quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Afscheid van motor genomen
die ene nieuwe die in de aanbieding isquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu al bijna twee uur naar mijn Steam library aan het kijken en nog niet besloten wat ik wil gaan spelen.
einde midlife crisis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee, ik wil niks gaan kopen vandaag.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die ene nieuwe die in de aanbieding is
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik wil niks gaan kopen vandaag.
Zwaaide ie terug?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De eindejaars uitverkoop is nog niet begonnen tochquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die ene nieuwe die in de aanbieding is
wintersale is gisteren begonnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eindejaars uitverkoop is nog niet begonnen toch
dat is alles?quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:22 schreef Nizno het volgende:
croissantje met ham en kaas achter de kiezen... hoppa
heb vanmorgen al een stuk mokkaschnitt op.. dus 1 croissantje was genoegquote:
Jaquote:
Stiglife.quote:
alle helikopters moeten ook begeleid worden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Even boodschappen wezen doen op het sav. Zelfs verkeersregelaars op dat dak daar
@:airwin
wie mogen er vandaag met pijlen smijten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, stad in geweest. Dat was de activiteit voor vandaag. Nou lunch maken en dan weer darts kijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:03 schreef Haags het volgende:
Even boodschappen wezen doen op het sav. Zelfs verkeersregelaars op dat dak daar
@:airwin
Ryan Searle Brendan Dolanquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie mogen er vandaag met pijlen smijten?
allemaal in de middag of is dit ook al de avondploeg?quote:Op
[quote][b]Op zaterdag 20 december 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryan Searle Brendan Dolan
Andreas Harrysson Motomu Sakai
Dirk van Duijvenbode James Hurrell
Dave Chisnall Ricardo Pietreczko
Ik ben geen dagjesmens, ik ben een doorgewinterde forens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je ook onderdeel van het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |