nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zettenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat mijn gasverbruik in december tot nu toe laag zou zijn, maar ik heb op een zaterdag een enorme piek.
Douche heeft een dik uur aangestaan die ochtend
Heb je dit gelezenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zetten
gaan ze zn kaken nu aan elkaar doen met ijzerdraad dat hij 4 week niet kan praten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen
Vermoeden bevestigd: Jake Paul breekt kaak op twee plekken tijdens gevecht met Anthony Joshua
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/116251549.html
De mist?quote:
Ga ik zo ook gewoon doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan kun je nu gewoon de verwarming aan zetten
Ik gourmet niet. Nooit meer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiste kans wel,
Uw hondje zit hier binnen.
Zucht, ik kom hem wel halen weer,
Huppel huppel huppel,
Ja dat is mijn hondje,
Mijn kat kan goed met hem overweg joh,
Wat heeft u een mooie piek trouwens,
Wat heeft u opvallend prachtige ballen,
Steek het gourmetstel alvast maar aan,
En ze vierden geviertjes nog een prachtige warme Kerstmis.
WIe weetquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan ze zn kaken nu aan elkaar doen met ijzerdraad dat hij 4 week niet kan praten?
quote:
Denk dat dat Etto isquote:
Ik had al een hekel aan hondenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is standaard bij veel honden hoor dat ze binnen geen trappen lopen, maar buiten wel.
was nog niet opgevallenquote:
Nee je mist mijn insinuatie dat jij dramatisch bentquote:
Ben ik dramatisch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee je mist mijn insinuatie dat jij dramatisch bent
Trek je samen een blikje erwtjes open op bed, denken in mogelijkheden en kansen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gourmet niet. Nooit meer.
O lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Poh ook nog bonbons enz uit mijn vader zijn kerstpakket gekregen.
Die ken ik niet maar zit er ook vulling in?quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker![]()
Weet je welke bonbons lekker zijn, die van Villa![]()
Nu 2x gekregen op mijn verjaardag. En dan alleen de pure![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |