Zonnetje is ook leuk. Lekker achter glas in een stoel genieten van het zonnetje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat een zonnetje bij dus denk het niet. Een hele koude heldere dag zoals het nu lijkt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Oh tering nu al -1 overdag eerste kerstdag.
Het is niet snel goed he.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Rijden op een relatief rustige zaterdagochtend is zo veel kutter dan een gemiddelde spits
Maar ook weer overleefd. En de ikea ook, nipt.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dagjesmensen kunnen gewoon totaal niet rijden.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Afscheid van motor genomen
die ene nieuwe die in de aanbieding isquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu al bijna twee uur naar mijn Steam library aan het kijken en nog niet besloten wat ik wil gaan spelen.
einde midlife crisis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik wil niks gaan kopen vandaag.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die ene nieuwe die in de aanbieding is
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik wil niks gaan kopen vandaag.
Zwaaide ie terug?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De eindejaars uitverkoop is nog niet begonnen tochquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die ene nieuwe die in de aanbieding is
wintersale is gisteren begonnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eindejaars uitverkoop is nog niet begonnen toch
dat is alles?quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:22 schreef Nizno het volgende:
croissantje met ham en kaas achter de kiezen... hoppa
heb vanmorgen al een stuk mokkaschnitt op.. dus 1 croissantje was genoegquote:
Jaquote:
Stiglife.quote:
alle helikopters moeten ook begeleid worden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Even boodschappen wezen doen op het sav. Zelfs verkeersregelaars op dat dak daar
@:airwin
wie mogen er vandaag met pijlen smijten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stad in geweest. Dat was de activiteit voor vandaag. Nou lunch maken en dan weer darts kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Even boodschappen wezen doen op het sav. Zelfs verkeersregelaars op dat dak daar
@:airwin
Ryan Searle Brendan Dolanquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie mogen er vandaag met pijlen smijten?
allemaal in de middag of is dit ook al de avondploeg?quote:Op
[quote][b]Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryan Searle Brendan Dolan
Andreas Harrysson Motomu Sakai
Dirk van Duijvenbode James Hurrell
Dave Chisnall Ricardo Pietreczko
Ik ben geen dagjesmens, ik ben een doorgewinterde forens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je ook onderdeel van het probleem
neem maar een muffinquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
De oliebollenkraam staat er
Moet... sterk... zijn...
nee, jij gaat er vandaag ook op uit; dus dagjes mensquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben geen dagjesmens, ik ben een doorgewinterde forens.
om die 20 oliebollen te tillen? jazekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet... sterk... zijn...
Nee dit is alleen de middagquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal in de middag of is dit ook al de avondploeg?
Misschien moet je dan daadwerkelijk gewichten optillen als je sterk wil zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet... sterk... zijn...
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
om die 20 oliebollen te tillen? jazeker
Net gedaan, nu voel ik mij sterk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je dan daadwerkelijk gewichten optillen als je sterk wil zijn
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net gedaan, nu voel ik mij sterk.
hier ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oliebollenkraam staat hier al vanaf 1 nov joh
Waarom?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik til elke dag 4x 11kg de trap af en ook 4x 11kg de trap op. 2 verdiepingen.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik til elke dag 4x 11kg de trap af en ook 4x 11kg de trap op. 2 verdiepingen.
dit kan ik bevestigenquote:
Omdat de hond mee naar boven en nabeneden moetquote:
Wat ga je trainen morgen? Vandaag heb ik benen getraind. Morgen borst, schouders en triceps denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend overgeslagen want ik moest nog even cadeautjes halen en weet niet of ik er van de week nog tijd voor heb.
Morgenochtend maar weer.
Morgen is het rug schouders triceps. Gisteren was borst biceps.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ga je trainen morgen? Vandaag heb ik benen getraind. Morgen borst, schouders en triceps denk ik.
Zitten daar geen poten aan dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de hond mee naar boven en nabeneden moet
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleeptquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten daar geen poten aan dan?
Ja maar dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet een hont van 11 kilo de trap op en af dragenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleept
Eventjes de grote aal uitlaten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleept
hooguit als de trappen zo steil zijn dat hij er niet meer op of af kanquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet een hont van 11 kilo de trap op en af dragen
Kan / wil geen traplopen en het bevalt mij wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten daar geen poten aan dan?
Is standaard bij veel honden hoor dat ze binnen geen trappen lopen, maar buiten wel.quote:
Gemiste kans wel,quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan / wil geen traplopen en het bevalt mij wel.
Gaat nooit zelfstandig de voordeur uit hierdoor en kan dus ook niet bij andere mensen de flat in lopen
Past wel bij jequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Die mist voegt wel een hoop drama toe
[ afbeelding ]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zettenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat mijn gasverbruik in december tot nu toe laag zou zijn, maar ik heb op een zaterdag een enorme piek.
Douche heeft een dik uur aangestaan die ochtend
Heb je dit gelezenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zetten
gaan ze zn kaken nu aan elkaar doen met ijzerdraad dat hij 4 week niet kan praten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen
Vermoeden bevestigd: Jake Paul breekt kaak op twee plekken tijdens gevecht met Anthony Joshua
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/116251549.html
De mist?quote:
Ga ik zo ook gewoon doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zetten
Ik gourmet niet. Nooit meer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiste kans wel,
Uw hondje zit hier binnen.
Zucht, ik kom hem wel halen weer,
Huppel huppel huppel,
Ja dat is mijn hondje,
Mijn kat kan goed met hem overweg joh,
Wat heeft u een mooie piek trouwens,
Wat heeft u opvallend prachtige ballen,
Steek het gourmetstel alvast maar aan,
En ze vierden geviertjes nog een prachtige warme Kerstmis.
WIe weetquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ze zn kaken nu aan elkaar doen met ijzerdraad dat hij 4 week niet kan praten?
quote:
Denk dat dat Etto isquote:
Ik had al een hekel aan hondenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is standaard bij veel honden hoor dat ze binnen geen trappen lopen, maar buiten wel.
was nog niet opgevallenquote:
Nee je mist mijn insinuatie dat jij dramatisch bentquote:
Ben ik dramatisch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je mist mijn insinuatie dat jij dramatisch bent
Trek je samen een blikje erwtjes open op bed, denken in mogelijkheden en kansen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gourmet niet. Nooit meer.
O lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Poh ook nog bonbons enz uit mijn vader zijn kerstpakket gekregen.
Die ken ik niet maar zit er ook vulling in?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker![]()
Weet je welke bonbons lekker zijn, die van Villa![]()
Nu 2x gekregen op mijn verjaardag. En dan alleen de pure![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |