dat hoop ik welquote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
Kan je ze aanklagen als het ze niet lukt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik nog niet. ze claimen dat die orders voor kerst binnen zouden zijn maar denk niet dat thailand daar onder valt.
kan niet wachten. Zit al jaren naar die plant te gluren
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
@:recce 🤔
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ik ook niet. wat vindt je er van?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken.
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.quote:Op zaterdag 20 december 2025 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitDat is maar beter een hele mooie plant van goede kwaliteit
nee is het nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.
Ja, is wel logisch toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ook niet. wat vindt je er van?
Die kans is tegenwoordig eerder groter dan kleiner jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is het een TEMU-ding dat wordt doorverkocht in de VS.
Lig je ergens over te piekeren dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Word al de hele week achterlijk vroeg wakker om vervolgens alleen nog maar wat te draaien in bed, verschrikkelijk
Je moet tegenwoordig echt goed uitkijken of je geen rommel opgestuurd krijgt. Die hele tsunami van Chinees spul mag van mij wel stoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kans is tegenwoordig eerder groter dan kleiner ja
Nee. Denk dat ik gewoon iets te onregelmatig slaap de laatste tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je ergens over te piekeren dan?
Lekker toch. ik heb voor mij doen ook lekker geslapen, tot 7 uur dat is echt een wonderquote:Op zaterdag 20 december 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
Poh ik heb zo lekker geslapen en Hedwig begon pas om 07:30 te miauwen.
Thnx mscholquote:
Ja sowieso, voor haar doen is 07:30 best laat dus ik vond het wel lekker dat jk eindelijk weer urenlang door kon slapen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch. ik heb voor mij doen ook lekker geslapen, tot 7 uur dat is echt een wonder
Vanacht even wakker, maar ook weer snel ingeslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |