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon pijnlijke/zeurende spieren/pezen boven en onder de knieschijf zeg maar
niks geks mee gedaan dus is echt overbelasting
Dat ik graag snack of dat ik me in hou in zijn bij zijn?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien is hij daarin wel teleurgesteld?
ik heb geen flauw idee, hij was voor mij ook niet lief laatst.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:59 schreef mschol het volgende:
vraag je chatgpt een plaatje aante passen, geeft hij geen plaatje terug.. moet je daarvoor ingelogd zijn ofzo?
nee, ik ben niet van voor elk pijntje naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je het op tijd rust geven. Ga je wel naarj een fysio?
quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom altijd wel met veel snacks thuis behalve als ik één keer per jaar met mijn vader ga want dan probeer ik altijd te doen alsof ik toch een beetje verstandig ben hahahahaha.
dat jij je inhoudt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ik graag snack of dat ik me in hou in zijn bij zijn?
Netjes netjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]Beetje je vader voor de gek houden
Ik snack niet zoveel als ik in de avond het eten opheb dan zit ik voor de rest van de dag wel vol.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:00 schreef Ama het volgende:
Net alsof mijn vader mij niet goed kent.Die weet ook wel dat ik een soort Kirby ben.
Om naar de fysio te gaan hoef je niet eerst meer naar een dokter he?quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik ben niet van voor elk pijntje naar de dokter gaan
als het lang aanhoudt, dan ga ik wel een keertje maar meestal is het dan wel weg
Ik acht de kans ook vrij groot dat ik volgende week weer alle chips enz krijg uit zijn kerstpakket.quote:
geen idee, nooit bij fysio geweest, van die dingen die ik eigenlijk alleen op dokters advies zal doenquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om naar de fysio te gaan hoef je niet eerst meer naar een dokter he?
Maar goed hopelijk zakt het snel weg als de drukte voorbij is
ik las pas in ronde 6, tegenvallerquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:08 schreef Nizno het volgende:
T geZ, even gekeken hoe Jake Paul er uit werd gemept.
Mn zaterdag begint prima
ow welke ronde het was maakt me niet zo veel... zn smoel pal voor hij die laatste mep kreeg... meesterlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las pas in ronde 6, tegenvaller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |