quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap de lol niet dat mensen het leuk vinden om elkaar voor de sport in elkaar te rammen
quote:
Lolquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet teveel met je stick spelen dan he
Volgende stap is mensen chippen. Open je ogen!quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Oh nice katten laten chippen wordt ook verplicht. Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit niet doen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende stap is mensen chippen. Open je ogen!
Nergens voor nodig joh, die nemen allemaal al vrijwillig een telefoon en/of smartwatch meequote:Op zaterdag 20 december 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle milfs scorenquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:44 schreef Haags het volgende:
Vandaag een heuse kerstborrel met de hockey ouders. @:dud0r
betaalpas in je wijsvingerquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb de mijne ook pas na een jaar gechipt. Komen toch nooit buitenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Oh nice katten laten chippen wordt ook verplicht. Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit niet doen.
Dan ga ik een betaalautomaat in m'n hand laten bouwen. Elke keer dat ik iemand een hand geef even 5 euro cashenquote:
Alleen nog maar digitale euro’s.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
zou wel een drama zijn voor fles... want geen muntjes meer op de grond
quote:
mensen zijn allang gechipt toch. Door de oFuRhYt met het 5G vAxx1n!quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we hadden het over chippies in de mensjes net als in de katjes...
en toen zij ik dat t ook als betaalpas kon
daar hebben ze gelukkig al wat tegen verzonnen:quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga ik een betaalautomaat in m'n hand laten bouwen. Elke keer dat ik iemand een hand geef even 5 euro cashen
ow verrek, alweer vergeten, maar die zit in mn schouder, das niet handig met pinnenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mensen zijn allang gechipt toch. Door de oFuRhYt met het 5G vAxx1n!
Kaasschavenquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze gelukkig al wat tegen verzonnen:
[ afbeelding ]
Dat klopt toch ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog kerstcadeau's scoren.
Waarom maakt de spellcheck er cadeau's van. Geen wonder dat niemand nog kan spellen.
Wees blij dat die er geen kado's van maaktquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog kerstcadeau's scoren.
Waarom maakt de spellcheck er cadeau's van. Geen wonder dat niemand nog kan spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |