* gaat in hoekje staan en zich schamen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom we gaan in een hoekje staan en ons schamen.
Kan trouwens al een aantal jaarquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we hadden het over chippies in de mensjes net als in de katjes...
en toen zij ik dat t ook als betaalpas kon
Spellcheck leert vast van alle fouten die mensen er mee makenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog kerstcadeau's scoren.
Waarom maakt de spellcheck er cadeau's van. Geen wonder dat niemand nog kan spellen.
koop chocoladequote:Op zaterdag 20 december 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen inspiratie voor cadeaus.
Heb ik ook nooit maar als ik dan eenmaal begon met iets kopen had ik ineens wel inspiratie voor andere dingen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Slecht cadeau want dat eet ze zelf opquote:
Heb dat ook maar zelden. Maar heb een vriendin die altijd super doordachte cadeaus koopt, en dan voel ik me slecht omdat ik niet zoiets teruggeefquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb dat ook maar zelden. Maar heb een vriendin die altijd super doordachte cadeaus koopt, en dan voel ik me slecht omdat ik niet zoiets teruggeef
Ik geef vaak wel wat inspiratie door op zo'n moment.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ook slecht in cadeaus verzinnen. Geef maar gewoon aan wat je wil, dan koop ik dat wel voor je.
Komt de sneeuw er ook aan?quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Oh tering nu al -1 overdag eerste kerstdag.
Er staat een zonnetje bij dus denk het niet. Een hele koude heldere dag zoals het nu lijkt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt de sneeuw er ook aan?
Zonnetje is ook leuk. Lekker achter glas in een stoel genieten van het zonnetje.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat een zonnetje bij dus denk het niet. Een hele koude heldere dag zoals het nu lijkt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Oh tering nu al -1 overdag eerste kerstdag.
Het is niet snel goed he.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Rijden op een relatief rustige zaterdagochtend is zo veel kutter dan een gemiddelde spits
Maar ook weer overleefd. En de ikea ook, nipt.
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2025 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dagjesmensen kunnen gewoon totaal niet rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |