neem maar een muffinquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
De oliebollenkraam staat er
Moet... sterk... zijn...
nee, jij gaat er vandaag ook op uit; dus dagjes mensquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben geen dagjesmens, ik ben een doorgewinterde forens.
om die 20 oliebollen te tillen? jazekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet... sterk... zijn...
Nee dit is alleen de middagquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
allemaal in de middag of is dit ook al de avondploeg?
Misschien moet je dan daadwerkelijk gewichten optillen als je sterk wil zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Moet... sterk... zijn...
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
om die 20 oliebollen te tillen? jazeker
Net gedaan, nu voel ik mij sterk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je dan daadwerkelijk gewichten optillen als je sterk wil zijn
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net gedaan, nu voel ik mij sterk.
hier ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oliebollenkraam staat hier al vanaf 1 nov joh
Waarom?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik til elke dag 4x 11kg de trap af en ook 4x 11kg de trap op. 2 verdiepingen.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik til elke dag 4x 11kg de trap af en ook 4x 11kg de trap op. 2 verdiepingen.
dit kan ik bevestigenquote:
Omdat de hond mee naar boven en nabeneden moetquote:
Wat ga je trainen morgen? Vandaag heb ik benen getraind. Morgen borst, schouders en triceps denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend overgeslagen want ik moest nog even cadeautjes halen en weet niet of ik er van de week nog tijd voor heb.
Morgenochtend maar weer.
Morgen is het rug schouders triceps. Gisteren was borst biceps.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ga je trainen morgen? Vandaag heb ik benen getraind. Morgen borst, schouders en triceps denk ik.
Zitten daar geen poten aan dan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat de hond mee naar boven en nabeneden moet
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleeptquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten daar geen poten aan dan?
Ja maar dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet een hont van 11 kilo de trap op en af dragenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleept
Eventjes de grote aal uitlaten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze bij het wandelen alleen een rompje aan een riem achter zich aan sleept
hooguit als de trappen zo steil zijn dat hij er niet meer op of af kanquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op. Je gaat toch niet een hont van 11 kilo de trap op en af dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |